Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst geredenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenAl zal die vanwege de korte afstanden en vaak halteren de rijtijden niet halen.
Bovendien heb je personeel nodig met EN wegbekendheid op dat stuk EN materieelbekendheid met ICE. Zijn er niet zo veel van denk ik
Bij de introductie toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst gereden
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatiequote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Volgens mij overnachten drie of vier IC Berlijn-stammetjes in Amsterdamquote:Op donderdag 10 december 2015 14:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.
Spitsritje van Alkmaar naar Haarlemquote:Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatie
Later ook nog een keer:quote:
dus toch museum materieelquote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
quote:De Consumentenbond wil samen met reizigersclub Rover in gesprek gaan met de vervoerders en TLS, de maker van de kaart om de kaart goedkoper te maken. "In vergelijking met andere landen in Europa betaalt de Nederlandse klant verreweg het meest
ja ik ookquote:Op donderdag 10 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van James in Opderails..
In de Sprinter tussen Maastricht en Roermond rijdt/reed dat best vaak.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Merode32 het volgende:
Rover zegt dat het mogelijk is dat er in de nieuwedienstregeling ddar komt te rijden op sittard-heerlen en maastricht-roermond? Word dat serieus overwogen?
ja. Geen gekke gedachte omdat de locs in Maastricht onderhouden wordenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Merode32 het volgende:
Rover zegt dat het mogelijk is dat er in de nieuwedienstregeling ddar komt te rijden op sittard-heerlen en maastricht-roermond? Word dat serieus overwogen?
Is dat geen enorme overkill? Zeker op heerlen-sittard?quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Geen gekke gedachte omdat de locs in Maastricht onderhouden worden
buiten de spits wel ja, maar als Plan V eruit gaat dan hebben ze op SGMm na geen andere smaken voor dat trajectquote:Op donderdag 10 december 2015 18:25 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Is dat geen enorme overkill? Zeker op heerlen-sittard?
Zoveel taxi's bestaan er in de hele wereld niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neem een taxi als je later bent
Er wordt ook nog gewerkt he. Hoewel ik nu van mijn uur pauze in het zeer schone Goor zit te genieten.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van James in Opderails..
Ben je lekker danquote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er wordt ook nog gewerkt he. Hoewel ik nu van mijn uur pauze in het zeer schone Goor zit te genieten.
Een van de laatste pagina'squote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je lekker dan![]()
Ik heb m nog niet gevonden trouwens.
Oh ja nou zie ik hetquote:
Team Tunnelquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou zie ik hetGoed team wel, daar had ik samen met de Zwoferinkjes ook wel van verloren
stuk beterquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef b2py het volgende:
http://www.arriva.nl/nieu(...)treinen-maar-bussen/
Vervangende dienstregeling naar Leer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |