DREIGINGquote:Op donderdag 10 december 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan. Hij heeft DRIVE en POWER in zijn spel.
barbara-barend.jpgquote:
Ik vraag me vooral af hoe je dat doetquote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Vraag: ben je nog maagd als het enige waar je ooit je leuter in hebt gestoken een matras is?
Ik heb trouwens op advies van je een biertje gedronken in dat café bij de uni, heerlijk manquote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Het is een ouderwetse bloedeloze 0-0, behalve dat het al 1-1 staat
Ajax - Molde denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
''TEMPO ER VOLLEDIG UIT''
Mijn god, waar heeft Leo naar zitten kijken de afgelopen helft?
Ja, maar wij hebben Overmars.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer heeft al twee IF's in FIFA16. Een beetje TD moet daar toch een leuk verkooppraatje omheen kunnen verzinnen.
Dat soort dingen moet je niet willen weten denk ikquote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe je dat doet
Je maakt er een gat in en stopt m erin. Zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja toch, niks mis meequote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op advies van je een biertje gedronken in dat café bij de uni, heerlijk man
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Vraag: ben je nog maagd als het enige waar je ooit je leuter in hebt gestoken een matras is?
Ik vind het ook wat bizar. Knip je een gat in je matras, of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |