matras dubbel vouwen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat bizar. Knip je een gat in je matras, of hoe werkt dat?
Drink jij bier jaquote:Op donderdag 10 december 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was toevallig niet met de scooter of auto dit keer naar school gegaan dus why not
Ik heb slecht nieuws voor je, jaquote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Vraag: ben je nog maagd als het enige waar je ooit je leuter in hebt gestoken een matras is?
Is best een geinig kroegje verderquote:Op donderdag 10 december 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was toevallig niet met de scooter of auto dit keer naar school gegaan dus why not
Ik doe het aankoopbeleid welquote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor om met de Ajacieden op FOK een nieuwe club op te richten met wel een normaal beleid
Ze kunnen niet eens normaal op een forum doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor om met de Ajacieden op FOK een nieuwe club op te richten met wel een normaal beleid
Lekker druk ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is best een geinig kroegje verder
Jij koopt liever Serero dan Guardado.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe het aankoopbeleid wel
Onze eerste aankoop is Wout Weghorst.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat wordt degradatiequote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker met Syntix en LitmanenAFCA in het bestuur, genot.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Mijn matras heeft wel goede rondingen, maar toch geeft me dat er niet echt een bijzonder gevoel bij...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik word zelf niet echt opgewonden van mijn matras maar misschien mis ik wel een geweldige ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |