Mwauhquote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wij zijn nog steeds de grootste club van Nederland.
En dan volgend jaar weer internationaal verneuken, natuurlijk. Laat PSV die schaal maar lekker winnen.quote:
Jij ook alleen maar op je Xboxquote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van fucking Molde...
Shut it down!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij ook alleen maar op je Xbox
Probeer jij DonRaja nou te dissen?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een tikkeltje maar?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik merk dat ik toch een tikkeltje mad ben.
Hij faaltquote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Probeer jij DonRaja nou te dissen?
PS4quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede zin vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht binnen een minuut een ongekend harde counter van DonRaja richting Ramboedinges
Valt tegen hequote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht binnen een minuut een ongekend harde counter van DonRaja richting Ramboedinges
Dit is een tussenjaar voor Ajax, volgend seizoen staan Nouri en Donny en Fischer en Andersen in de spits. Dan gaat het pas echt los.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik merk dat ik toch een tikkeltje mad ben.
Dat maakt je frustratie nog aandoenlijker.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wij zijn nog steeds de grootste club van Nederland.
Fischer is beter. Veel verfijnder en veel minder wild.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Vanaf nu is dit het Pereiro fantopic.
Volgens de rus die het commentaar gaf bij de wedstrijd gister is het Pereira. (En ook Marena en Guardada, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Vanaf nu is dit het Pereiro fantopic.
Nee, Ajax dat maar blijft rondpassen op middenveld en nooit aanvalt.quote:
Ik hou van DonRaja.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Saushemptun.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis Baker.
2025 wel. En in de Championship.
[ afbeelding ]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.quote:
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gooi er op zijn minst een 'Ik neuk je moeder'-tje uit dan. Dat is altijd een goed redmiddel
Goede goesting jaquote:
Meer schoten op doel door Molde.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.
Zeg dan gewoon dat molde beter wasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.
ZOEK DE BARNEY GIFSquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...
Goeie Don. Heerlijke pom met rijst en groenten op overigens.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
@Koffieplanter had ook een heel leuke tweet over de wedstrijd hoor!
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.quote:
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hoge verwachtingen.
Dubbelop is één woord.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat molde beter was
Heb je die pens van Alpuerto gezien?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.
Spaans voetbal is kut. Al ben ik in fm16 met Oviedo wel goed bezig.quote:
Ik heb bami op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Don. Heerlijke pom met rijst en groenten op overigens.
Goede post.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
Wie?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die pens van Alpuerto gezien?
Deze gaat in het Davy-archief.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
GZA.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wie heeft nog wat goede gangsta rap (die niet heel bekend is)?
ken jij NWA?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
niet eens in zijn moeder?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.
Hij is het hier zelf niet mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Koert een matige commentator.
http://www.dumpert.nl/med(...)ullie_de_moeder.htmlquote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
De casual vraagt toch niet om niet-bekende gangsterrapquote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
GZA is onder de casual niet heel bekend.
Als Koert maar volgende week presentator is bij het darten.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is het hier zelf niet mee eens.
Elke casual kent de Wu Tang Clan.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ken ik zelfs en ik heb schijt aan rap. En aan Spaans voetbal.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Die gast heeft wel 36 kamersquote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Niet teveel hoop hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Koert maar volgende week presentator is bij het darten.
Wu-Tang als groep. Als je vraagt wie Raekwon is weten ze het ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke casual kent de Wu Tang Clan.
Ik dus ook.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien, Nairo wint de Tour.
Ik ken niemand van Wu-Tang, behalve RZA en GZA.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wu-Tang als groep. Als je vraagt wie Raekwon is weten ze het ook niet.
Zat ODB daar niet ook bij?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken niemand van Wu-Tang, behalve RZA en GZA.
Point proven.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Spaans voetbalquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ken ik zelfs en ik heb schijt aan rap. En aan Spaans voetbal.
odb, ghostfacekillah.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die gast van de bagagedrager. Das ook echt straat.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Behalve de Wu Tang Clan, vind ik Ronnie Flex ook heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |