SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
En ik doe mee met foto-vrijdagmet bonus kat
Je kat is echt extreem knap! Tuxedo's rule!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je ziet er echt goed uit! Misschien is gewicht altijd een probleem, maar geen gigantisch probleem!
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
Sorry hoor, maar volgens mij valt het toch reuze mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En las nog iets over mensen die 40 en 60 kg (!) kwijt zijn geraakt. Wat knap![]()
Even een quootje uit het vorige topic-Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik gewoon aimen op "nog steeds onder de 75" op 1 januari, en dan nog een eindsprint doen. Ik vind dat alleen eng. Ik ken 2 modi: afvallen en eet alles. Herkent iemand dat?Daarom ben ik ook "bang" voor wat er komen gaat als ik die 70 kg bereikt hebt.
En een lijstje:
O-oats met een el amandelen, el rozijnen, halve theelepel rietsuiker, snuf kaneel
S- uur bodypump, uur bodycombat
L- salade met shoyu/sesamdressing en twee gekookte eitjes
T- handje poppycock
D- zelfgemaakte okonomiyaki met cherrytomaatjes en avocado erbij
T- evt een appeltje
B- 9km fietsen van/naar sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Geeft bij truitjes altijd een goed 'effect', als je 't zo kunt noemen. Houd van wijde 'halzen' zeg maar!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slanke benen Shandaly! Sowieso superslank.
Mo, zichtbare sleutelbenen vind ik ook altijd tof idd.
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dikquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef LadyOracle het volgende:
Wow, jullie zijn al zo slank! Ik voel me meteen zo'n propje.
Om 1 uur toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dik
Maar dat wandel ik er straks wel weer afEerst 2 uur in de trein
Ja! Op het stationquote:
Stom.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Op het station
Ik moet over een uur al weg
Ik post zo'n foto juist omdat ik me nog wel dik vóel... Zeker toen ik net op de rand van mijn bed zat en heel veel buik over mijn bovenbenen golfdequote:Op zaterdag 12 december 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dik
Maar dat wandel ik er straks wel weer afEerst 2 uur in de trein
Met mijn knie is niets mis meer, terwijl ik woensdag nog echt strompelde.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
77,1en straks ook nog wandelen
Hoop dat mijn heup mee wil werken, heb er wel veel zin in iig!
Ohjee! Hoop dat ik jullie niet op ga houden dan. Sam maakte vanochtend nog een mooie snoekduik (the four legged death jump..) precies op mijn heup toen hij me wakker kwam knuffelenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met mijn knie is niets mis meer, terwijl ik woensdag nog echt strompelde.
Ik heb nog genoeg beweging op het program staan vandaag behalve wandelen, dus no worries hoor!quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee! Hoop dat ik jullie niet op ga houden dan. Sam maakte vanochtend nog een mooie snoekduik precies op mijn heup toen hij me wakker kwam knuffelen![]()
Maar volgens mij valt het allemaal mee nu dus ik loop er wel gewoon doorheen
Heb je tijd over om na te denken in de trein of zoquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Zo, nu is het tenminste Nederlands in de setting van de klas. Hmm, van ipad maakt hij klas. Vaag.
Ik moest en zou vandaag wandelen in rok voor die te groot is. Te laat. Toch aangedaan, maar waarschijnlijk niet handig. Ook had ik een trui aan gedaan, maar die heb ik in de wc maar weer uit getrokken en een tshirt aan getrokken. Gaat lekker.
Oh ja, ik heb een tweede afvaldoel: zonder problemen laarzen kunnen kopen. Ik zag zulke fantastische laarzen, maar te dikke kuiten. Eerste doel is kunnen schommelen op schommels met zo'n normaal zitplankje. Dus niet die hele kleintjes en ik pas al op de schommels die rekening houden met dikke kinderen en papa's die willen schommelen.
Het is hier leeg en stil en ik heb wel leesspul op papier bij me, maar lees wel na Zwolle.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je tijd over om na te denken in de trein of zo
In een schoenenwinkel in Hoogeveenquote:
Heeft vast een merk en is dan vast terug te vindenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een schoenenwinkel in Hoogeveen
Mijn kuiten zijn niet extreem gelukkig. Hele smalle schachten wil niet, maar 'normaal' gelukkig wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Laarzen passen ook niet om mijn kuiten.
Overigens heb ik wel net een extra gaatje in m'n riem gemaakt
Op een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Sun, weet jij al waar je gaat parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |