abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158238483
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar jij blijft hetzelfde, zoals je aangeeft, iedereen met wie je omgaat is anders, maar het resultaat is hetzelfde.
Wat ik laatst ook al zei: doe iets anders.
Doe niet wat je altijd deed, want dat geeft niet het gewenste resultaat.
Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?

Ik stel mezelf juist meer open... begeef me tussen de mensen etc.
  maandag 14 december 2015 @ 16:38:37 #152
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158239181
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.

Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Als ik likes kon geven aan een post... _O_ maar voor de rest zou ik er eigenlijk geen aandacht meer aan besteden, dit is hopeloos.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 14 december 2015 @ 16:40:49 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239216
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Don't I know it....

Was jij nou laatst op date met hem?!
Dat bleek geen date te zijn, want anders was Deezertje niet zo negatief geweest tijdens de date gaf hij aan.
  maandag 14 december 2015 @ 16:41:29 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239225
Terwijl dat toch botst met wat hij zegt, want dat zou betekenen dat hij op een date zijn "leukere" zelf zou laten zien, dus niet hoe die echt is.. en ze zouden hem (volgens hemzelf daarnet) toch moeten nemen zoals hij is..
hmmm
pi_158239229
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?

weer: hoe is dit een reactie op mijn post? Alleen t laatste gedeelte misschien.
Werkt het voor je?
Nee?
Doe dan iets anders.

Je kan n meid overigens prima aanspreken als je denkt/weet dat ze geen interesse heeft in n relatie. Dat moet niet je doel zijn wanneer je iemand aanspreekt.
compact en kleverig.
pi_158239261
quote:

[..]

Vind je het feit dat je geen vrienden hebt al geen teken aan de wand? Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt. Ik heb bij mezelf vaak genoeg gemerkt dat ik iets niet goed deed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158239269
quote:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.

Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Dit ja. En vanwege een ernstige afstemming op WII FM. What's In It For Me, want het is eigenlijk gewoon een relationele variant op maar genoeg over mij, wat vindt jij van mij.
  maandag 14 december 2015 @ 16:47:12 #158
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239355
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:40 schreef Elvi het volgende:
Wanneer heeft iemand voor jullie inhoud dan?
Inhoud is voor mij iemand waar ik leuke gesprekken mee kan voeren, maar ook serieuzere dingen mee kan bespreken. Serieuzere dingen bedoel ik dan over het leven zelf, niet zozeer de politiek :+
  maandag 14 december 2015 @ 16:47:25 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239360
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat was het dan?

Verwarrend!
Een meet? Nieuwsgierigheid naar elkaar?
Dunno precies, maar er is in het datingtopic / versieren topic wel wat over gezegd kan ik me herinneren. Weet in ieder geval dat hij het wel oke vond, zij niets ivm zijn desinteresse in alles en zijn negatieve houding.

WAarop hij aangaf dat die instelling vooral kwam doordat hij het niet als date zag
pi_158239372
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt.
Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.
  maandag 14 december 2015 @ 16:48:38 #161
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158239383
quote:
Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.

Precies zoals je hier ook doet. Altijd dat klagen in plaats van eens de instelling te hebben dat je nu schijnbaar gewoon niet aantrekkelijk genoeg bent en je bezig bent met jezelf te verbeteren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158239463
Hee een nieuwe Deezertje show... oude wijn in nieuwe zakken.
pi_158239492
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:52 schreef Casiotone het volgende:
Hee een nieuwe Deezertje show... oude wijn in nieuwe zakken.
Was toch de onderliggende reden voor dit topic?
pi_158239511
quote:
9s.gif Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Was toch de onderliggende reden voor dit topic?
Ik dacht dat dit topic met een meer positieve insteek bedoeld was maar dat had ik dan mis
pi_158239539
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.
Het is iig niet zo dat autisme per definitie zorgt voor een bord voor je kop. Ik ken wel wat mensen met autisme en die hebben zelf wel door dat ze niet geweldig zijn op sociaal gebied, maar het is voor hen wel lastig om dit aan te pakken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 14 december 2015 @ 16:57:00 #166
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239579
Ik snap niet dat jullie je nog de moeite nemen om op Deeezertje te reageren. Hij gaat toch niet veranderen en gebruikt Fok alleen als een klankbord om al zijn frustraties eruit te gooien.
  maandag 14 december 2015 @ 17:00:57 #167
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239685
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ook :D
Ja, maar jij kaapt geen topics weg ;(
pi_158239714
Je moet gewoon overal schijt aan hebben
pi_158239747
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon overal schijt aan hebben
Moet je wel happy zijn met het resultaat wat dat oplevert..
pi_158239799
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef schrijfveer het volgende:
Ik snap niet dat jullie je nog de moeite nemen om op Deeezertje te reageren. Hij gaat toch niet veranderen en gebruikt Fok alleen als een klankbord om al zijn frustraties eruit te gooien.
maar het verstrooit wel lekker
pi_158239862
quote:

In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
  maandag 14 december 2015 @ 17:10:53 #172
47102 Elvi
miemkwien
pi_158239890
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
Ja. Wij kennen jou niet persoonlijk maar we weten nu al dat we nooit een relatie met jou willen.
pi_158239892
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jawel.
pi_158239899
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.

Precies zoals je hier ook doet. Altijd dat klagen in plaats van eens de instelling te hebben dat je nu schijnbaar gewoon niet aantrekkelijk genoeg bent en je bezig bent met jezelf te verbeteren.
Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.
  maandag 14 december 2015 @ 17:11:54 #175
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158239903
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Saaie foto's in combinatie met net zo'n kleurloos en depressief profiel als zijn UI en de keuze wordt wel makkelijk ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')