quote:
quote:
quote:
Je bent nog steeds dik op tijd...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best leuk, die Earring, maar 't is geen Bob Barbeque & Willy Would-Be plus Agaath..
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nog steeds dik op tijd...
Jamaar dit is Barry, die zingt tenminste nog een zuivere noot, dit itt George..quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan echt niet tegen die zang, die verpest het elke keer weer
Snietes...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar dit is Barry, die zingt tenminste nog een zuivere noot, dit itt George..
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor Mo.
Live geen fuck aan...
Geen reet aan deze versie, eentonig...quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen reet aan deze versie, eentonig...
Vergeet ik Sicko te typen...quote:
sick....quote:
quote:
quote:
Standrace Scheveningenquote:
Met dank aan jou en Mo.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een leuke show, ik heb me erg vermaakt
Proost!quote:Op woensdag 9 december 2015 22:21 schreef just me het volgende:
Bedankt Mad, was weer een goede samenwerking
Conny is al lang geleden voorbij gekomen...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Den Haag?
quote:
Maar is 't antwoord ook geweest?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Conny is al lang geleden voorbij gekomen...
Den Haagquote:Op woensdag 9 december 2015 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar is 't antwoord ook geweest?
Het Weer wordt mede mogelijk gemaakt door Carglass.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar is 't antwoord ook geweest?
Thanks!quote:
Evert is 2 keer langs gekomen...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had wel zin in Boom Boom Mancini
Habadaba had ik nog meegekregen wat nog meer?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evert is 2 keer langs gekomen...
Iets met een wereldoorlog.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Habadaba had ik nog meegekregen wat nog meer?
Niet nog een..quote:Op woensdag 9 december 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met een wereldoorlog.
Boom Boom zelf niet, die ligt nog op de plank...
U n00biedoobiedoelt op?quote:
Nog een wereldoorlogquote:
Zie edit...quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het luisteren allemaal (gekkenhuis weer!!!![]()
![]()
![]()
) en tot de volgende ronde.
Songs uit/over Bruinisse of zo lijkt me dan wel wat...
zelfs die weet jij op te diepenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het luisteren allemaal (gekkenhuis weer!!!![]()
![]()
![]()
) en tot de volgende ronde.
Songs uit/over Bruinisse of zo lijkt me dan wel wat...
Jij mag dan de rol van just me op je nemen...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs die weet jij op te diepen
Het is vast goed.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:42 schreef just me het volgende:trustuh mensen, morgen weer een nieuwe dag als het goed is
zondag al de productie van de show van Symph, dat vind ik wel even genoeg activiteit. Just me was een prima voice overquote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag dan de rol van just me op je nemen...
sweet dreamsquote:Op woensdag 9 december 2015 22:42 schreef just me het volgende:trustuh mensen, morgen weer een nieuwe dag als het goed is
Maar die is geen Zeeuwse...quote:Op woensdag 9 december 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zondag al de productie van de show van Symph, dat vind ik wel even genoeg activiteit. Just me was een prima voice over
En nu nog steeds niet?quote:
quote:
Ik heb nog geen poging gedaan.. Ik hoef morgen niet opquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen poging gedaan.. Ik hoef morgen niet op
Ok dus eigenlijk maakte je je druk om niksquote:
Dan moet je de ramen dicht doen of zo .. Of de kachel aanquote:
Mwah, het is toch wel fijn om een beetje een normaal dag-en-nacht ritme te hebben. Daarbij heb ik vanaf vandaag erg beperkt tijd om met mijn vriendin te chatten, dus is het wel fijn als ik wakker ben als zij online komt.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus eigenlijk maakte je je druk om niks
Tja dat verschilt per persoon.. On jouw geval wil je er zijn wanneer zij wakker is...Toch?!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is toch wel fijn om een beetje een normaal dag-en-nacht ritme te hebben. Daarbij heb ik vanaf vandaag erg beperkt tijd om met mijn vriendin te chatten, dus is het wel fijn als ik wakker ben als zij online komt.
Precies, alleen is nog niet helemaal duidelijk wanneer ze online is; ze loopt nu stage en ik weet niet hoe laat ze thuis komt, en hoe laat ze gaat slapen. Ik gok dat ze ergens aan het begin van de middag thuis zal komen en kort daarop zal gaan slapen.quote:Op donderdag 10 december 2015 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tja dat verschilt per persoon.. On jouw geval wil je er zijn wanneer zij wakker is...Toch?!
Tis toch wel een gekloot met die tijdzones.. Ik had vroeger het geluk in dezelfde tijdzone te leven ook al was er toen geen internet en zo ... Er was een schoonzus bij de schakelcentrale van de Telefonica... Uren en Uren gratis kunnen babelen.. OK, enige nadeel was wel dat zij ook daar bij dr zus in de centrle moest zijn.. Maar goed .. Het was wel de moeite waardquote:Op donderdag 10 december 2015 03:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, alleen is nog niet helemaal duidelijk wanneer ze online is; ze loopt nu stage en ik weet niet hoe laat ze thuis komt, en hoe laat ze gaat slapen. Ik gok dat ze ergens aan het begin van de middag thuis zal komen en kort daarop zal gaan slapen.
Ahhhh netjes!quote:Op donderdag 10 december 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch wel een gekloot met die tijdzones.. Ik had vroeger het geluk in dezelfde tijdzone te leven ook al was er toen geen internet en zo ... Er was een schoonzus bij de schakelcentrale van de Telefonica... Uren en Uren gratis kunnen babelen.. OK, enige nadeel was wel dat zij ook daar bij dr zus in de centrle moest zijn.. Maar goed .. Het was wel de moeite waard
Nog een hoop netwerk dingen te verbeteren daar... Maar of ik daar zou willen werken...quote:
OK. Laters ToT ik ga het ook zo proberenquote:Op donderdag 10 december 2015 03:21 schreef ToT het volgende:
Toch maar weer een faalpoging wagen.Hey laterz!
quote:
Ja dat is schrikken hèquote:Op donderdag 10 december 2015 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ben ook vroeg vandaag.
Goede morgen.
Ja... best wel.quote:Op donderdag 10 december 2015 06:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat is schrikken hè
voor mij ook hoor, wakker zijn voordat de wekker gaat
voordeel is dat ik mijn collega's ook eens vóór schooltijd spreekquote:
Ga je eerder naar school dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 06:46 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dat ik mijn collega's ook eens vóór schooltijd spreek
Ik heb in januari een vrije dag "nodig" en dan kan ik alvast een half uurtje wegstrepenquote:Op donderdag 10 december 2015 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je eerder naar school dan?
Zullen niet weten wat hun overkomt.
quote:Op donderdag 10 december 2015 06:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in januari een vrije dag "nodig" en dan kan ik alvast een half uurtje wegstrepen
quote:
gaat alles goedquote:Op donderdag 10 december 2015 06:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat is schrikken hè
voor mij ook hoor, wakker zijn voordat de wekker gaat
quote:
goed bezigquote:Op donderdag 10 december 2015 06:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in januari een vrije dag "nodig" en dan kan ik alvast een half uurtje wegstrepen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop