quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Had niet door dat ik laatste post had, hoop dat deze keer de tt wel ok is.
Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.quote:FEYENOORD EN LOPES CABRAL PER DIRECT UIT ELKAAR
Feyenoord en Rodny Lopes Cabral gaan in goed onderling overleg per direct uit elkaar. De 20-jarige verdediger is al langdurig geblesseerd en beschikte over een verbintenis tot aan het einde van dit seizoen. Om zich volledig te kunnen focussen op zijn revalidatie buiten de club, hebben Feyenoord en de speler in goed onderling overleg besloten tot ontbinding van zijn contract.
Lopes Cabral kwam als C-junior binnen in de jeugdopleiding van Feyenoord en sloot aan het begin van het seizoen 2014-2015 aan bij de eerste selectie. Sindsdien kon de Rotterdammer vanwege een knieblessure niet in actie komen. Feyenoord verlengde in maart van dit jaar desondanks het contract van Lopes Cabral met een jaar, om hem zo een tweede kans te kunnen bieden.
Feyenoord bedankt Rodny Lopes Cabral voor zijn inzet voor de club en wenst hem veel succes met zijn verdere revalidatie.
Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.
Zou leuk zijn als hij slaagt bij Excelsior.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.
Ja, zou geen gek idee zijn, wel een beetje afwachten hoe goed hij daar tot zijn recht komt, maar zelfs als het spel niet helemaal optimaal is voor hem zou hij daar heus nog wel voldoende moeten renderen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)igheid-zivkovic-.htm
Misschien willen ze Achahbar huren tot einde seizoen?
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)igheid-zivkovic-.htm
Misschien willen ze Achahbar huren tot einde seizoen?
Denk dat je gelijk hebt, maar dit wordt in de winterstop pas duidelijk. Dan wordt daar over gesproken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.
Dat zal vast niet, want een transfersom zal er niet in zitten. Beter gewoon verhuren en aan het einde van het seizoen verder kijken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...
Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...
Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
Ja klopt, ik kan me de momenten ook nog goed herinneren dat je in de trein zat voor Willem II thuis met het gevoel dat je een topper speelde...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens.
Is niet alleen een financiële boost, ook qua uitstraling naar mogelijke versterkingen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.
Onder Koeman was het ool een beetje met vallen en opstaan (tweede jaar bijvoorbeeld). Onder Rutten was het Europees eindelijk weer eens goed en hebben we ook een hele goede periode gekend voor de winterstop. Over de tweede helft hoeven we het inderdaad niet te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.
Structureel sluit je natuurlijk pas aan met het nieuwe stadion. Maar zo'n jaartje champions league helpt wel heel veel inderdaad. PSV verdient dit jaar gewoon de helft van onze begroting met die 6 (en nu acht) potjes. Probleem is dat je niet kan begroten op CL, dus je salarisbudget groeit er niet door. Hoogstens een wat verder gevuld transferpotje.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heb deze even ge cc'd naar PSV, of hadden ze daar al iets op gevonden?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV verdient dit jaar gewoon de helft van onze begroting met die 6 (en nu acht) potjes. Probleem is dat je niet kan begroten op CL
Ben ik nou 1 van de weinigen die hem sowieso niet ziet slagen buiten NL zoals hij nu speelt in NL? Ja, hij is goed, hij is snel, prachtige actie soms, maar ik vind hem niet zo onderscheidend dat het buiten NL (op de kut landen na) ook zo gaat. Toegegeven; hij heeft hier altijd 2 man bij zich, en in het buitenland zal dat in eerste instantie 1 zijn omdat daar meer goeie spelers rondlopen.quote:Eljero Elia kan bij Feyenoord rekenen op een basisplaats. De afgelopen jaren was dat vaak niet het geval bij zijn andere clubs. Geld speelt voor hem niet de grootste rol. "Ik wil voetballen. Ik heb nooit de keuze gemaakt om voor veel geld weg te gaan. Als ik dat had gewild, had ik naar Shaktar Donetsk kunnen gaan. Of naar zoveel andere clubs waar ik nog veel meer zou kunnen verdienen", aldus Elia tegen Feyenoord TV.
"Ik wilde dat gewoon niet. Ik wilde me op mijn carrière focussen en stappen maken die bij mijn voetballende kwaliteiten passen.”
Wel mee eens ja. Als je in het buitenland wil slagen, moet je in NL >15 goals maken. Te weinig rendement. In NL is dat niet erg aangezien hij wel twee man bezig houdt waardoor er ruimte voor Kramer en Kuijt wordt gecreëerd, maar in het buitenland zijn ze er snel klaar mee denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinigen die hem sowieso niet ziet slagen buiten NL zoals hij nu speelt in NL? Ja, hij is goed, hij is snel, prachtige actie soms, maar ik vind hem niet zo onderscheidend dat het buiten NL (op de kut landen na) ook zo gaat. Toegegeven; hij heeft hier altijd 2 man bij zich, en in het buitenland zal dat in eerste instantie 1 zijn omdat daar meer goeie spelers rondlopen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinigen die hem sowieso niet ziet slagen buiten NL zoals hij nu speelt in NL? Ja, hij is goed, hij is snel, prachtige actie soms, maar ik vind hem niet zo onderscheidend dat het buiten NL (op de kut landen na) ook zo gaat. Toegegeven; hij heeft hier altijd 2 man bij zich, en in het buitenland zal dat in eerste instantie 1 zijn omdat daar meer goeie spelers rondlopen.
De ingezette lijn van Gio moeten we zeker blijven volgen. En ja Kuyt is zeer belangrijk, maar zeker als je naar de laatste weken - en de huidige tt - kijkt: Elia net zo. Volgens mij huren wij hem alleen voor dit jaar, toch? M.a.w. dient Geelgod er voor te zorgen dat er volgend jaar een waardige vervanger van Elia staat. Of hijzelfquote:Op donderdag 10 december 2015 21:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Onder Koeman was het ool een beetje met vallen en opstaan (tweede jaar bijvoorbeeld). Onder Rutten was het Europees eindelijk weer eens goed en hebben we ook een hele goede periode gekend voor de winterstop. Over de tweede helft hoeven we het inderdaad niet te hebben.
We moeten gewoon de door Gio ingezette lijn volgen, de technische structuur staat namelijk, en zorgen dat je het evenwicht dat nu in de selectie zit zo veel mogelijk intact laat. Eigenlijk moet je nu al gaan kijken voor een mogelijke opvolger van Kuyt, als natuurlijke leider in het veld.
Elia gehuurd? Van wie dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:13 schreef K.offie het volgende:
Volgens mij huren wij hem alleen voor dit jaar, toch?
Dat jaar Rutten was zo slecht nog niet in principe. Zaten een aantal hele goede wedstrijden tussen. Jammer dat zoals altijd bij Rutten het team aan het einde van het jaar in elkaar stortte.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Fuck! Halelua! Helemaal vergeten dat we hem gekocht hebben. Toch maar even opgezocht: nog 1,5 jaar contractquote:
Het gebrek aan scorend vermogen heeft Feyenoord toen opgebroken.. als je iedere wedstrijd weer moet knokken voor de punten omdat je zo moeizaam scoort, houdt het een keer op. Ben blij dat we zijn verlost van Kazim in de spits.. dat zou ik geen seizoen meer uithoudenquote:Op donderdag 10 december 2015 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat jaar Rutten was zo slecht nog niet in principe. Zaten een aantal hele goede wedstrijden tussen. Jammer dat zoals altijd bij Rutten het team aan het einde van het jaar in elkaar stortte.
Ik wist het ook even niet zeker hoor. Maar lekker toch!quote:Op donderdag 10 december 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
[..]
Fuck! Halelua! Helemaal vergeten dat we hem gekocht hebben. Toch maar even opgezocht: nog 1,5 jaar contract![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarbij hij zelf 50% van zijn (eventuele) transfersom meekrijgt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
[..]
Fuck! Halelua! Helemaal vergeten dat we hem gekocht hebben. Toch maar even opgezocht: nog 1,5 jaar contract![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mijn eerst wedstrijd sinds echt 5 jaar toenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens.
Ja, het begint weer te dagen. En dan is er toch weer werk voor Geelgodquote:Op donderdag 10 december 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarbij hij zelf 50% van zijn (eventuele) transfersom meekrijgt.
Hij wil dus gewoon een jaartje vlammen en dan wegwezen.
GEELGODquote:Op donderdag 10 december 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, waar komt dit vertrouwen in van Geel vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef Oldground het volgende:
Als dat zo is, zal er wel geen tot weinig tekengeld zijn betaald bij zijn komst.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 08:16:20De coach van #Feyenoord zal Van der Heijden en Vilhena in de basiself opstellen. #grofey reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 08:17:28Wie er zondag in Groningen van tribune naar reservebank schuift (Immers?) is onduidelijk. #grofey reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gvd, Jan-Arie dus...ik ga gewoon tijdens de wedstrijd een post-it op zijn positie plakken, dat ik 'm niet hoef te zien. Dat ik gewoon alleen zie dat de bal soms naar de post-it gaat en dan passt die post-it 'm heel kut naar een medespeler.
Gvd, Jan-Arie dus...ik ga gewoon tijdens de wedstrijd een post-it op zijn positie plakken, dat ik 'm niet hoef te zien. Dat ik gewoon alleen zie dat de bal soms naar de post-it gaat en dan passt die post-it 'm heel kut naar een medespeler.
Nu de Zweedse Lee Towers is geschorst, komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je grote vriend Vilhena komt er vooralsnog niet veel aan te pas he.
Die mag dus ook weer gaan spelen tot de winterstop. Vind ik op zich helemaal niet erg, denk dat we hem zeker tegen groningen nodig gaan hebben. Al blijf ik benieuwd of Toornstra ooit nog zijn niveau gaat halen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haaahaha, of dat je zijn mannetje steeds de post-it ziet piepelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhena > Boëtius.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Basisplek alles.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of alleen z'n neus steekt steeds uit van onder die post-it.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:34 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Haaahaha, of dat je zijn mannetje steeds de post-it ziet piepelen
quote:De Feyenoord-fan die tijdens de rellen in Rome een mortierbom gooide naar de Italiaanse politie moet een jaar de cel in. De andere 43 relschoppers hebben een werkstraf gekregen voor het gooien van spullen naar de Italiaanse politie.
De rechter vindt dat de relschoppers 'een volstrekt onacceptabel gebrek voor het gevoegd gezag' hebben getoond door de politie te bekogelen. ,,Ze hebben de reputatie van Nederland en zijn voetbalsupporters beschadigd. En ernstige schade toegebracht aan het aanzien van de club Feyenoord, die zij stellen te steunen.'' Vandaar dat er 'forse straffen' zijn opgelegd.
Cel
De rechter veroordeelde de 21-jarige Roy L. uit Zierikzee tot anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk, voor het gooien van een mortierbom naar Italiaanse agenten bij de rellen in Rome in februari. Het OM had twee jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist.
De andere 43 verdachten hebben een werkstraf van 150 tot 220 uur gekregen voor het gooien met flessen, een selfiestick of autospiegel naar de politie, op het plein aan de voet van de Spaanse trappen.
De politie veegde in de namiddag het plein schoon, waarbij zij door de supporters met flessen werden bekogeld. De massa kwam in een smalle straat in het nauw. Op beelden is te zien dat de Italiaanse agenten meermaals hard uithaalden met hun wapenstok om hen in beweging te krijgen.
Fontein
Bij de rellen op 19 februari ontplofte in de beroemde fontein ook een vuurwerkbom, die het monument beschadigde. Ook de gegooide flessen zouden schade hebben veroorzaakt. De vandalen zijn nooit gepakt.
Vrijdag werd bekend dat Romeinse Nederlanders en Koninklijke Woudenberg in Rome twee fonteinen restaureren om een gebaar te maken. De 'bijenfontein' Fontana delle Api op de drukke Piazza Barberini en de Fontana dei Giardini, gelegen in een park langs de Viale Tiziano, nabij Villa Borghese, worden onder handen genomen
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu de Zweedse Lee Towers is geschorst, komt dat wel goed.
Prima reactie.quote:Van Bronckhorst: ‘Hij heeft zijn excuus aangeboden, hij moet hiervan leren’
Vrijdag, 11 december 2015 om 14:41
Simon Gustafson kreeg deze week een schorsing van vier wedstrijden (waarvan één voorwaardelijk) aan de broek voor het uitdelen van een elleboogstoot in de wedstrijd Feyenoord-Heracles. De middenvelder van Zweedse komaf werkte Mark-Jan Fledderus naar de grond, maar het incident werd niet waargenomen door Bas Nijhuis. Gustafson keert pas na de winterstop terug en vindt dat verschrikkelijk.
Giovanni van Bronckhorst moet het zonder hem doen in de wedstrijden die nog resteren tot de winterstop: FC Groningen-uit, Willem II-thuis (beker) en tenslotte NEC-uit. “Gustafson is zelf kapot van zijn schorsing en heeft zijn excuus aangeboden aan de ploeg. Hij moet hiervan leren. Dit mag niet, hij had ons op tien man kunnen zetten”, sprak de trainer vrijdag tijdens zijn persmoment. Het komt goed uit dat Feyenoord zo’n brede selectie heeft.
Zowel Tonny Vilhena als Lex Immers kan immers uit de voeten op de plek van Gustafson en dat zijn niet de minsten. In gesprek met RTV Rijnmond liet Van Bronckhorst vrijdag alvast weten dat Immers terug is bij de selectie. De man die in de voorgaande seizoenen nog twaalf, twaalf en zeven keer scoorde voor Feyenoord deed dit seizoen pas viermaal mee. “Ik heb Immers niet afgeschreven”, verzekert de coach.
“Hij is keihard blijven werken en ik neem hem met een goed gevoel mee naar Groningen”, aldus Gio. De laatste wedstrijden zat de aanvallend ingestelde middenvelder regelmatig op de tribune bij zijn club, terwijl hij in de voorgaande drie jaar zelden een competitieduel miste voor Feyenoord.
Zijn tijd zal heus nog wel komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Had liever Schuurman gezien ipv Immers, maar Giejoow heeft het niet zo op jonge talenten.
Misschien al snel, El Ahmadi staat op scherp en dan zou Vilhena op die plek moeten spelen. Maar dan heeft ie waarschijnlijk nog steeds Toornstra en Immers voor zich en komt ie hoogstens op de bank.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn tijd zal heus nog wel komen.
GELUKKIG MAARtwitter:telegraaf twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 17:02:17Immers mag van Van Bronckhorst darten combineren met voetballen https://t.co/E1kJYg7MqM #Feyenoord https://t.co/xUqA7M0nmU reageer retweet
Gaat die het ver schoppen ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GELUKKIG MAARtwitter:telegraaf twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 17:02:17Immers mag van Van Bronckhorst darten combineren met voetballen https://t.co/E1kJYg7MqM #Feyenoord https://t.co/xUqA7M0nmU reageer retweet
Zou hem graag zien bij de bdo mits hij een beetje niveau heeftquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar Lex mag mij mijn ongelijk bewijzen.
Lex Immers - Martin Adams op Lakeside.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou hem graag zien bij de bdo mits hij een beetje niveau heeft
Eerst nog even in de halve finale Ted Henkie opblazenquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lex Immers - Martin Adams op Lakeside.
Kaarten niet aan te slepen.
Speelt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef asco het volgende:
Ik gun Immers de winnende aanstaande zondag.
Mentaal is het toch een fantastische kerel?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor darten op topniveau moet je mentaal sterk in je schoenen staan.
Om die reden al wordt het een grote afgang voor lexie
Lex zal heus wel een aardige goser zijn, maar voetballen voor het nivo Feyenoord kan die niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Mentaal is het toch een fantastische kerel?
Wie zegt dat hij zich niet volledig wil concentreren op Feyenoord, Klaas.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lex zal heus wel een aardige goser zijn, maar voetballen voor het nivo Feyenoord kan die niet.
En ik betwijfel of hij de mentale sterkte heeft om op topnivo te kunnen darten,.
Darten is vooral een sport waar het om mentale sterkte gaat.
Maar we wachten het af. Ik ben benieuwd hoe ver die het gaat schoppen....
Ik snap trouwens echt niet waarom hij nog bij Feyenoord speelt...als ik hem was zou ik zeggen ontbind me contract en gaat die nog 2 seizoenen bij den haag spelen...
Ik snap die houding van Feyenoord trouwens ook helemaal niet in deze. Hij wil zich niet meer volledig concentreren op het voetbal dan trap je die gozer gewoon uit de selectie en laat je iemand van varkenoord voor in de plaats trainen in de selectie.
Het slaat toch gewoon nergens op wat je zegt? Na Kuyt is Immers denk ik mentaal de sterkste bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lex zal heus wel een aardige goser zijn, maar voetballen voor het nivo Feyenoord kan die niet.
En ik betwijfel of hij de mentale sterkte heeft om op topnivo te kunnen darten,.
Ik snap trouwens echt niet waarom hij nog bij Feyenoord speelt...als ik hem was zou ik zeggen ontbind me contract en gaat die nog 2 seizoenen bij den haag spelen...
Ik snap die houding van Feyenoord trouwens ook helemaal niet in deze. Hij wil zich niet meer volledig concentreren op het voetbal dan trap je die gozer gewoon uit de selectie en laat je iemand van varkenoord voor in de plaats trainen in de selectie.
Komt goed, Klaas.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Desinteresse is iets anders dan mentale kracht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:25 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het slaat toch gewoon nergens op wat je zegt? Na Kuyt is Immers denk ik mentaal de sterkste bij Feyenoord.
Dat vraag ik me nog af, als hij wordt gepasseerd geeft hij het gelijk op en gaat zich op darten richten...quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:25 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het slaat toch gewoon nergens op wat je zegt? Na Kuyt is Immers denk ik mentaal de sterkste bij Feyenoord.
Jeugdsentiment dit dat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:25 schreef Luni het volgende:
https://soundcloud.com/frfc1908nl/liveset-classics-legioenzaal
Lucius kon ook prima vissen, gokken en vuurwerk afsteken in zijn vrije tijd, zonder dat dat invloed had op zijn skills.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
Stel je voor dat je een hobby hebt naast het voetballen.. Mulder keepte natuurlijk altijd zo slecht omdat ie niet 100% gefocust was op het voetbal maar vaak zat te vissen..
En kaarsvet drinken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lucius kon ook prima vissen, gokken en vuurwerk afsteken in zijn vrije tijd, zonder dat dat invloed had op zijn skills.
Lucius was een typische Champions League speler, kon bij jullie zijn skills dan ook nooit echt tonen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Divje het volgende:
Je moet ten eerste wel beschikken over skills om je vrijetijdsbesteding daar invloed op te laten hebben.
Goede zin.
Thnxquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:25 schreef Luni het volgende:
https://soundcloud.com/frfc1908nl/liveset-classics-legioenzaal
Dit is wel even ken-je-selectie voor gevordenenquote:
De A1 was vanmiddag wel echt heel slecht trouwens, als Ado z'n grote kansen had afgemaakt was het echt 3-8 geworden ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Tortugal het volgende:
Schuurman speelt bij de A1, morgen dus nog steeds geen debuut...
Feyenoord kennende zal dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:54 schreef Sejt het volgende:
Morgen hopelijk 2 punten uitlopen op de lampjes.
Feyenoord uit is sowieso drama, laat staan tegen Groningen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:54 schreef Sejt het volgende:
Haha, ja misschien. Ooit. Over een jaar of 30quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:54 schreef Sejt het volgende:
Help het je hopen, maar dit klinkt wel als een heel on-Feijenoords scenarioquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:25 schreef Boma het volgende:
Morgen met 1-3 Groningen oprollen, donderdag Willem 2 ff uit de beker schoppen en - na NEC weer met de neus op de feiten gedrukt te hebben - gewoon met hetzelfde aantal punten als hunnie de winterstop in.
Jatochnietdan
Dat klinkt niet als Feyenoord...quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:25 schreef Boma het volgende:
Morgen met 1-3 Groningen oprollen, donderdag Willem 2 ff uit de beker schoppen en - na NEC weer met de neus op de feiten gedrukt te hebben - gewoon met hetzelfde aantal punten als hunnie de winterstop in.
Jatochnietdan
Volgens FOX (quote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gewoon winnen morgen joh, geen gezeik.
Ik kan me een 6-0 verlies ofzo herinneren van een paar jaar terug. Alles wat zij ook maar richting doel trapten was raak....quote:Op zondag 13 december 2015 10:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens FOX () is Groningen een angstgegner...
Da's PSV ook een keer gelukt, met grotere cijfers.quote:Op zondag 13 december 2015 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me een 6-0 verlies ofzo herinneren van een paar jaar terug. Alles wat zij ook maar richting doel trapten was raak....
Dat was een hele lange middag...quote:Op zondag 13 december 2015 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me een 6-0 verlies ofzo herinneren van een paar jaar terug. Alles wat zij ook maar richting doel trapten was raak....
Dat sloeg helemaal nergens op inderdaad. Schoten van 40 meter vlogen de bovenhoek in alsof het niets was.quote:Op zondag 13 december 2015 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben vaker gewonnen in Groningen dan wij, dus opzich zit daar wel iets in. Uit in het Noorden winnen wij niet vaak. (zelfde verhaal met Heerenveen) Maar het wordt tijd om daar een mooie reeks neer te zetten.quote:Op zondag 13 december 2015 10:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is nooit een vinger op te leggen nee. Ene jaar win je overtuigend van die clubs in het Noorden, andere keer ga je weer lullig onderuit.quote:Op zondag 13 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze hebben vaker gewonnen in Groningen dan wij, dus opzich zit daar wel iets in. Uit in het Noorden winnen wij niet vaak. (zelfde verhaal met Heerenveen) Maar het wordt tijd om daar een mooie reeks neer te zetten.
Plus het voordeel dat Groningen Europees heeft gespeeld...quote:Op zondag 13 december 2015 11:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er is nooit een vinger op te leggen nee. Ene jaar win je overtuigend van die clubs in het Noorden, andere keer ga je weer lullig onderuit.
Van Bronkhorst was wel mad na de nederlaag in Den Haag, verwacht vandaag daarom iig wel meer inzet dan in de laatste uitwedstrijden.
Inderdaad ja. Het zijn ook altijd van die potjes die je dan vlak voor tijd nog uit handen geeft. Maar goed, de wedstrijd tegen ADO ligt alweer bijna een maand achter ons, ben benieuwd. Excelsior uit was ook niet zoveel natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 11:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er is nooit een vinger op te leggen nee. Ene jaar win je overtuigend van die clubs in het Noorden, andere keer ga je weer lullig onderuit.
Van Bronkhorst was wel mad na de nederlaag in Den Haag, verwacht vandaag daarom iig wel meer inzet dan in de laatste uitwedstrijden.
Excelsior is matig en gaan volgens mij nooit 100% tegen Feyenoord. Vind die wedstrijd eentje an sich altijd.quote:Op zondag 13 december 2015 11:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het zijn ook altijd van die potjes die je dan vlak voor tijd nog uit handen geeft. Maar goed, de wedstrijd tegen ADO ligt alweer bijna een maand achter ons, ben benieuwd. Excelsior uit was ook niet zoveel natuurlijk.
Nooit 100 procent? Ook die wedstrijd hebben we de laatste paar jaar weleens verloren hoor. Herinner me de wedstrijd van Guyon Fernandez nog, verloren we 3-2 in de allerlaatste seconde.quote:Op zondag 13 december 2015 11:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Excelsior is matig en gaan volgens mij nooit 100% tegen Feyenoord. Vind die wedstrijd eentje an sich altijd.
In 10 jaar daar maar 1 of 2 keer gewonnen, dus dat mag je best een angstgegner noemen toch?quote:Op zondag 13 december 2015 10:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou echt meesterlijk zijn. Dit weekend kan zo goed worden, bizar. Alsof je de kans nog hebt de lekkerste chick aan de haak te slaan, maar net zo goed erachter kan komen dat je vrouw vreemd gaat.quote:Op zondag 13 december 2015 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..], hopelijk eerst nog Ajax zien verliezen
An sich wel ja, maar de bron was FOX... IMO net zo betrouwbaar (qua Feyenoord dan) als de Telegraaf mbt nieuwsquote:Op zondag 13 december 2015 11:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In 10 jaar daar maar 1 of 2 keer gewonnen, dus dat mag je best een angstgegner noemen toch?
Zij schijnen nog nooit in Utrecht gewonnen te hebbenquote:Ik verwacht ook gewoon een uitgesproken klotemiddag met een Ajax dat weer verrassend eenvoudig gaat winnen en met een gelijkspelletje bij ons ofzo.
Ach, Ajax voorbij gaan is (nagenoeg) onmogelijk. Of zowel Utrecht als Feyenoord moeten met dubbele cijfers winnen... Zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 13 december 2015 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou echt meesterlijk zijn. Dit weekend kan zo goed worden, bizar. Alsof je de kans nog hebt de lekkerste chick aan de haak te slaan, maar net zo goed erachter kan komen dat je vrouw vreemd gaat.
Onder Frank niet nee. Verder wel natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2015 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
An sich wel ja, maar de bron was FOX... IMO net zo betrouwbaar (qua Feyenoord dan) als de Telegraaf mbt nieuws
[..]
Zij schijnen nog nooit in Utrecht gewonnen te hebben
Ach, Frankie staat weer aan het roerquote:Op zondag 13 december 2015 12:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onder Frank niet nee. Verder wel natuurlijk.
Godverquote:Op zondag 13 december 2015 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou echt meesterlijk zijn. Dit weekend kan zo goed worden, bizar. Alsof je de kans nog hebt de lekkerste chick aan de haak te slaan, maar net zo goed erachter kan komen dat je vrouw vreemd gaat.
Het kan, maar het gebeurt zelden tot nooit. Normaal gesproken verspeelt Feyenoord vrijwel altijd ook punten in weekenden waarin concurrenten punten verspelen.quote:Op zondag 13 december 2015 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is de kans ook zo groot dat je vrouwtje een ander heeft.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het kan, maar het gebeurt zelden tot nooit. Normaal gesproken verspeelt Feyenoord vrijwel altijd ook punten in weekenden waarin concurrenten punten verspelen.
Laten we eerst maar eens afwachten wat Ajax doet. PSV vind ik dit seizoen geen concurrent...quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het kan, maar het gebeurt zelden tot nooit. Normaal gesproken verspeelt Feyenoord vrijwel altijd ook punten in weekenden waarin concurrenten punten verspelen.
Haha ik vind de vergelijking bijzonder, maar wel geinigquote:Op zondag 13 december 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is de kans ook zo groot dat je vrouwtje een ander heeft.
Het veld bij dat goal van Vlaarquote:Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Top 10 goals in Groningen. Lurling op 1 haha
Een goede trainer kiest gewoon voor het beste elftal en houdt zich niet bezig met dergelijke zaken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:28 schreef Tortugal het volgende:
Ben benieuwd. Snap nog steeds niet dat Vilhena speeltijd krijgt als hij in de winterstop weggaat.
BS. Een goede trainer kiest voor het beste elftal, ook op de langere termijn. Kan je beter een speler niet voor slechts 2 wedstrijden passeren.quote:Op zondag 13 december 2015 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een goede trainer kiest gewoon voor het beste elftal en houdt zich niet bezig met dergelijke zaken.
Omdat vilhenna beter is als toornsta immersquote:Op zondag 13 december 2015 13:28 schreef Tortugal het volgende:
Ben benieuwd. Snap nog steeds niet dat Vilhena speeltijd krijgt als hij in de winterstop weggaat.
Dat doen clubs juist wel omdat de concurrentie anders veel te groot is.quote:Op zondag 13 december 2015 13:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat vilhenna beter is als toornsta immers
En ik denk persoonlijk dat Vilhenna gewoon het seizoen afmaakt...
Feyenoord krijgt toch een verschrikkelijke transfersom voor hem'
en de meeste clubs weten ook dat het contract van vilhenna aan het eind van het seizoen afloopt dan gaan ze echt niet meer voor dat half jaartje miljoenen op tafel leggen...
als van geel dat denk is die tamelijk gestoord.
we zullen zien..quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen clubs juist wel omdat de concurrentie anders veel te groot is.
Oh wacht ik reageer op klaas.
Alsof het van Vilhena afhangt of we kampioen worden of nietquote:Op zondag 13 december 2015 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we zullen zien..
meer als een miljoen krijgt feyenoord er niet meer voor...
dan moet Feyenoord het risico nemen of een vilhenna verkopen of misschien niet verkopen en hopen op kampioenschap dat minimaal 12 miljoen oplevert zonder te voetballen....
Ik denk persoonlijk dat er heel veel van afhangt van vilhenna dit seizoen....quote:Op zondag 13 december 2015 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof het van Vilhena afhangt of we kampioen worden of nietIk weet niet hoe jouw bankrekening eruit ziet, maar persoonlijk zou ik niet gokken met een miljoen.
Doe maar niet, die speelt voorlopig niet meer, gok ik zoquote:Op zondag 13 december 2015 13:47 schreef Tortugal het volgende:
In de winterstop investeren in Ayoub. Wát een speler.
Dacht NEC toenquote:Op zondag 13 december 2015 13:01 schreef Divje het volgende:
En er zijn alweer kaarten geblokkeerd voor de thuisvakken.. Om schermutselingen te voorkomen.
Waren het toen niet de Groningers die het niet konden hebben dat er wat Feyenoorders in een thuisvak zaten te juichen?
Goal Ayoubquote:Op zondag 13 december 2015 13:47 schreef Tortugal het volgende:
In de winterstop investeren in Ayoub. Wát een speler.
Vorige week lukte het ook tegen Heracles, dan moet het deze week ook wel lukken. Zo kapot ben ik niet van Groningen dit seizoen.quote:Op zondag 13 december 2015 14:20 schreef TC03 het volgende:
Zou wat zijn als Feyenoord nu de overwinning pakt. Zal wel niet.
Geen Fox abo?quote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat ik een beetje een goede stream kan vinden van lage kwaliteit, mijn internet doet kut de laatste tijd
Gaat niet om Groningen...quote:Op zondag 13 december 2015 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige week lukte het ook tegen Heracles, dan moet het deze week ook wel lukken. Zo kapot ben ik niet van Groningen dit seizoen.
Negalieve zeikstralen hier
pauperquote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik toch allemaal geen geld voor joh
Zou ook uniek zijnquote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Gaan we profiteren van het puntverlies van onze Eindhovense en Amsterdamse vrienden?
Zou mooi zijn voor de verandering.
Vivoball of bvls dan maar.quote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat ik een beetje een goede stream kan vinden van lage kwaliteit, mijn internet doet kut de laatste tijd
Hoe dan ook, ik pak er alvast nog een biertje of 6 bijquote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Gaan we profiteren van het puntverlies van onze Eindhovense en Amsterdamse vrienden?
Zou mooi zijn voor de verandering.
Tja, blijft FOX hè... Valt me nog mee dat Jan Jood niet in "we" praatquote:Op zondag 13 december 2015 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Objectief commentaar van de Boer weer, met zijn ge-'we' de hele tijd. De Wolf voor onze wedstrijd zo?
Tegenwoordig zit men te zeiken dat er maar 5x gescoord is. Feyenoorders met Joods bloed...quote:Op zondag 13 december 2015 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige week lukte het ook tegen Heracles, dan moet het deze week ook wel lukken. Zo kapot ben ik niet van Groningen dit seizoen.
Negalieve zeikstralen hier
Daar zal de scheidsrechter wel een stokje voor steken.quote:Op zondag 13 december 2015 14:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel typisch Feyenoord om het vanmiddag te laten liggen.
Je komt ietwat gefrustreerd over... Zit je iets dwars?quote:Op zondag 13 december 2015 14:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar zal de scheidsrechter wel een stokje voor steken.
Het kan, eerst maar eens de eerste 4-5 wedstrijden na de winterstop aankijken.quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef timmmmm het volgende:
Als we nu vanavond gewoon met 3 punten naar huis gaan, Kongolo kapotgeschopt of niet, geloven jullie er dan een beetje in, dat we kampioen worden? Of blijft het maar azijnpissen
quote:Op zondag 13 december 2015 14:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar zal de scheidsrechter wel een stokje voor steken.
Feyenoord wordt geen kampioen. Dat zit er gewoon niet in.quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef timmmmm het volgende:
Als we nu vanavond gewoon met 3 punten naar huis gaan, Kongolo kapotgeschopt of niet, geloven jullie er dan een beetje in, dat we kampioen worden? Of blijft het maar azijnpissen
Wie weet.quote:Op zondag 13 december 2015 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord wordt geen kampioen. Dat zit er gewoon niet in.
Jij gelooft zeker nog in PSV?quote:Op zondag 13 december 2015 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord wordt geen kampioen. Dat zit er gewoon niet in.
Nou, oke. Bedankt voor deze nuttige toevoeging. We kunnen hier allemaal wat mee.quote:Op zondag 13 december 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat als PSV het niet wordt, dat Ajax dan kampioen wordt. Feyenoord
It never hurts to help.quote:Op zondag 13 december 2015 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, oke. Bedankt voor deze nuttige toevoeging. We kunnen hier allemaal wat mee.
Feyenoord heeft gewoon het slechtste elftal van de drie.quote:Op zondag 13 december 2015 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, oke. Bedankt voor deze nuttige toevoeging. We kunnen hier allemaal wat mee.
Niks anders gewend, toch?quote:
Ik moest al gniffelen toen de commentator suggereerde dat Feyenoord gevaarlijk zou kunnen worden uit een cornerquote:
Hierover verschillen wij van mening. Aanvallend heeft PSV dan wel een betere spits, maar is Elia de betere vleugelspeler, Vermeer keept beduidend beter dan die vaatdoek van een Zoet en van de backs die Messi wel eens even op gaan vreten raak ik ook niet onder de indruk. PSV heeft dan weer een sterker middenveld, maar om nou te zeggen dat PSV beter is, dat geloof ik niet. Als je ze naam voor naam naast elkaar legt, moet je maar kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon het slechtste elftal van de drie.
Paar weken geleden hadden we dit seizoen 1 doelpunt uit 100 corners, dat is ondertussen denk 1 uit 125 ofzoquote:Op zondag 13 december 2015 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moest al gniffelen toen de commentator suggereerde dat Feyenoord gevaarlijk zou kunnen worden uit een corner
Dat is natuurlijk voor niemand leukquote:Op zondag 13 december 2015 14:49 schreef Wicky15 het volgende:
Zo, ik kijk ook. Moest eerst naar de fucking kerstmarkt![]()
Nog niks gemist zie ik.
Van het vrouwtje ofzo? Duitse kerstmarkten zijn wel lachenquote:Op zondag 13 december 2015 14:49 schreef Wicky15 het volgende:
Zo, ik kijk ook. Moest eerst naar de fucking kerstmarkt![]()
Nog niks gemist zie ik.
Nee, dat is gewoon kut.quote:Op zondag 13 december 2015 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor niemand leuk
Sterk en inhoudelijk, zoals we van je gewend zijnquote:Op zondag 13 december 2015 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gebrek aan realisme is gewoon schattig.
Wat een onzin. Feyenoord is collectief beter dan Ajax, maar alleen PSV lijkt me beter. Al scheelt het heel weinig imo.quote:Op zondag 13 december 2015 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon het slechtste elftal van de drie.
Sorry, maar als je de selecties van Feyenoord en PSV naam voor naam naast elkaar legt, dan is PSV op 9 posities in de basiself gewoon verreweg sterker.quote:Op zondag 13 december 2015 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterk en inhoudelijk, zoals we van je gewend zijn
Als je hier alleen komt om een club belachelijk te maken dan ben je in het verkeerde topic. Je weet dondergoed dat dit hier niet mag dus doe dat ook niet.quote:
Het scheelt tussen alle drie weinig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 13 december 2015 14:51 schreef Paradis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord is collectief beter dan Ajax, maar alleen PSV lijkt me beter. Al scheelt het heel weinig imo.
Nee, neven en nichten. Ik had met een slaperige kop gezegd dat ik meegingquote:Op zondag 13 december 2015 14:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Van het vrouwtje ofzo? Duitse kerstmarkten zijn wel lachen
De hele eredivisie is kut, ik vind het nogal schattig om te denken dat er ook maar één elftal beter is dan de anderquote:Op zondag 13 december 2015 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gebrek aan realisme is gewoon schattig.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 13 december 2015 14:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het scheelt tussen alle drie weinig als je het mij vraagt.
Vilhena is dit seizoen een soort minime van Kazim, inclusief mooie praatjes en opgeblazen rare dingenquote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Paradis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Wat heeft Vilhena eigenlijk voor witte vlek op zijn geblondeerde bakkes?
Inlopen bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2015 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteraard je kan uitlopen dus verliest Feyenoord zelf punten het zou ook nooit eens anders zijn.
Beidequote:
Ach, aan de andere kant... Feyenoord heeft nog steeds geen enkele keer hetzelfde niveau kunnen laten zien in 2 helften... Hopen op een goede 2e dan maarquote:Op zondag 13 december 2015 14:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Wordt het weer eens zo'n wedstrijd ja. Ik ga maar bier drinken.
Dat blijf je toch elke week zeggen hequote:Op zondag 13 december 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant... Feyenoord heeft nog steeds geen enkele keer hetzelfde niveau kunnen laten zien in 2 helften... Hopen op een goede 2e dan maar
Tot nu toe ook elke week waarheid geblekenquote:Op zondag 13 december 2015 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat blijf je toch elke week zeggen he
Moet 'ie er maar niet zo'n theatrale buikschuiver van maken.quote:Op zondag 13 december 2015 15:01 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij struikelde 'ie over een polletje, maar goed dat de scheids scherp is op evt. schwalbes.
Is gewoon kwaliteit mattie.quote:Op zondag 13 december 2015 15:02 schreef Roland010 het volgende:
![]()
Het lijkt er verdomme echt bijna op dat er iets bij Feyenoord is wat ervoor zorgt dat ze die eerste plek niet pakken. Al jaren, ELKE keer als Feyenoord die stap kan zetten, gaan ze staan spelen alsof ze niet mogen winnen.
Gifgroenquote:Op zondag 13 december 2015 15:02 schreef Paradis het volgende:
Vorige week knalroze. Deze week is de kleur donkerrood. Wat is het volgende week?
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 13 december 2015 15:03 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De kwaliteit om te verliezen als Ajax en PSV ook punten verspelen?
De kwaliteit om toe te slaan als het er om gaatquote:Op zondag 13 december 2015 15:03 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De kwaliteit om te verliezen als Ajax en PSV ook punten verspelen?
Huh?quote:Op zondag 13 december 2015 15:02 schreef Paradis het volgende:
Vorige week knalroze. Deze week is de kleur donkerrood. Wat is het volgende week?
Het begint nou wel op te vallen hoor. Niet alleen kwaliteit. Vooral ook kwestie van mentaliteit en lopen verzaken als de druk te hoog wordt.quote:
Dat vind ik een kwaliteit die je grotendeels aan kan leren, en waarvoor de trainer ook verantwoordelijk is. Die moet ze mentaal scherp stellen in zo'n geval.quote:Op zondag 13 december 2015 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De kwaliteit om toe te slaan als het er om gaat
Gio regelt dat wel in de rustquote:Op zondag 13 december 2015 15:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat vind ik een kwaliteit die je grotendeels aan kan leren, en waarvoor de trainer ook verantwoordelijk is. Die moet ze mentaal scherp stellen in zo'n geval.
Natuurlijk wel man. Als je genoeg kwaliteit hebt had je gewonnen van Ajax en ADO en had je sowieso al 3 punten los gestaan. Dat je elke strohalm moet aangrijpen om mogelijk koploper te kunnen worden, daar zit het gebrek aan kwaliteit. Altijd achter de feiten aanlopen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het begint nou wel op te vallen hoor. Niet alleen kwaliteit. Vooral ook kwestie van mentaliteit en lopen verzaken als de druk te hoog wordt.
Door zijn geweldige corners en voorzetten idd.quote:Op zondag 13 december 2015 15:09 schreef H.FR het volgende:
Toornstra laat wel zien waarom hij in de basis moet hé.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:10 schreef Maastoren het volgende:
Allemaal leuk en aardig al die middenvelders maar je hebt er niks aan als ze allemaal slecht tot matig zijn.
De kleur van Kongolo's boxer natuurlijk!quote:
Eigenlijk weet alleen Elia zo nu en dan wat klaar te spelen, ondanks dubbele dekking.quote:
Hoe kan ik dat nu missenquote:Op zondag 13 december 2015 15:15 schreef Paradis het volgende:
[..]
De kleur van Kongolo's boxer natuurlijk!
Idd. Irriteer me hier op m'n zolderkamerquote:Op zondag 13 december 2015 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Godverdomme momenteel wel de enige bij Feyenoord... Stelletje watjes vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |