SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
En ik doe mee met foto-vrijdagmet bonus kat
Je kat is echt extreem knap! Tuxedo's rule!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je ziet er echt goed uit! Misschien is gewicht altijd een probleem, maar geen gigantisch probleem!
Gewicht zal hier ook m'n leven lang een issue blijven. Dat is frustrerend. Herken veel van wat er gezegd wordt.
Sorry hoor, maar volgens mij valt het toch reuze mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En las nog iets over mensen die 40 en 60 kg (!) kwijt zijn geraakt. Wat knap![]()
Even een quootje uit het vorige topic-Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik gewoon aimen op "nog steeds onder de 75" op 1 januari, en dan nog een eindsprint doen. Ik vind dat alleen eng. Ik ken 2 modi: afvallen en eet alles. Herkent iemand dat?Daarom ben ik ook "bang" voor wat er komen gaat als ik die 70 kg bereikt hebt.
En een lijstje:
O-oats met een el amandelen, el rozijnen, halve theelepel rietsuiker, snuf kaneel
S- uur bodypump, uur bodycombat
L- salade met shoyu/sesamdressing en twee gekookte eitjes
T- handje poppycock
D- zelfgemaakte okonomiyaki met cherrytomaatjes en avocado erbij
T- evt een appeltje
B- 9km fietsen van/naar sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Geeft bij truitjes altijd een goed 'effect', als je 't zo kunt noemen. Houd van wijde 'halzen' zeg maar!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slanke benen Shandaly! Sowieso superslank.
Mo, zichtbare sleutelbenen vind ik ook altijd tof idd.
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dikquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef LadyOracle het volgende:
Wow, jullie zijn al zo slank! Ik voel me meteen zo'n propje.
Om 1 uur toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik plaats geen foto's met een reden hoor. Ik ben gewoon dik
Maar dat wandel ik er straks wel weer afEerst 2 uur in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |