Sererogodquote:Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij koopt liever Serero dan Guardado.
Ik teken.
Amai, zo nen goei.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, ja
Mad.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Amai, zo nen goei.
Normaal gesproken kan ik hier best om lachen, maar als degene die het in mijn richting post extreem dik is en de kans dat hij ooit een meisje z'n bed in heeft gekregen 0 is, vind ik het maar een beetje zielig.
Dat zijn idd trieste figuren.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Amai, zo nen goei.
Normaal gesproken kan ik hier best om lachen, maar als degene die het in mijn richting post extreem dik is en de kans dat hij ooit een meisje z'n bed in heeft gekregen 0 is, vind ik het maar een beetje zielig.
Droomduo Sigthorsson en Immers samenbrengen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze eerste aankoop is Wout Weghorst.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Amai, zo nen goei.
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Amai, zo nen goei.
Ik zal eens met jouw spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb de boys even een appje gestuurd. Ze zullen nu wat beter spelen.
Ik ben alleen geïnteresseerd in jou op die manier.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Die broeierige seksuele spanning tussen Davy en Cava moet toch een keer tot uitbarsting komen.
Hoe is het met mijn beste Pascal?quote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij er was stond Ajax nu voor.
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |