SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Laten ze ineens weer klagers door of wat, er gebeurd zeker te weinig dus de hamsters even wat drama "bijvoeren"![]()
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds nietTEAM TAFEL![]()
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:01 schreef rowan634 het volgende:
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds niet
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.TEAM TAFEL![]()
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?TEAM TAFEL![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?Nouja het blijft heel knullig als je die man zo hoort.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
de markt loopt altijd goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef rowan634 het volgende:
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef Dotteke het volgende:
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef UtopiaVolger het volgende:
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?
TEAM TAFEL![]()
Was foutje van mij. Hij zei meier, dacht dat dat 1000 was hihi, maar is 100 hihihi.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideeWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Hij lult, praat ook over "we".quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen idee“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: