Die paar dagen in het jaar, stel je toch niet aan man. Maar zo'n oud wijf als jij moet natuurlijk ongestoord zijn kopje koffie kunnen drinken.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, je mag toch zelf wel bepalen of mensen zich tijdens het tweede kopje koffie zich het lazerus schrikken
Mooie tekst, lekker persoonlijk ookquote:Op woensdag 9 december 2015 19:35 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Die paar dagen in het jaar, stel je toch niet aan man. Maar zo'n oud wijf als jij moet natuurlijk ongestoord zijn kopje koffie kunnen drinken.![]()
Ik vraag me onderhand echt af naar wat voor maatschappij we aan het toewerken zijn.
Daarom is het gebruik van alcohol dan ook aan banden gelegd. Zo mogen minderjarigen niet drinken, zo mag je niet met drank op achter het stuur kruipen en zo is openbare dronkenschap strafbaar. Verder worden er accijnzen geheven en is er voorlichting over verantwoord drinken.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Lul toch niet, Heineken heeft 1000% meer doden veroorzaakt dan vuurwerk om het over de wekelijkse overlast en schade nog maar niet te hebben.
Dit...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we deze kansloze discussie weer
Zwarte piet is net het land uit, of de volgende discussie is weer gestart.quote:
Dit.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we deze kansloze discussie weer
Dat moet op europees niveau , maar daar gaat het "een EU" idee alleen op als het om geld gaat.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:27 schreef erodome het volgende:
Tja, ik ben zelf geen vuurwerkfan, maar als ik zie hoeveel plezier mensen eraan beleven ben ik niet zo voor een verbod.
Degene die idiote dingen doen blijven toch wel, het illegale vuurwerk zal gewoon verkrijgbaar blijven. Je pakt er vooral de mensen mee die wel normaal kunnen doen.
Zou het wel prettig vinden als er een manier wordt gevonden om beter te handhaven en illegaal vuurwerk zover het gaat te weren.
Denk dat je gelijk hebt. Mijn zoon zei het nog vandaag, waarom zorgen ze niet dat de landen die echt heel zwaar vuurwerk (illegaal hier) maken daarmee ophouden?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat moet op europees niveau , maar daar gaat het "een EU" idee alleen op als het om geld gaat.
In Italië koop je die meuk gewoon.
De tijden zijn al genoeg beperkt. Gun kinderen met wat fonteintjes gewoon wat lol.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
Minder ruime afsteektijd lijkt me wel wat, cobra's vliegen als rotjes om je oren.
22:00 beginnen.
Omdat het daar niet illegaal is?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Mijn zoon zei het nog vandaag, waarom zorgen ze niet dat de landen die echt heel zwaar vuurwerk (illegaal hier) maken daarmee ophouden?
Is gewoon nog steeds 500 gram, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:50 schreef Anton91 het volgende:
Weet iemand waarom de maximale kruitvulling van sierpotten van 500gram naar 4kg is gegaan? Zie overal ineens zwaardere sierpotten aangeboden dan vorig jaar. Maar kan hier nergens wat over terug vinden.
Gezien de hoeveelheid van aankoop (als de lange rijen bij de kassa) kan ik me nauwelijks voorstellen dat een meerderheid van alle Nederlanders tegen het afsteken van vuurwerk is. Of gaan tegenstanders vuurwerkliefhebbers nu ook bestempelen als Tokkies? Want die truc is al eerder uitgehaald bij de PVV-stemmer.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - Zes op de tien Nederlanders willen dat het afsteken van consumentenvuurwerk tijdens de jaarwisseling wordt verboden.
Er worden zeker weten potten verkocht van over de 500 gram sinds dit jaar, meer dan 500 gram kruitvulling. Maar waarom dat weet ik niet, word ook verkocht bij vrijwel elke vuurwerk verkoper.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is gewoon nog steeds 500 gram, voor zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |