Ik zal eens met jouw spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb de boys even een appje gestuurd. Ze zullen nu wat beter spelen.
Ik ben alleen geïnteresseerd in jou op die manier.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Die broeierige seksuele spanning tussen Davy en Cava moet toch een keer tot uitbarsting komen.
Hoe is het met mijn beste Pascal?quote:
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 10 december 2015 19:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij er was stond Ajax nu voor.
Iddquote:
Jij weet niet wat je meemaakt als wij een keer gaan meeten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in jou op die manier.
Gegarandeerde topshow.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Die broeierige seksuele spanning tussen Davy en Cava moet toch een keer tot uitbarsting komen.
Tijdens de Giro, waarin we allemaal juichen voor MIGUEL.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je meemaakt als wij een keer gaan meeten.
op het matras van JRquote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Die rijdt iedereen op een hoop.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijdens de Giro, waarin we allemaal juichen voor MIGUEL.
Tim Wellens doet mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijdens de Giro, waarin we allemaal juichen voor MIGUEL.
Gaat hij met de auto dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rijdt iedereen op een hoop.
Nog dieper dan JR in zijn matras zit.quote:
Ribery is verleden tijd.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg het nogmaals dat Kopsterk en Pascal een dodelijke koppel vormen. Een soort Robben en Ribery van FOK!
Mwah wordt toch wel een concurrent van Krachtwijk voor de beste renner van de benelux.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boeiend. Die vormt toch geen bedreiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |