abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 15:02:07 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
  woensdag 9 december 2015 @ 15:02:44 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158129023
Had niet door dat ik laatste post had, hoop dat deze keer de tt wel ok is. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158130197
Ja hoor, best.

Beter dan de discussie wie van Eijck wellicht misschien bedoeld zou hebben. Waar gaat het over? Dat hij niet volledig tevreden is met de periodisering van Verheijen, zoals Scrummie ook zegt, vind ik veel interessanter.
pi_158130961
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Had niet door dat ik laatste post had, hoop dat deze keer de tt wel ok is. :P
:D

quote:
FEYENOORD EN LOPES CABRAL PER DIRECT UIT ELKAAR

Feyenoord en Rodny Lopes Cabral gaan in goed onderling overleg per direct uit elkaar. De 20-jarige verdediger is al langdurig geblesseerd en beschikte over een verbintenis tot aan het einde van dit seizoen. Om zich volledig te kunnen focussen op zijn revalidatie buiten de club, hebben Feyenoord en de speler in goed onderling overleg besloten tot ontbinding van zijn contract.

Lopes Cabral kwam als C-junior binnen in de jeugdopleiding van Feyenoord en sloot aan het begin van het seizoen 2014-2015 aan bij de eerste selectie. Sindsdien kon de Rotterdammer vanwege een knieblessure niet in actie komen. Feyenoord verlengde in maart van dit jaar desondanks het contract van Lopes Cabral met een jaar, om hem zo een tweede kans te kunnen bieden.

Feyenoord bedankt Rodny Lopes Cabral voor zijn inzet voor de club en wenst hem veel succes met zijn verdere revalidatie.

Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_158131023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:D

[..]

Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.
Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_158131331
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.
Zou leuk zijn als hij slaagt bij Excelsior.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158132187
Triest verhaal inderdaad. Maar eigenlijk hield bijna niemand nog echt rekening met hem, het zat er een beetje aan te komen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_158132367
Als hij ooit nog kan voetballen, zou me niks verbazen als die blessure het einde van zijn voetbalcarriere betekent
pi_158132383
Zo zuur voor hem, hij zit zo dicht bij het eerste, en dan ben je gewoon twee jaar geblesseerd... En dan zie je ook nog allemaal middenvelders op jouw plekkie spelen.. Echt sneu.
  donderdag 10 december 2015 @ 11:27:09 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158146960
Ik was helemaal vergeten dat die jongen er ook nog was. :@ Wel zeer vervelend voor hem.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 10 december 2015 @ 15:21:41 #11
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158151563
Wat voor soort blessures heeft ie gehad?
pi_158151603
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)igheid-zivkovic-.htm

Misschien willen ze Achahbar huren tot einde seizoen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_158153862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:

Ja, zou geen gek idee zijn, wel een beetje afwachten hoe goed hij daar tot zijn recht komt, maar zelfs als het spel niet helemaal optimaal is voor hem zou hij daar heus nog wel voldoende moeten renderen denk ik :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_158156030
Hoe gaat het eigenlijk met Clasie bij Southampton?
  donderdag 10 december 2015 @ 19:04:39 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158156062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:

Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158156586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt, maar dit wordt in de winterstop pas duidelijk. Dan wordt daar over gesproken.

Willem II lijkt mij een prima club. Liefst verhuren, komend jaar Kazim verkopen en dan Achie het laten uitvechten met Kramer
pi_158156841
De Noorse Iniesta slaat toe! _O_ :D
pi_158156880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zal vast niet, want een transfersom zal er niet in zitten. Beter gewoon verhuren en aan het einde van het seizoen verder kijken.
pi_158156945
De Noorse Iniesta heeft gescoord tegen Ajax.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_158157016
Harmeet Singh hahaha
pi_158159343
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...

Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
pi_158159653
BFF met GGMM
  donderdag 10 december 2015 @ 20:55:53 #23
445795 Boma
De Voorzitter
pi_158159688
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...

Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens. :')
Mijn gedacht!
pi_158159950
quote:

Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.
pi_158160119
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Boma het volgende:

[..]

Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens. :')
Ja klopt, ik kan me de momenten ook nog goed herinneren dat je in de trein zat voor Willem II thuis met het gevoel dat je een topper speelde...

Snel ging het inderdaad vooral in een jaar, maar de volgende stap naar een serieuze titelkandidaat was toch wel lastiger. We bleven toch een beetje steken in de outsider-rol.
pi_158160121
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.
Is niet alleen een financiële boost, ook qua uitstraling naar mogelijke versterkingen.
BFF met GGMM
pi_158160403
Noorse Iniestagod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158160482
quote:

[..]

Onder Koeman was het ool een beetje met vallen en opstaan (tweede jaar bijvoorbeeld). Onder Rutten was het Europees eindelijk weer eens goed en hebben we ook een hele goede periode gekend voor de winterstop. Over de tweede helft hoeven we het inderdaad niet te hebben.

We moeten gewoon de door Gio ingezette lijn volgen, de technische structuur staat namelijk, en zorgen dat je het evenwicht dat nu in de selectie zit zo veel mogelijk intact laat. Eigenlijk moet je nu al gaan kijken voor een mogelijke opvolger van Kuyt, als natuurlijke leider in het veld.
  donderdag 10 december 2015 @ 21:20:22 #29
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_158160521
quote:

[..]

Structureel sluit je natuurlijk pas aan met het nieuwe stadion. Maar zo'n jaartje champions league helpt wel heel veel inderdaad. PSV verdient dit jaar gewoon de helft van onze begroting met die 6 (en nu acht) potjes. Probleem is dat je niet kan begroten op CL, dus je salarisbudget groeit er niet door. Hoogstens een wat verder gevuld transferpotje.
pi_158160545
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:16 schreef Caland het volgende:
Noorse Iniestagod
Was nog mooier geweest als Fener nu alsnog had verloren. :+
BFF met GGMM
pi_158160660
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]
PSV verdient dit jaar gewoon de helft van onze begroting met die 6 (en nu acht) potjes. Probleem is dat je niet kan begroten op CL
Heb deze even ge cc'd naar PSV, of hadden ze daar al iets op gevonden?
What Would Goku Do
  donderdag 10 december 2015 @ 21:25:04 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158160676
NEC wil Woudenberg overnemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158161091
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Denk niet dat ze kans maken.
pi_158161457
quote:
Eljero Elia kan bij Feyenoord rekenen op een basisplaats. De afgelopen jaren was dat vaak niet het geval bij zijn andere clubs. Geld speelt voor hem niet de grootste rol. "Ik wil voetballen. Ik heb nooit de keuze gemaakt om voor veel geld weg te gaan. Als ik dat had gewild, had ik naar Shaktar Donetsk kunnen gaan. Of naar zoveel andere clubs waar ik nog veel meer zou kunnen verdienen", aldus Elia tegen Feyenoord TV.

"Ik wilde dat gewoon niet. Ik wilde me op mijn carrière focussen en stappen maken die bij mijn voetballende kwaliteiten passen.”
Ben ik nou 1 van de weinigen die hem sowieso niet ziet slagen buiten NL zoals hij nu speelt in NL? Ja, hij is goed, hij is snel, prachtige actie soms, maar ik vind hem niet zo onderscheidend dat het buiten NL (op de kut landen na) ook zo gaat. Toegegeven; hij heeft hier altijd 2 man bij zich, en in het buitenland zal dat in eerste instantie 1 zijn omdat daar meer goeie spelers rondlopen.
  donderdag 10 december 2015 @ 22:06:33 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_158161753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben ik nou 1 van de weinigen die hem sowieso niet ziet slagen buiten NL zoals hij nu speelt in NL? Ja, hij is goed, hij is snel, prachtige actie soms, maar ik vind hem niet zo onderscheidend dat het buiten NL (op de kut landen na) ook zo gaat. Toegegeven; hij heeft hier altijd 2 man bij zich, en in het buitenland zal dat in eerste instantie 1 zijn omdat daar meer goeie spelers rondlopen.
Wel mee eens ja. Als je in het buitenland wil slagen, moet je in NL >15 goals maken. Te weinig rendement. In NL is dat niet erg aangezien hij wel twee man bezig houdt waardoor er ruimte voor Kramer en Kuijt wordt gecreëerd, maar in het buitenland zijn ze er snel klaar mee denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_158161794
quote:

pi_158161908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:19 schreef Oldground het volgende:

[..]

Onder Koeman was het ool een beetje met vallen en opstaan (tweede jaar bijvoorbeeld). Onder Rutten was het Europees eindelijk weer eens goed en hebben we ook een hele goede periode gekend voor de winterstop. Over de tweede helft hoeven we het inderdaad niet te hebben.

We moeten gewoon de door Gio ingezette lijn volgen, de technische structuur staat namelijk, en zorgen dat je het evenwicht dat nu in de selectie zit zo veel mogelijk intact laat. Eigenlijk moet je nu al gaan kijken voor een mogelijke opvolger van Kuyt, als natuurlijke leider in het veld.
De ingezette lijn van Gio moeten we zeker blijven volgen. En ja Kuyt is zeer belangrijk, maar zeker als je naar de laatste weken - en de huidige tt - kijkt: Elia net zo. Volgens mij huren wij hem alleen voor dit jaar, toch? M.a.w. dient Geelgod er voor te zorgen dat er volgend jaar een waardige vervanger van Elia staat. Of hijzelf _O_
pi_158162019
Boetius gescoord voor Basel
pi_158162152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt gewoon de opvolger van Kongolo. Speelt geweldig bij NEC
pi_158162296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:13 schreef K.offie het volgende:
Volgens mij huren wij hem alleen voor dit jaar, toch?
Elia gehuurd? Van wie dan?
  donderdag 10 december 2015 @ 22:34:10 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_158162319
quote:

[..]

Dat jaar Rutten was zo slecht nog niet in principe. Zaten een aantal hele goede wedstrijden tussen. Jammer dat zoals altijd bij Rutten het team aan het einde van het jaar in elkaar stortte.
2000 light years from home
pi_158162378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:32 schreef exile79 het volgende:

[..]

Elia gehuurd? Van wie dan?
Fuck! Halelua! Helemaal vergeten dat we hem gekocht hebben. Toch maar even opgezocht: nog 1,5 jaar contract _O_

:@ |:( :@ |:( :@
pi_158162383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat jaar Rutten was zo slecht nog niet in principe. Zaten een aantal hele goede wedstrijden tussen. Jammer dat zoals altijd bij Rutten het team aan het einde van het jaar in elkaar stortte.
Het gebrek aan scorend vermogen heeft Feyenoord toen opgebroken.. als je iedere wedstrijd weer moet knokken voor de punten omdat je zo moeizaam scoort, houdt het een keer op. Ben blij dat we zijn verlost van Kazim in de spits.. dat zou ik geen seizoen meer uithouden
pi_158162416
quote:
11s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:

[..]

Fuck! Halelua! Helemaal vergeten dat we hem gekocht hebben. Toch maar even opgezocht: nog 1,5 jaar contract _O_

Ik wist het ook even niet zeker hoor. Maar lekker toch!
pi_158162441
quote:

[..]

Waarbij hij zelf 50% van zijn (eventuele) transfersom meekrijgt.

Hij wil dus gewoon een jaartje vlammen en dan wegwezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158162470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Boma het volgende:

[..]

Dat was mijn eerst wedstrijd sinds echt 5 jaar toen :')
* Verwijderd *
pi_158162483
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarbij hij zelf 50% van zijn (eventuele) transfersom meekrijgt.

Hij wil dus gewoon een jaartje vlammen en dan wegwezen.
Ja, het begint weer te dagen. En dan is er toch weer werk voor Geelgod ;) Zorg er voor dat Elia het dusdanig naar zijn zin heeft, of verkoop hem voor heel veel geld en zorg voor een volwaardige opvolger :P
pi_158163125
Als dat zo is, zal er wel geen tot weinig tekengeld zijn betaald bij zijn komst.
pi_158164154
quote:

[..]

GEELGOD
Ik ben inmiddels overleden.
  donderdag 10 december 2015 @ 23:50:22 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158164298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef Oldground het volgende:
Als dat zo is, zal er wel geen tot weinig tekengeld zijn betaald bij zijn komst.
Zo, waar komt dit vertrouwen in van Geel vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')