Maak es screenshotje van hoe je dat te zien krijgt?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is al opgelost, haal die quote maar even weg. En we hebben tegenwoordig ook een sjieke reportknop op de FP, dan kunnen we dat allemaal zien en zo.

Onder andere op deze manierquote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak es screenshotje van hoe je dat te zien krijgt?

een lijstje met de laatste reports?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onder andere op deze manier
[ afbeelding ]
En in het item zelf springt zo'n post er ook uit, en we hebben een pagina waar alle reports staan.

Onbehandelde reports.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een lijstje met de laatste reports?

NWS / Amerikaanse moslims zamelen 170.000 dollar inquote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
NWS / Amerikaanse moslims zamelen 170.000 dollar in
Laten we hier een centraal goed nieuws over moslims topic van maken.

Kom ik al eeuwen voor uit vriend.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij D'66 stemmen.

Ben jij ook tegen een referendumquote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom ik al eeuwen voor uit vriend.

Waarom zeggen zandachtigen altijd vriend als ze ruzie zoeken?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom ik al eeuwen voor uit vriend.

En het bleek dus wel zijn winkel!quote:

Het is schorriemorrie!quote:Op donderdag 10 december 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het bleek dus wel zijn winkel!

Is terug te voeren op een hadith van de profeet vzmh, war is deceptionquote:Op donderdag 10 december 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zeggen zandachtigen altijd vriend als ze ruzie zoeken?
Vragen.

Altijdquote:Op donderdag 10 december 2015 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
Hé Trigger!
Heb je weer een nieuw mooi instrumenteel Turks nummer?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |