SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Laten ze ineens weer klagers door of wat, er gebeurd zeker te weinig dus de hamsters even wat drama "bijvoeren"![]()
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds nietTEAM TAFEL![]()
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:01 schreef rowan634 het volgende:
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds niet
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.TEAM TAFEL![]()
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?TEAM TAFEL![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?Nouja het blijft heel knullig als je die man zo hoort.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
de markt loopt altijd goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef rowan634 het volgende:
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef Dotteke het volgende:
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?
― Mark Twain
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef UtopiaVolger het volgende:
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?
TEAM TAFEL![]()
Was foutje van mij. Hij zei meier, dacht dat dat 1000 was hihi, maar is 100 hihihi.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideeWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Hij lult, praat ook over "we".quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen idee“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Oh, dat heb ik gemist. Ook zo'n blaaskaak.quote:
Thanks.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ahhhh okeequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij gaat er iets mis met de appelflappen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh meneer wil wel op 3FM komen om reclame te maken voor het gemaskerd bal. Lukt hem wel als ze zeggen dat ze hen ook succes willen wensen met het glazen huis enzo. Wat een idiotie.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vond mss een oud script bij het oud papierquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.![]()
die zijn te druk met sr 15quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze gaan ook 3fm lastig vallen zo te horen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Dat staat er pas sinds eergisteren. Voor die tijd was er niks te bestellen. Ik heb daar hier vaak een plaatje van neer gezetquote:----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Hahahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Vond mss een oud script bij het oud papier![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
De appelbeignets kunnen ook niet verkocht worden volgens de meneer daar.
Ze druipen van de olie. Het apparaat werkt niet goed. Hij zou het terugsturen zegt hij----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
zo bestel je kaarten niet moeijlijk
en nee ik ga niet naar utopiaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Lekker effe meeliften, brrquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef Zeyina het volgende:
De appelbeignets kunnen ook niet verkocht worden volgens de meneer daar.
Ze druipen van de olie. Het apparaat werkt niet goed. Hij zou het terugsturen zegt hij
-Scorpion_17![]()
have fun Mark, doe je rood witte shirtje maar aan dan herkennen we je zelf met masker op ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
zo bestel je kaarten niet moeijlijk
[ afbeelding ]
en nee ik ga niet naar utopia![]()
![]()
Ja, denk ook niet dat dat gaat werken/lukken.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoe kan dat nou want bij Bjorn ligt het nooit aan Bjorn!quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:13 schreef rowan634 het volgende:
Sander vertelt over Bjorn bij Ivan. Hij heeft zich niet aan zn afspraken gehouden![]()
![]()
Heeft nog maar 8 dagen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef rowan634 het volgende:
dit keer kom je niet weg met excuses of ''intieme sfeer'', Bjorn!![]()
-Scorpion_17![]()
bjorn vindt het gemaskerd bal gay goede reclame
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
hij is het nu al voor zichzelf goed aan het pratenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou want bij Bjorn ligt het nooit aan Bjorn!
TEAM TAFEL![]()
Sander van Carzy Pianos heeft ook verstand van friteuses.
― Mark Twain
meesterorganisator is hetquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef markvanrinsum het volgende:
bjorn vindt het gemaskerd bal gay goede reclame![]()
TEAM TAFEL![]()
Dat mis ik dus nu allemaal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:14 schreef rowan634 het volgende:
Jankmuil moet zn best gaan doen met het gemaskerd bal, anders blaast meneer het af![]()
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.SOONY![]()
Die retard spreekt zelfs de zangcoach nog keer op keer tegen, ja wie is hier nu de snackbar gij of ik?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mis ik dus nu allemaal.
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mis ik dus nu allemaal.
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.
TEAM TAFEL![]()
Wim doet nog weer ff zielig over de stemmen die hij o.a van Bas en Row kreeg
Gelukkig zit hij er niet mee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: