Wat is de/het FMN?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:45 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Aha. Dus als ik kritiek uit op de NS met z'n uitpuiltreinen, dan is Voor Beter OV dus meteen het schoothondje van FMN. En dan haal je ook meteen de adviseurs maar even door het slijk.
Yeah right.
Federatie Mobiliteitsbedriojven Nederland. Zeg maar alle vervoerders behalve NS.quote:
Een staking dus. Krijg je vast minder agressie vanquote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef boriq het volgende:
Morgen "groot werkoverleg" bij NS Almere n.a.v. de drie gewonden gisteravond bij de aanhouding van een zwartrijder aldus een HC van NS op Facebook.
Nummertjes fappen uit Track en Trace en als je weet welke cabine aan welke kant van de trein zit kun je zo de treinsamenstelling eruit rammelenquote:Op woensdag 9 december 2015 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ONWIL ONWIL ONWIL
[..]
ALS het systeem wil is het een kwestie van één keer invoeren. En dan ff lekker vijf seconden langer nadenken en er een echt slick systeempje van maken. Met bijvoorbeeld snelkoppen (scriptje eronder) voor dingen als omgekeerde rijtuigvolgorde, stel afgetrapt etc
Kan echt wel hoor
Ik klaag ook niet. Maar dit is gewoon vragen om problemen. Doe dan gewoon helemaal niet rijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Je woont wel in Frankrijk he. Dan moet je dit soort dingen op de koop toenemen
Voor zover ik begrepen heb wordt op RER A op het drukste deel in de spitsuren om de twee minuten gereden. In de tegenspitsrichting om de 2,5 minutenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest dus ik ken de drukte niet, maar ik zie een VIER-minutendienst. En dát is zelfs al te weinig zeg je? Hoe frequent wordt er normaal dan wel niet gereden
Om je een idee te geven: de ene trein rijdt het spoor binnen terwijl de vorige nog aan het optrekken is.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest dus ik ken de drukte niet, maar ik zie een VIER-minutendienst op het centrale deel. En dát is zelfs al te weinig zeg je? Hoe frequent wordt er normaal dan wel niet gereden
Dat is veel te weinig. Op RER A rijden metro's van 20 bakken, om de 3 minuten, op zondagochtend. Anders vaker.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest dus ik ken de drukte niet, maar ik zie een VIER-minutendienst op het centrale deel. En dát is zelfs al te weinig zeg je? Hoe frequent wordt er normaal dan wel niet gereden
Het station bedoel jequote:Op woensdag 9 december 2015 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Om je een idee te geven: de ene trein rijdt het spoor binnen terwijl de vorige nog aan het optrekken is.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De metro van Moskou rijdt de hele nacht door elke 5 minuten trouwens. En in de spits met 80 treinen per uur per richting.
Om je een idee te geven:quote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het station bedoel jeIk heb daar wel eens een plaatje van gezien, maar wist niet dat dat dus gewoon dagelijkse kost is..
Wowquote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De metro van Moskou rijdt de hele nacht door elke 5 minuten trouwens. En in de spits met 80 treinen per uur per richting.
Ik bedoel eigenlijk eerder dat 't na 19 uur gewoon fini Is...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Nou en. Kan je eens een avondje aan je vrouw bestedenquote:Op woensdag 9 december 2015 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk eerder dat 't na 19 uur gewoon fini Is...
Nee hoorquote:Op woensdag 9 december 2015 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Te diep in de flash gekeken Fles?
Ohja, viel me al op dat er wat tijden niet op stondenquote:Op woensdag 9 december 2015 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk eerder dat 't na 19 uur gewoon fini Is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |