Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?quote:Op maandag 14 december 2015 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij blijft hetzelfde, zoals je aangeeft, iedereen met wie je omgaat is anders, maar het resultaat is hetzelfde.
Wat ik laatst ook al zei: doe iets anders.
Doe niet wat je altijd deed, want dat geeft niet het gewenste resultaat.
Als ik likes kon geven aan een post...quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.
Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Dat bleek geen date te zijn, want anders was Deezertje niet zo negatief geweest tijdens de date gaf hij aan.quote:Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Don't I know it....
Was jij nou laatst op date met hem?!
weer: hoe is dit een reactie op mijn post? Alleen t laatste gedeelte misschien.quote:Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?
Ik stel mezelf juist meer open... begeef me tussen de mensen etc.
Vind je het feit dat je geen vrienden hebt al geen teken aan de wand? Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt. Ik heb bij mezelf vaak genoeg gemerkt dat ik iets niet goed deed.quote:Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?
Dit ja. En vanwege een ernstige afstemming op WII FM. What's In It For Me, want het is eigenlijk gewoon een relationele variant op maar genoeg over mij, wat vindt jij van mij.quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.
Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Inhoud is voor mij iemand waar ik leuke gesprekken mee kan voeren, maar ook serieuzere dingen mee kan bespreken. Serieuzere dingen bedoel ik dan over het leven zelf, niet zozeer de politiekquote:Op zondag 13 december 2015 23:40 schreef Elvi het volgende:
Wanneer heeft iemand voor jullie inhoud dan?
Een meet? Nieuwsgierigheid naar elkaar?quote:
Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.quote:Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt.
Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.quote:Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Was toch de onderliggende reden voor dit topic?quote:Op maandag 14 december 2015 16:52 schreef Casiotone het volgende:
Hee een nieuwe Deezertje show... oude wijn in nieuwe zakken.
Ik dacht dat dit topic met een meer positieve insteek bedoeld was maar dat had ik dan misquote:Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was toch de onderliggende reden voor dit topic?
Het is iig niet zo dat autisme per definitie zorgt voor een bord voor je kop. Ik ken wel wat mensen met autisme en die hebben zelf wel door dat ze niet geweldig zijn op sociaal gebied, maar het is voor hen wel lastig om dit aan te pakken.quote:Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.
Moet je wel happy zijn met het resultaat wat dat oplevert..quote:Op maandag 14 december 2015 17:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon overal schijt aan hebben
maar het verstrooit wel lekkerquote:Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef schrijfveer het volgende:
Ik snap niet dat jullie je nog de moeite nemen om op Deeezertje te reageren. Hij gaat toch niet veranderen en gebruikt Fok alleen als een klankbord om al zijn frustraties eruit te gooien.
In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Wij kennen jou niet persoonlijk maar we weten nu al dat we nooit een relatie met jou willen.quote:Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
Jawel.quote:Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.quote:Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.
Precies zoals je hier ook doet. Altijd dat klagen in plaats van eens de instelling te hebben dat je nu schijnbaar gewoon niet aantrekkelijk genoeg bent en je bezig bent met jezelf te verbeteren.
Saaie foto's in combinatie met net zo'n kleurloos en depressief profiel als zijn UI en de keuze wordt wel makkelijk ja.quote:Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |