abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158190310
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gaat lekker daar in Duitsland.

#kominverzet
Realiteit tot je doorgedrongen nu?

In tegenstelling tot een maand of 2 geleden toen problemen met deze instroom voorspellen jou als onzin in je oren klonk en het allemaal reuze meeviel en allemaal reuze mee zou vallen.
pi_158190329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:27 schreef Infection het volgende:
Duitsland heeft dit zelf over zich uitgeroepen. Slechte zaak natuurlijk, maar met een miljoen vluchtelingen (en nog stijgend) zal dit alleen maar meer voor gaan komen.
Dank u.

En nog willen sommige mensen (ook hier) dit probleem niet zien / inzien / erkennen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:20:29 #128
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158190450
"Ze hebben er zelf om gevraagd"

Je
verwacht
het
niet.

Net zo debiel als de redenatie dat korte rokjes verkrachtingen uitlokken :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158190517
Hebben de mensen die nu zeggen, ik keur het af, maar.... niet een gevoel van herkenning?
Want het zijn dezelfde mensen die naar anderen wijzen die hetzelfde zeggen, dan zeggen dat die maar zo'n groot probleem is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158190635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

In tegenstelling tot een maand of 2 geleden toen problemen met deze instroom voorspellen jou als onzin in je oren klonk en het allemaal reuze meeviel en allemaal reuze mee zou vallen.
Dat mensen er een probleem van maken betekent niet dat er een probleem is. Dit is gedaan door xenofobische proleten en daarvoor is geen enkel excuus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158190677
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja..en?
Je kunt toch ook gewoon normaal doen?
pi_158190695
Harde straffen zijn nodig.
pi_158190707
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon normaal doen?
Misschien had je zelf even normaal moeten doen toen je drie maanden geleden zo hard liep te blèren dat er geen enkel probleem zou zijn en dat eventuele hobbels op magische wijze zouden verdwijnen in jouw lalaland.
pi_158190728
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien had je zelf even normaal moeten doen toen je drie maanden geleden zo hard liep te blèren dat er geen enkel probleem zou zijn en dat eventuele hobbels op magische wijze zouden verdwijnen in jouw lalaland.
Jij lost problemen op door een steen door een het raam van een bus te flikkeren waarin vluchtelingen zitten?

En hier is sowieso geen probleem. Wat merk je nou van vluchtelingen? Juist, geen ene hol.
pi_158190748
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij lost problemen op door een steen door een het raam van een bus te flikkeren waarin vluchtelingen zitten?

En hier is sowieso geen probleem. Wat merk je nou van vluchtelingen? Juist, geen ene hol.
Je blert nog steeds merk ik.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:52:49 #136
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158190773
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beantwoord even de vraag? Wanneer je eindelijk je donkere muffe zolderkamer durft te verlaten en de voordeur opendoet, struikel je dan over de tsunami van vluchtelingen? Welke overlast ondervind jij nou daadwerkelijk?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158190785
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat merk jij precies van het 'vluchtelingenprobleem'?
pi_158190825
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Google eens het woord cynisme, en profiteer van dit mooie leermoment.
pi_158190857
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je wil de dagelijkse vechtpartijen in AZC's, de intimidatie van homo's, lesbiennes en christenen, de verdringing op de huizenmarkt door asielzoekers die een status hebben gekregen, de verhoogde uitgaven voor de asielopvang, de uitkeringen en de begeleiding, en de groeiende weerstand onder de bevolking afdoen als niet-bestaande problemen ?

Oke dan.
pi_158190858
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal binnen 400 meter gehad. Een paar keer 72 uurs opvang. Dat hoorde ik pas achteraf, ik wist er niks van en heb er niks van gemerkt. Jij veel last gehad van de vluchtelingen bij jou? Is je leven in negatief opzicht veranderd?
pi_158190868
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 02:35 schreef erodome het volgende:

[..]

In Syrië was het toch echt een dictatuur onder een seculiere dictator....
Met je achterlijke cultuur.
De meeste van die "vluchtelingen" komen helemaal niet eens uit Syrië.
pi_158190878
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Beantwoord even de vraag? Wanneer je eindelijk je donkere muffe zolderkamer durft te verlaten en de voordeur opendoet, struikel je dan over de tsunami van vluchtelingen? Welke overlast ondervind jij nou daadwerkelijk?
Waarom zouden problemen alleen op mij betrekking moeten hebben om benoemd te mogen worden?
pi_158190898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal binnen 400 meter gehad. Een paar keer 72 uurs opvang. Dat hoorde ik pas achteraf, ik wist er niks van en heb er niks van gemerkt. Jij veel last gehad van de vluchtelingen bij jou? Is je leven in negatief opzicht veranderd?
Het gaat nooit om dat ene groepje, maar je moet naar het geheel kijken.
Ik betaal extreem hoge belastingen en krijg daar niets voor terug. Mijn land is overbevolkt. Overal zie ik hoofddoeken; zelfs in de kleinste dorpjes heb ik het gevoel dat ik in Somalië ben. Mijn land heeft geen echte cultuur meer, die is verdrongen. In grote steden hoor ik als Nederlander tot een etnische minderheid. Dat lijkt mij ernstig genoeg om de grenzen per direct te sluiten en alles wat geen verblijfsstatus heeft er uit te gooien.
pi_158190905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik betaal extreem hoge belastingen en krijg daar niets voor terug. Mijn land is overbevolkt. Overal zie ik hoofddoeken; zelfs in de kleinste dorpjes heb ik het gevoel dat ik in Somalië ben. Mijn land heeft geen echte cultuur meer, die is verdrongen. In grote steden hoor ik als Nederlander tot een etnische minderheid. Dat lijkt mij ernstig genoeg om de grenzen per direct te sluiten en alles wat geen verblijfsstatus heeft er uit te gooien.
Bedankt voor de hele lap tekst, maar ik vroeg het Koos.
pi_158190907
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zouden problemen alleen op mij betrekking moeten hebben om benoemd te mogen worden?
Exact. Ik ben niet voor niets bewust op het platteland gaan wonen om zo ver mogelijk bij die mulitikul vandaan te zitten, maar dat wil niet zeggen dat het ineens geen probleem meer is.
pi_158190908
Maar er zijn geen problemen met de asielopvang hoor.

Over twintig jaar is deze uitspraak de nieuwe "ich habe es nicht gewusst"
pi_158190916
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zuur man. Ik heb het wel naar m'n zin in Nederland. Jammer voor je.
pi_158190941
quote:

[..]

Dat gaat op termijn niet gebeuren dus ik zou gewoon verhuizen als ik jou was. Is voor iedereen beter.
pi_158190943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Maar er zijn geen problemen met de asielopvang hoor.

Over twintig jaar is deze uitspraak de nieuwe "ich habe es nicht gewusst"
Deze one-liner wordt zo vaak ingezet, vaak uit onmacht, dat deze al zijn kracht al een paar maanden verloren heeft.
pi_158190946
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil de dagelijkse vechtpartijen in AZC's, de intimidatie van homo's, lesbiennes en christenen, de verdringing op de huizenmarkt door asielzoekers die een status hebben gekregen, de verhoogde uitgaven voor de asielopvang, de uitkeringen en de begeleiding, en de groeiende weerstand onder de bevolking afdoen als niet-bestaande problemen ?

Oke dan.
Wat merk JIJ van de vluchtelingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')