Is het niet Goelius?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een Hulius.
Maar je schrijft gewoon Julius.
Laat maar joh ...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een Hulius.
Maar je schrijft gewoon Julius.
Of Geezoesquote:
Nu moet ik denken aan George Michael.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, wel een Gorge.
Zijn ze een beetje spannend?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken een Juan-Jose. En een Juan-Carlos.
Sorry.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan George Michael.
Geen idee, misschien is hij mad, sad of een beetje misselijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
Is dat een taal?
Spanjaarden, die zijn altijd wel een beetje spannend he.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje spannend?
Dan moet ie een Fatima hebben, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is hij mad, sad of een beetje misselijk.
Probeer het eens in code ..quote:Op woensdag 9 december 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen dat het forum geen Grieks wil.
Maar Zeezar was toch een Romein?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen dat het forum geen Grieks wil.
Ja maar Latijn gaat het forum al helemaal niet snappen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar Zeezar was toch een Romein?
Veni, vidi, foetsie en all that.
Echt wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Latijn gaat het forum al helemaal niet snappen.
Gewoon Spaans.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Latijn gaat het forum al helemaal niet snappen.
Oh ja, dat is dit natuurlijk ook gewoon.quote:
Juist.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dit natuurlijk ook gewoon.
Ik spook weleens.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze post stond er net niet.![]()
Ja, die is heel beroemd.
Of berucht.
Wat jullie willen.
Hallo Fokker.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even hallo zeggen tegen Fokker?
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even hallo zeggen tegen Fokker?
Niet in bad hoop ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 06:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb echt de hele nacht liggen kotsen
It's me.quote:Op donderdag 10 december 2015 06:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je dag opgevrolijkt worden met een badselfie?
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
Verder vertelt Schiffers ook over de nieuwe nummer 1 van de lijst, Imagine. “Ik haak altijd een beetje af bij dit soort acties. Ik vind het een beetje te hyperig. Imagine is een fantastisch nummer, maar wel bevroren in zijn tijd. Nu is het state of mind in de samenleving, maar ook nog over een maand? Het is een 44 jaar oude plaat van een muzikant die al lang niet meer onder ons is. Heeft dat nummer nog een betekenis die tot ons doordringt? Daar ben ik cynisch over. Lennon heeft het gezongen maar het is nog steeds een klotezooi.
Ja, en dan gaat hij zeggen dat het allemaal een leuk grapje was.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat hij het gewoon 11 dagen gaat volhouden.
Ik hoop het. Hij zal ook wel alles bij hebben gehouden, komt hij met zo'n opsomming over het aantal lokquotes en het aantal grappen, die allemaal stuk voor stuk erg matig waren.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat hij zeggen dat het allemaal een leuk grapje was.
Geen zin om te melden in FP topics, Yoki, kijk maar of je er wat mee doet.quote:
Is al opgelost, haal die quote maar even weg. En we hebben tegenwoordig ook een sjieke reportknop op de FP, dan kunnen we dat allemaal zien en zo.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen zin om te melden in FP topics, Yoki, kijk maar of je er wat mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |