abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158194740
Daders oppakken en stenen naar hen gooien.
Conscience do cost.
pi_158194751
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Klopt. Zo is het nou eenmaal. De wereld is dynamisch en sommige dingen veranderen zonder dat dat gestuurd wordt. Als er morgen een plensbui in Heerhugowaard valt, dan hebben de mensen er ook geen "stem in gehad".

[..]

Dat gaat toch niet gebeuren. Die vluchtelingen willen daar ongetwijfeld ook niet gaan wonen, in gebieden met veel werkloosheid en een vijandige bevolking. Die zullen ongetwijfeld, net als zo veel Oost-Duitsers die wat kunnen en/of willen, ook naar de regio's en steden trekken waar kansen liggen.
De toestroom van vluchtelingen vergelijken met een regenbui :')

Deze toestroom wordt wel degelijk gestuurd. Ten eerste heeft Frau Merkel de toestroom over zichzelf afgeroepen door "Wir schaffen das" te roepen. Ten tweede doorkruisen de vluchtelingen op hun tocht naar Duitsland allerlei veilige landen waar geen oorlog is, maar ze reizen bewust door naar Duitsland, dat al een miljoen vluchtelingen heeft opgevangen dit jaar. Een miljoen!

En tot slot worden ze ook nog eens bewust naar de betreffende locatie gebracht.

PS: Als je het leefklimaat in krimpregio's wilt verbeteren, zul je dus juist GEEN vluchtelingen daar moeten neerzetten. Dat dat wél gebeurt, is ook een bewuste keuze van de politiek; eentje waar de bevolking op geen enkele manier in gekend wordt.
pi_158194762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De toestroom van vluchtelingen vergelijken met een regenbui :')

Deze toestroom wordt wel degelijk gestuurd. Ten eerste heeft Frau Merkel de toestroom over zichzelf afgeroepen door "Wir schaffen das" te roepen. Ten tweede doorkruisen de vluchtelingen op hun tocht naar Duitsland allerlei veilige landen waar geen oorlog is, maar ze reizen bewust door naar Duitsland, dat al een miljoen vluchtelingen heeft opgevangen dit jaar. Een miljoen!

En tot slot worden ze ook nog eens bewust naar de betreffende locatie gebracht.

PS: Als je het leefklimaat in krimpregio's wilt verbeteren, zul je dus juist GEEN vluchtelingen daar moeten neerzetten. Dat dat wél gebeurt, is ook een bewuste keuze van de politiek; eentje waar de bevolking op geen enkele manier in gekend wordt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef Igen het volgende:
Hier een kaartje met waar de vluchtelingen zich vestigen als ze eenmaal door de procedure heen zijn:

[ afbeelding ]

De 33 steden met een stip zijn die waar opgeteld de helft van alle vluchtelingen zich vestigt.

Zoals je ziet zijn dat niet de gebieden op het platteland waar de AZC's in de brand worden gestoken en waar het incident in de OP plaatsvond.
pi_158194782
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat ligt inderdaad aan jou. Dus dat vind ik geen geldig argument. Net zo'n dooddoener als wat jouw post hierboven beschrijft.
Het is dan ook geen argument, maar een mening.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:58:33 #245
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158194801
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is dan ook geen argument, maar een mening.
Dat is al helemaal nutteloos. Datzelfde geldt voor 'Keur het niet goed maar heb begrip'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158194851
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat nooit om dat ene groepje, maar je moet naar het geheel kijken.
Ik betaal extreem hoge belastingen en krijg daar niets voor terug.
Waar haal je dan de tijd vandaan om de hele dag hier rond te hangen?

quote:
Mijn land is overbevolkt.
Valt mee. Nummer 28 in de wereld1.

quote:
Overal zie ik hoofddoeken; zelfs in de kleinste dorpjes heb ik het gevoel dat ik in Somalië ben.
Er zijn 37.400 somaliers in Nederland2. Dat is 0.23% van de bevolking.
Hoe jij in kleine dorpjes het idee krijgt dat je in Somalie bent is mij een raadsel.

Het totale aantal moslims in Nederland bedraagt ongeveer 5,5% van de bevoking. En erg schokkend veel zal het de komende decennia ook niet groeien. Mijn bron is PEW, die er niet voor terugdeinst om schokkende dingen te publiceren, en een nogal geliefd onderzoeksbureau is onder islam-kritische individuen.

Religie in Nederland3
Bron: PEW

quote:
Mijn land heeft geen echte cultuur meer, die is verdrongen.
Er is geen echte Nederlandse cultuur meer? Dat vind ik een nogal uit de lucht gegrepen onzinnige stelling.

quote:
In grote steden hoor ik als Nederlander tot een etnische minderheid.
Nope. Alleen Rotterdam heeft 50% allochtonen. En daar is ook een groot deel van de allochtonen gewoon westers.

quote:
Dat lijkt mij ernstig genoeg om de grenzen per direct te sluiten en alles wat geen verblijfsstatus heeft er uit te gooien.
Het klopt alleen niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kosmoproleet op 12-12-2015 16:06:58 ]
pi_158194853
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat jij loopt te klagen dat het politiek niet luistert naar de bevolking. Daaruit distilleer ik dat jij de mening van tegenstanders blijkbaar zwaarder vindt wegen.

Dat mensen kritiek hebben, is verder begrijpelijk en daar moet ook ruimte voor zijn. Normale mensen gaan echter geen bussen met daarin onschuldige vluchtelingen bekogelen met stenen.
Die mensen daar in Oost-Duitsland kopen niks voor jouw moraliserende domineespraatjes, Koos.
pi_158194854
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is al helemaal nutteloos. Datzelfde geldt voor 'Keur het niet goed maar heb begrip'.
Klopt.

En ik vind hier begrip voor hebben dan weer raar.
pi_158194874
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die mensen daar in Oost-Duitsland kopen niks voor jouw moraliserende domineespraatjes, Koos.
Vlakbij mijn huis komen over een maandje 800 asielzoekers te wonen. Ik denk dat ik wel een beetje mee mag praten.
pi_158194887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
'Ik keur het niet goed, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt', is trouwens de ultieme dooddoener.

Zo praten sommige mensen ook over terrorisme.
Het lijkt me juist goed dat we ons een beeld proberen te vormen over waar terrorisme vandaan komt. De laatste tijd blijkt trouwens steeds vaker dat "kansloos zijn" geen reden is, omdat daders een prima baan hadden en hoogopgeleid waren.
pi_158194917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het lijkt me juist goed dat we ons een beeld proberen te vormen over waar terrorisme vandaan komt. De laatste tijd blijkt trouwens steeds vaker dat "kansloos zijn" geen reden is, omdat daders een prima baan hadden en hoogopgeleid waren.
Ik heb geen idee wat een groep beweegt een aanslag op een bus te plegen, maar je hebt er begrip voor, dus zoek het antwoord vooral bij jezelf zou ik zeggen.
pi_158194930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die kopen uiteindelijk ook niks ervoor als er géén AZC's voor tijdelijke(!) opvang van asielzoekers zouden zijn. Dan lopen ze wel weer over naar het haten op Polen of op Wessi's of op joden of op de Amerikanen die Dresden hebben gebombardeerd of wat weet ik.

Vandaar dat je hun mening niet zo serieus moet nemen, want het is een symptoom en aan de onderliggende oorzaak is toch niks te doen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:05:41 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158194956
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt.

En ik vind hier begrip voor hebben dan weer raar.
Echt waar? Hoe lang loop je nou al rond in dit soort topics? Hoe vaak wordt exact dezelfde 'discussie' gevoerd met exact dezelfde mensen? En dan vind je het nog steeds raar dat mensen schijnbaar niet van mening veranderen :')?

Het gaat daarnaast ook niet zozeer om begrip hebben voor de acties maar meer de motivatie. Ik kan denk ik best begrijpen waarom deze mensen dit doen. Vanuit hun perspectief. Ik vind dat ze fout zitten, op alle fronten maar dat weet ik alleen omdat ik probeer te kijken vanuit, nogmaals, hun perspectief. En dit geldt ook voor de mensen die komen schreeuwen op die bijeenkomsten. Of negatief over azielzoekers posten op forums als deze. Voornamelijk idioten, maar er is een reden dat ze het doen. Het lijkt me nogal naïef om dat volledig te negeren.
pi_158194960
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een gebrek aan religieuze kennis, las ik toch laatst? Gaan nooit naar een normale moskee, zodat ze des te vatbaarder zijn voor jihad-ronselaars die beweren de "echte Islam" te volgen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:06:52 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158194982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Een gebrek aan religieuze kennis, las ik toch laatst? Gaan nooit naar een normale moskee, zodat ze des te vatbaarder zijn voor jihad-ronselaars die beweren de "echte Islam" te volgen.
Ach ja dat aloude Guardian-artikel uit 2008 waar hier constant mee geschermd wordt. Zou ik niet te veel waarde aan hechten.
pi_158194986
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waar haal je dan de tijd vandaag om de hele dag hier rond te hangen?
Is dit relevant?

quote:
[..]

Valt mee. Nummer 28 in de wereld1.
De wereld ja. Er zijn nog ergere landen. Daarnaast zijn van de 27 landen die nog dichtbevolkter zijn ook veel landen stadsstaten en dwergstaten met extreem hoge bevolkingsdichtheden.
Plek 28 is heel hoog.
pi_158194998
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Echt waar? Hoe lang loop je nou al rond in dit soort topics? Hoe vaak wordt exact dezelfde 'discussie' gevoerd met exact dezelfde mensen? En dan vind je het nog steeds raar dat mensen schijnbaar niet van mening veranderen :')?
Ah, jij zit hier om mede-users op andere gedachten te brengen. Succes daarmee.
pi_158195026
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat daarnaast ook niet zozeer om begrip hebben voor de acties maar meer de motivatie. Ik kan denk ik best begrijpen waarom deze mensen dit doen. Vanuit hun perspectief. Ik vind dat ze fout zitten, op alle fronten maar dat weet ik alleen omdat ik probeer te kijken vanuit, nogmaals, hun perspectief. En dit geldt ook voor de mensen die komen schreeuwen op die bijeenkomsten. Of negatief over azielzoekers posten op forums als deze. Voornamelijk idioten, maar er is een reden dat ze het doen. Het lijkt me nogal naïef om dat volledig te negeren.
Schreeuwen "daar moet een piemol in" is idioot ja. Maar discussiëren op een forum is idioot als je negatief over asielzoekers bent? Dit is een enorm groot forum, mensen discussiëren over alles, variërend tot het verloop van reallife soaps tot immigratiekwesties. Iemand die negatief is over asielzoekers lijkt mij niet per definitie idioter dan een gemiddeld lid van een forum.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:09:13 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, jij zit hier om mede-users op andere gedachten te brengen. Succes daarmee.
Leuke schijnbeweging maar dat volgt nergers uit en heeft niets te maken met wat ik zei.

Schijnbaar ben jij verrast dat sommige welbekende posters begrip voor deze mensen kunnen opbrengen. De rest van mijn post heb je blijkbaar gewoon niet gelezen.
pi_158195057
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ach ja dat aloude Guardian-artikel uit 2008 waar hier constant mee geschermd wordt. Zou ik niet te veel waarde aan hechten.
Of het nou door armoede of ontkerkelijking komt, in beide gevallen is 'alle moskeeën dicht' etc. niet de oplossing en waarschijnlijk juist contraproductief.
pi_158195067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is dit relevant?

Het is vrij relevant, je schetst een beeld dat het hier verschrikkelijk is, dat je wordt uitgeknepen en het lijkt alsof je je bijna dood moet werken, maar je hebt blijkbaar redelijk wat tijd over, gezien je activiteit hier. Ik heb dus het idee dat het wel meevalt eerlijk gezegd.

quote:
De wereld ja. Er zijn nog ergere landen. Daarnaast zijn van de 27 landen die nog dichtbevolkter zijn ook veel landen stadsstaten en dwergstaten met extreem hoge bevolkingsdichtheden.
Plek 28 is heel hoog.
Ach, zo dichtbevolkt is Nederland niet. Je zou Nederland ook kunnen zien als een dwergstaat en zelfs in die categorie zijn we niet zo dichtbevolkt.
pi_158195071
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leuke schijnbeweging maar dat volgt nergers uit en heeft niets te maken met wat ik zei.

Schijnbaar ben jij verrast dat sommige welbekende posters begrip voor deze mensen kunnen opbrengen. De rest van mijn post heb je blijkbaar gewoon niet gelezen.
Waar wil je nou precies heen hiermee?

Dat laatste klopt.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:11:30 #263
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Schreeuwen "daar moet een piemol in" is idioot ja. Maar discussiëren op een forum is idioot als je negatief over asielzoekers bent? Dit is een enorm groot forum, mensen discussiëren over alles, variërend tot het verloop van reallife soaps tot immigratiekwesties. Iemand die negatief is over asielzoekers lijkt mij niet per definitie idioter dan een gemiddeld lid van een forum.
Niet per definitie maar in de praktijk vaak wel. Neem jezelf als voorbeeld, wat jij hier allemaal uitschijt is tamelijk idioot te noemen :').

Er zijn genoeg argumenten te bedenken om tegen de huidige wetgeving, handhaving en/of toestroom van vluchtelingen te zijn. Maar niemand gebruikt ze omdat het makkelijker is lekker te bekvechten met de idioten aan de andere kant. Zie bijvoorbeeld dit topic.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:13:38 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195134
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar wil je nou precies heen hiermee?

Dat laatste klopt.
Dat jij niets maar dan ook niets bijdraagt aan het topic op wat voor manier dan ook. Dat begint dus al bij het gewoon niet lezen van posts. Sommige mensen komen met cijfers, andere argumenteren vanuit hun onderbuik, whatever. Jij voegt niets toe.

En het niet lezen van mijn mening over waar het topic daadwerkelijk over gaat is daar een mooi voorbeeld van :')
.
pi_158195174
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat jij niets maar dan ook niets bijdraagt aan het topic op wat voor manier dan ook. Dat begint dus al bij het gewoon niet lezen van posts. Sommige mensen komen met cijfers, andere argumenteren vanuit hun onderbuik, whatever. Jij voegt niets toe.

En het niet lezen van mijn mening over waar het topic daadwerkelijk over gaat is daar een mooi voorbeeld van :')
.
Ik stel voor dat je alle topics in NWS en POL even langsgaat om users die in jouw niets zinnigs bijdragen, op de vingers te tikken.

Succes!
pi_158195189
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je alle topics in NWS en POL even langsgaat om users die in jouw niets zinnigs bijdragen, op de vingers te tikken.

Succes!
Hij is al met jou en mij begonnen. Nu de rest nog :P
pi_158195199
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niet per definitie maar in de praktijk vaak wel. Neem jezelf als voorbeeld, wat jij hier allemaal uitschijt is tamelijk idioot te noemen :').

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat jij niets maar dan ook niets bijdraagt aan het topic op wat voor manier dan ook.
Nog iets nuttigs toe te voegen verder?
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:16:38 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195207
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Succes!
Bedankt voor nog een mooi voorbeeld van je complete zinloosheid. Ik hoor het wel als je nog een keer wat te melden hebt over het onderwerp.
pi_158195213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het totale aantal moslims in Nederland bedraagt ongeveer 5,5% van de bevoking. En erg schokkend veel zal het de komende decennia ook niet groeien. Mijn bron is PEW, die er niet voor terugdeinst om schokkende dingen te publiceren, en een nogal geliefd onderzoeksbureau is onder islam-kritische individuen.
We hebben hier nu al meer moslims dan gezond is. We kennen grote problemen op het gebied van integratie, radicalisering en de vorming van parallelle samenlevingen. Volgens het grafiekje neemt het aantal moslims tot 2050 toe met zo'n 80 procent. Dat lijkt mij bijzonder alarmerend, zeker zolang de bestaande problemen niet adequaat worden opgelost.

Ik zou graag willen ophouden om te dweilen met de kraan open. Overigens houdt dit soort grafiekjes ook geen rekening met de ongecontroleerde toestroom van miljoenen moslims, zoals nu in Duitsland gebeurt.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:17:54 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[..]

Speciaal voor jou als niet-lezend persoon:
quote:
pi_158195242
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bedankt voor nog een mooi voorbeeld van je complete zinloosheid. Ik hoor het wel als je nog een keer wat te melden hebt over het onderwerp.
Nee, ik meen het. Ga even lekker alle topics af om users te vertellen hoe ze moeten discussiëren.

Wellicht dat je FOK! daarmee kunt redden van de ondergang.
pi_158195248
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Speciaal voor jou als niet-lezend persoon:

[..]

Dat stuk heb ik al eerder gelezen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:20:18 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Of het nou door armoede of ontkerkelijking komt, in beide gevallen is 'alle moskeeën dicht' etc. niet de oplossing en waarschijnlijk juist contraproductief.
Natuurlijk niet. Toezicht, openheid van de gemeenschap en een gerichte aanpak zijn in Nederland redelijk succesvol gebleken.
pi_158195294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hij is al met jou en mij begonnen. Nu de rest nog :P
Firefly wil dat alle meningen op dit forum worden ondersteund met een powerpoint-presentatie en een bronnenlijst.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:21:27 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik al eerder gelezen.
En je hebt er geen reactie op schijnbaar. Dat mag.
pi_158195311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We hebben hier nu al meer moslims dan gezond is. We kennen grote problemen op het gebied van integratie, radicalisering en de vorming van parallelle samenlevingen. Volgens het grafiekje neemt het aantal moslims tot 2050 toe met zo'n 80 procent. Dat lijkt mij bijzonder alarmerend, zeker zolang de bestaande problemen niet adequaat worden opgelost.

Ik zou graag willen ophouden om te dweilen met de kraan open. Overigens houdt dit soort grafiekjes ook geen rekening met de ongecontroleerde toestroom van miljoenen moslims, zoals nu in Duitsland gebeurt.
Ik lees niets overtuigends, maar je ziet overal in Europa xenofobe (met gratis homofobie erbij overigens) partijen in opkomst.

Dus spoedig zullen onze landen gereageerd worden gebaseerd op de angsten van Jan Lul en jou. Prijs jezelf maar gelukkig. :P
pi_158195312
De mening over vrouwen, homo's, religie en onze (Westerse) samenleving die veel van deze immigranten hebben.

Wonderbaarlijk hoe makkelijk de voorstanders van de instroom en opvang van deze immigranten dat allemaal opzij zetten en selectief deze immigranten een hand boven het hoofd willen houden.

Gênant ook.
pi_158195320
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En je hebt er geen reactie op schijnbaar. Dat mag.
Gelukkig maar dat het van jou mag, anders had ik me geen raad geweten.
pi_158195335
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
De mening over vrouwen, homo's, religie en onze (Westerse) samenleving die veel van deze immigranten hebben.

Wonderbaarlijk hoe makkelijk de voorstanders van de instroom en opvang van deze immigranten dat allemaal opzij zetten en selectief deze immigranten een hand boven het hoofd willen houden.

Gênant ook.
Daarom stemmen op homofobe partijen als het FN, het Vlaams Belang en UKIP en die weirdo's in Polen inderdaad.

Lekker boeiend, zolang het maar tegen moslims is. :P
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:24:03 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195356
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat het van jou mag, anders had ik me geen raad geweten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[..]

:W.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:25:08 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158195376
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik lees niets overtuigends, maar je ziet overal in Europa xenofobe (met gratis homofobie erbij overigens) partijen in opkomst.

Dus spoedig zullen onze landen gereageerd worden gebaseerd op de angsten van Jan Lul en jou. Prijs jezelf maar gelukkig. :P
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Peilingen zijn voor populistische partijen als dat nogal misleidend. Verder zijn mensen die dit soort idiote dingen doen als bussen aanvallen vaak niet de mensen die daadwerkelijk stemmen.
pi_158195389
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ga je nu serieus homofobie opvoeren als argument in de discussie? :')

Zo ja, dan lijkt me dat juist een prima argument om moslims juist te weren. Deze orthodoxe figuren komen uit gebieden waar op homoseksualiteit de doodstraf staat. Homofobie neemt juist toe met de import van oncontroleerbare hoeveelheden moslims.

Je volgt het nieuws toch wel, of niet? Homo's moeten zelfs afzonderlijk worden opgevangen omdat ze in de asielzoekerscentra het mikpunt zijn van intimidatie, gescheld en geweld. Allemaal dankzij de fijne mensen die we met duizenden tegelijk dit land laten binnenkomen.
pi_158195404
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel meevalt. Peilingen zijn voor populistische partijen als dat nogal misleidend. Verder zijn mensen die dit soort idiote dingen doen als bussen aanvallen vaak niet de mensen die daadwerkelijk stemmen.
Zowel in Noord als Zuid-Frankrijk had het FN 40% van de stemmen. Dat zijn gewoon mensen die daadwerkelijk hebben gestemd.

Misschien kunnen de linkse stemmers ze nog even buiten de deur houden door op die centrum-rechtsen te stemmen, maar ergens houdt dat ook op.
pi_158195405
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er immigreren nauwelijks moslims. De tijd dat Turken en Marokkanen hier massaal heen kwamen, is voorbij. Wel groeit het percentage moslims door de influx van asielzoekers, maar deze mensen vangen we op omdat ze onze hulp nodig hebben.

De verwachte groei wordt vooral veroorzaakt door moslims die hier al wonen en zich de komende decennia voort gaan planten.
pi_158195429
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er immigreren nauwelijks moslims. De tijd dat Turken en Marokkanen hier massaal heen kwamen, is voorbij. Wel groeit het percentage moslims door de influx van asielzoekers, maar deze mensen vangen we op omdat ze onze hulp nodig hebben.

De verwachte groei wordt vooral veroorzaakt door moslims die hier al wonen en zich de komende decennia voort gaan planten.
Asielzoekers zijn geen immigranten. Ik vraag me af in welke wereld KoosVogels leeft.
pi_158195437
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ga je nu serieus homofobie opvoeren als argument in de discussie? :')

Zo ja, dan lijkt me dat juist een prima argument om moslims juist te weren. Deze orthodoxe figuren komen uit gebieden waar op homoseksualiteit de doodstraf staat. Homofobie neemt juist toe met de import van oncontroleerbare hoeveelheden moslims.

Je volgt het nieuws toch wel, of niet? Homo's moeten zelfs afzonderlijk worden opgevangen omdat ze in de asielzoekerscentra het mikpunt zijn van intimidatie, gescheld en geweld. Allemaal dankzij de fijne mensen die we met duizenden tegelijk dit land laten binnenkomen.
Ik volg het zeer ongenuanceerde,mono-cultureel en zeer ondivers onstane zeer eenzijdige nieuws in Nederland inderdaad. Daarnaast gebruik ik mijn gezond verstand.

Moslims zijn niet het echte gevaar voor homo's. Met hun aandeel in de samenleving kunnen ze dat ook niet.

FN, Vlaams Belang en dergelijke kunnen daadwerkelijke machtsfactoren worden. Moslims niet.

Daarnaast zijn moslimhomo's het grootste slachtoffer in de verhalen waar jij het over hebt, terwijl je posts vol zitten met moslimhaat. Dus ja.
pi_158195440
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Immigranten Koos.

Het zijn inmiddels voor het meerdendeel immigranten.
pi_158195451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Asielzoekers zijn geen immigranten. Ik vraag me af in welke wereld KoosVogels leeft.
Ik ook.
pi_158195461
Het zijn vluchtelingen.
pi_158195476
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het zijn vluchtelingen.
Het zijn mensen.
pi_158195485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik volg het zeer ongenuanceerde,mono-cultureel en zeer ondivers onstane zeer eenzijdige nieuws in Nederland inderdaad. Daarnaast gebruik ik mijn gezond verstand.

Moslims zijn niet het echte gevaar voor homo's. Met hun aandeel in de samenleving kunnen ze dat ook niet.

FN, Vlaams Belang en dergelijke kunnen daadwerkelijke machtsfactoren worden. Moslims niet.

Daarnaast zijn moslimhomo's het grootste slachtoffer in de verhalen waar jij het over hebt, terwijl je posts vol zitten met moslimhaat. Dus ja.
Hele wijken waar homo's niet hand in hand over straat kunnen. Waar vrouwen met een kort rokje uitgescholden worden. Succesvolle emancipatie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')