SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
En ik doe mee met foto-vrijdagmet bonus kat
Je kat is echt extreem knap! Tuxedo's rule!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je ziet er echt goed uit! Misschien is gewicht altijd een probleem, maar geen gigantisch probleem!
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
Sorry hoor, maar volgens mij valt het toch reuze mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En las nog iets over mensen die 40 en 60 kg (!) kwijt zijn geraakt. Wat knap![]()
Even een quootje uit het vorige topic-Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik gewoon aimen op "nog steeds onder de 75" op 1 januari, en dan nog een eindsprint doen. Ik vind dat alleen eng. Ik ken 2 modi: afvallen en eet alles. Herkent iemand dat?Daarom ben ik ook "bang" voor wat er komen gaat als ik die 70 kg bereikt hebt.
En een lijstje:
O-oats met een el amandelen, el rozijnen, halve theelepel rietsuiker, snuf kaneel
S- uur bodypump, uur bodycombat
L- salade met shoyu/sesamdressing en twee gekookte eitjes
T- handje poppycock
D- zelfgemaakte okonomiyaki met cherrytomaatjes en avocado erbij
T- evt een appeltje
B- 9km fietsen van/naar sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Geeft bij truitjes altijd een goed 'effect', als je 't zo kunt noemen. Houd van wijde 'halzen' zeg maar!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slanke benen Shandaly! Sowieso superslank.
Mo, zichtbare sleutelbenen vind ik ook altijd tof idd.
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dikquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef LadyOracle het volgende:
Wow, jullie zijn al zo slank! Ik voel me meteen zo'n propje.
Om 1 uur toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dik
Maar dat wandel ik er straks wel weer afEerst 2 uur in de trein
Ja! Op het stationquote:
Stom.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Op het station
Ik moet over een uur al weg
Ik post zo'n foto juist omdat ik me nog wel dik vóel... Zeker toen ik net op de rand van mijn bed zat en heel veel buik over mijn bovenbenen golfdequote:Op zaterdag 12 december 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dik
Maar dat wandel ik er straks wel weer afEerst 2 uur in de trein
Met mijn knie is niets mis meer, terwijl ik woensdag nog echt strompelde.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
77,1en straks ook nog wandelen
Hoop dat mijn heup mee wil werken, heb er wel veel zin in iig!
Ohjee! Hoop dat ik jullie niet op ga houden dan. Sam maakte vanochtend nog een mooie snoekduik (the four legged death jump..) precies op mijn heup toen hij me wakker kwam knuffelenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met mijn knie is niets mis meer, terwijl ik woensdag nog echt strompelde.
Ik heb nog genoeg beweging op het program staan vandaag behalve wandelen, dus no worries hoor!quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee! Hoop dat ik jullie niet op ga houden dan. Sam maakte vanochtend nog een mooie snoekduik precies op mijn heup toen hij me wakker kwam knuffelen![]()
Maar volgens mij valt het allemaal mee nu dus ik loop er wel gewoon doorheen
Heb je tijd over om na te denken in de trein of zoquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Zo, nu is het tenminste Nederlands in de setting van de klas. Hmm, van ipad maakt hij klas. Vaag.
Ik moest en zou vandaag wandelen in rok voor die te groot is. Te laat. Toch aangedaan, maar waarschijnlijk niet handig. Ook had ik een trui aan gedaan, maar die heb ik in de wc maar weer uit getrokken en een tshirt aan getrokken. Gaat lekker.
Oh ja, ik heb een tweede afvaldoel: zonder problemen laarzen kunnen kopen. Ik zag zulke fantastische laarzen, maar te dikke kuiten. Eerste doel is kunnen schommelen op schommels met zo'n normaal zitplankje. Dus niet die hele kleintjes en ik pas al op de schommels die rekening houden met dikke kinderen en papa's die willen schommelen.
Het is hier leeg en stil en ik heb wel leesspul op papier bij me, maar lees wel na Zwolle.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je tijd over om na te denken in de trein of zo
In een schoenenwinkel in Hoogeveenquote:
Heeft vast een merk en is dan vast terug te vindenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een schoenenwinkel in Hoogeveen
Mijn kuiten zijn niet extreem gelukkig. Hele smalle schachten wil niet, maar 'normaal' gelukkig wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Laarzen passen ook niet om mijn kuiten.
Overigens heb ik wel net een extra gaatje in m'n riem gemaakt
Op een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Sun, weet jij al waar je gaat parkeren?
I dunno, volgens mij kan dat wel betaald.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op een parkeerplaatsGeen idee, bij het station gewoon of kan dat niet?
Echt?? Pffff.. onhandig..quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I dunno, volgens mij kan dat wel betaald.
dat tweede afvaldoel heb ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Zo, nu is het tenminste Nederlands in de setting van de klas. Hmm, van ipad maakt hij klas. Vaag.
Ik moest en zou vandaag wandelen in rok voor die te groot is. Te laat. Toch aangedaan, maar waarschijnlijk niet handig. Ook had ik een trui aan gedaan, maar die heb ik in de wc maar weer uit getrokken en een tshirt aan getrokken. Gaat lekker.
Oh ja, ik heb een tweede afvaldoel: zonder problemen laarzen kunnen kopen. Ik zag zulke fantastische laarzen, maar te dikke kuiten. Eerste doel is kunnen schommelen op schommels met zo'n normaal zitplankje. Dus niet die hele kleintjes en ik pas al op de schommels die rekening houden met dikke kinderen en papa's die willen schommelen.
Wat kost dat, iets in laten maken?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik bracht net het spijkerrokje van MP naar de kleermaker. 12 cm moet er af
Een tientje ofzo. Hangt een beetje af van wat het is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat kost dat, iets in laten maken?
Oooo, dat geeft de afvaller moedquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:50 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Een tientje ofzo. Hangt een beetje af van wat het is.
Ik lust normaal gezien niet echt bloemkool, dus er is hoop voor bloemkoolpap, I guess?quote:
Parkeren bleek gewoon gratis, ook bij het station ja. En het wandelen was superquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een heel mooi parkeerplekkie gevonden en lekker met Isa en Sun (en Sam& Sally) door de blubber gebanjerd.
Mijn broek is iig in de was en Sally ligt voor pampus.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Parkeren bleek gewoon gratis, ook bij het station ja. En het wandelen was super
Hou daar toch eens mee op. Alsjeblieft. (niet je gewicht melden want dat vooral blijven doen, maar of je wel of niet gescheten, geplast of gekotst hebt)quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
90 kg optillen.
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op zondag 13 december 2015 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
90 kg optillen.
[ afbeelding ]
Want je bent een ons zwaarder?quote:Op zondag 13 december 2015 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben weer dik.
Wel kudo's voor lonaaen cheers voor xm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Oke. Ik meld me hier maar weer, misschien geeft dat een beetje het gevoel van een stok achter de deur. De knop moet weer om, gewicht is debiel hoog. Sportschema gemaakt, nu een eetschema maken voor de komende week.That's the (xmas) spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
je moet ongeveer zes dagen lopen om dat te compenseren ben ik bangquote:Op zondag 13 december 2015 15:14 schreef MutedFaith het volgende:
Na 100.000 bier en whiskey-cola, een vier-gangen diner, pizza, late-night shoarma en uitgebreid hotel-ontbijten benieuwd naar de schade.
Aan de andere kant ook bijna 60.000 stappen op 2 en een halve dag en een hele avond springen in de Ziggodome. Dus ik heb nog hoop op een meevaller.
quote:
Thanks! Ik ga er weer voorquote:Op zondag 13 december 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom patrique! Goede spirit, I like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enig idee wat de oorzaak is? Bepaalde stress of te veel verleidingen?quote:Op zondag 13 december 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, ik ben al de hele week verkeerd bezig. Geen ruggengraat momenteel. Anderhalve kilo is meteen de schade. En nee, ik ben niet weer dik, maar mijn gedrag is wel dik. Weer even normaal doen dus nu
quote:Op zondag 13 december 2015 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier de planning voor volgende week, wellicht een beetje eentonig hier en daar, dus zal nog wel een beetje anders worden.wow, een echt volledige weekplanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wijk de eerste dag meestal al af, bij mij wordt dat nooit iets
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mwah, ben geen stress- of emo eter. Ik denk idd gewoon de verleiding overal. Decemberquote:Op zondag 13 december 2015 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enig idee wat de oorzaak is? Bepaalde stress of te veel verleidingen?
Ja, nouja.. hij gaat morgen in he.. eens kijken of het lukt om gelijk helemaal te volgen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, een echt volledige weekplanningIk wijk de eerste dag meestal al af, bij mij wordt dat nooit iets
Ik heb een tijd lang alles keurig bijgehouden en wilde toen bij een hernieuwde poging dat precieze plan aan gaan houden, want toen viel ik toch mooi af, maar ik krijg het niet voor elkaar me er aan te houden.quote:Op zondag 13 december 2015 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, een echt volledige weekplanningIk wijk de eerste dag meestal al af, bij mij wordt dat nooit iets
Ik denk dat het eten wel moet lukken, zie meer op tegen het sporten.quote:Op zondag 13 december 2015 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang alles keurig bijgehouden en wilde toen bij een hernieuwde poging dat precieze plan aan gaan houden, want toen viel ik toch mooi af, maar ik krijg het niet voor elkaar me er aan te houden.
Ik ben bang dat dat nog tegen gaat vallenquote:Op zondag 13 december 2015 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eten wel moet lukken, zie meer op tegen het sporten.
Weet ik. Komt goed.quote:Op zondag 13 december 2015 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog tegen gaat vallenSporten is leuk als je er eenmaal the hang of krijgt, weinig eten niet
Gezond eten klaarmaken is nog wel leuk, maar als je wilt afvallen zul je toch vaak gewoon nee moeten zeggen.
True. Ik was zo iemand die met geen stokslagen aan het sporten te krijgen was. Andere mensen die sportten vond ik maar raar. Nu doe ik het al een tijdje en vind ik het serieus vervelend als ik een keer niet kan en als ik ermee weg kan komen zeg ik afspraken af voor mijn sportavonden.quote:Op zondag 13 december 2015 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog tegen gaat vallenSporten is leuk als je er eenmaal the hang of krijgt, weinig eten niet
Gezond eten klaarmaken is nog wel leuk, maar als je wilt afvallen zul je toch vaak gewoon nee moeten zeggen.
Bij mij ligt t er heel erg aan welke sport. Voor ijshockey laat ik sowieso heel veel liggen en zeg ik alles af wat enigszins af te zeggen is. Voor andere sporten waarvan ik weet dat ik mensen 'in de steek laat' als ik niet ga is dat hetzelfde. Maar bijvoorbeeld fitness, of hardlopen, of iets dergelijks (waarbij ik alleen op mezelf ben aangewezen en er dus ook niemand anders 'teleurgesteld' kan zijn als ik niet ga) kan ik me echt niet langer dan een week of drie motiveren. Elke keer dat ik een sportschool abonnement genomen heb ben ik drie weken consequent om de dag gegaan, daarna nog drie weken 1 of 2 keer per week, daarna nog drie keer verspreid over een maand. En daarna nog 2 keer in t volgende half jaar. Om uiteindelijk nog dik 4 maanden voor niks te betalen en na een jaar t abonnement maar weer op te zeggen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
True. Ik was zo iemand die met geen stokslagen aan het sporten te krijgen was. Andere mensen die sportten vond ik maar raar. Nu doe ik het al een tijdje en vind ik het serieus vervelend als ik een keer niet kan en als ik ermee weg kan komen zeg ik afspraken af voor mijn sportavonden.
quote:
Same here,quote:Op zondag 13 december 2015 20:28 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
True. Ik was zo iemand die met geen stokslagen aan het sporten te krijgen was. Andere mensen die sportten vond ik maar raar. Nu doe ik het al een tijdje en vind ik het serieus vervelend als ik een keer niet kan en als ik ermee weg kan komen zeg ik afspraken af voor mijn sportavonden.
Wat is dat?quote:
en?quote:Op maandag 14 december 2015 06:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gespijbeld. Maar nu Sinterklaas en mijn lang weekend chillen en eten zonder kinderen voorbij zijn, wordt het hoog tijd om weer mee te doen.
Zometeen op de weegschaal, ben benieuwd wat ik goed te maken heb...
je oude vertrouwdequote:Op maandag 14 december 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
77.9 gaf de schaal vanochtend aan. Dus 2,5 kiloos schade. Tot de kerst niks bijzonders meer gepland, dus eens kijken of we die 75 toch nog gaan redden,.
Indisch gehaktbrood met aardappelpuree en kruidenquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Weekmenu gemaakt, geen ongezonde shit gekocht, dikke win.
Oh sorry, spuit 11 weer. Drukke dag...quote:Op maandag 14 december 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en?
Hier viel het erg mee! Was gisteravond 76,5![]()
dus was een beetje huiverig, maar vanmorgen 74,7. Ontzettend veel vocht dus.
En ik zit weer thuus. Ik was vijf minuten op kantoor en toen belde het kinderdagverblijf, dat mn larf koorts had. Dus. Ooit krijg ik mijn targets voor 2015 wel af. Het is waarschijnlijk alleen niet in 2015!
Sterkte Sjeen!quote:Op maandag 14 december 2015 22:12 schreef Sjeen het volgende:
Ik lig gewoon zelf in bed... Compleet ingestort, vandaag dus thuis gebleven. En de opdracht van lief om morgen nog een dag in bed te blijven. Ik hoop dat het alleen maar fysiek is.
Zeker. Goed gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2015 08:17 schreef Sunnythesun het volgende:
76.9![]()
en een 9 voor mijn 1e mastervak![]()
![]()
Leuke cijfertjes vandaag...
Netjes joh!quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:03 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen!
80,3 hier... Ik ga gewoon voor de kerst nog even proeven hoe het voelt met een gewicht in de 70-erszodat ik er na de jaarwisseling snel weer naar terug kan.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 08:17 schreef Sunnythesun het volgende:
76.9![]()
en een 9 voor mijn 1e mastervak![]()
![]()
Leuke cijfertjes vandaag...
De S is goed vandaag jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet helemaal tevoor Sq, sunny en shandaly. Het zit 'm in die S gewoon!
Als je je die vraag stelt, lijkt het me sowieso lonen om je patroon eens kritisch onder de loep te nemen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:12 schreef Sjeen het volgende:
Ik lig gewoon zelf in bed... Compleet ingestort, vandaag dus thuis gebleven. En de opdracht van lief om morgen nog een dag in bed te blijven. Ik hoop dat het alleen maar fysiek is.
kloptquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je je die vraag stelt, lijkt het me sowieso lonen om je patroon eens kritisch onder de loep te nemen.
Hmm niet helemaal mijn smaak denk ik maar klinkt wel bijzonder!quote:Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Indisch gehaktbrood met aardappelpuree en kruidenEen beetje dit idee: http://www.indischegerech(...)e-gehaktovenschotel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |