SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
[ Bericht 30% gewijzigd door M4rc0 op 09-12-2015 15:52:29 ]Mooie dag vandaag.
Ha, BIERquote:Op woensdag 9 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
GOEDEAVOND DAME EN HEREN UW VERVOERSBEWIJZEN ALSTUBLIEFT
Officieel nog niet... Hoe zit dat?quote:Op woensdag 9 december 2015 00:25 schreef Geerd het volgende:
Een reeks ook nog wtf![]()
![]()
![]()
Mijn leven is compleet !!!![]()
![]()
![]()
PILS!!!
Ik had er zelf even haakjes omheen gezetquote:Op woensdag 9 december 2015 00:25 schreef Geerd het volgende:
Een reeks ook nog wtf![]()
![]()
![]()
Mijn leven is compleet !!!![]()
![]()
![]()
PILS!!!
Donderdag vrij dus morgenavond zuipen vanmiddag eerst kratje beugels halen worst en paar blikken gladiatorquote:Op woensdag 9 december 2015 00:26 schreef Monopoly het volgende:
HOER! Ik trek ook nog een blik open. Morgen een Gladiator pakken
Het is echt een heel slecht idee van mij om die kant op te gaan en dat wij collega's wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 00:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Donderdag vrij dus morgenavond zuipen vanmiddag eerst kratje beugels halen worst en paar blikken gladiator
Nou inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2015 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Nooit geen betere SC gehad als de Geerd SC
Ohw nee idd keek te snelquote:Op woensdag 9 december 2015 00:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Officieel nog niet... Hoe zit dat?
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is echt een heel slecht idee van mij om die kant op te gaan en dat wij collega's wordenIk voel die bui al hangen
Slaap wel man !!quote:Op woensdag 9 december 2015 00:41 schreef Simterklaas het volgende:
Ik check uit voor vandaag!
*pliep*
Dat had erger af kunnen lopenquote:Op woensdag 9 december 2015 00:49 schreef Geerd het volgende:
CHOO CHOO Motherfucker !!
Zo die is doot
http://www.dumpert.nl/med(...)ietser_vs_trein.html
Dat is Socios!!quote:Op woensdag 9 december 2015 00:50 schreef Geerd het volgende:
ZO zien mijn vakanties eruit
http://www.dumpert.nl/med(...)udt_van_treinen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:52 schreef renwan het volgende:
Harde werker zonder pils hier!Wat doe je voor "werk"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie dag vandaag.
Nachtportier/Barman/Receptionist in een ho(s)tel. Ben nu in Den Haag en hier hoef ik van de 8 uur maar 3 uur te werken als ik al m'n taken doe. Nu val ik in dus ik skip lekker wat dingen, daaaagquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Nachtportier/Barman/Receptionist in een ho(s)tel. Ben nu in Den Haag en hier hoef ik van de 8 uur maar 3 uur te werken als ik al m'n taken doe. Nu val ik in dus ik skip lekker wat dingen, daaaag
Dat is wel kat op de spek binden iddquote:Op woensdag 9 december 2015 00:57 schreef renwan het volgende:
Ik heb wel naast kantoor de bar en volgens mij is er nog wel een litertje of 250 bier in huis, verleidelijk
Hij is niet voor mij helaas, stom werkquote:
Lekker aan de pils !!quote:Op woensdag 9 december 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd ben je nog stiekem aan het werk ofzo? je bent zo stil !!
Morgenavond wel weer pils ?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij helaas, stom werk
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd ben je nog stiekem aan het werk ofzo? je bent zo stil !!
Wat denkte, niet natuurlijk !!quote:
Dan kun je nog wel ff doorzuipen, kratje zal wel niet lukken morgen 0015 thuis maar 6 liter gaan we wel halenquote:
Makkelijkquote:Op woensdag 9 december 2015 01:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel ff doorzuipen, kratje zal wel niet lukken morgen 0015 thuis maar 6 liter gaan we wel halen
Ben je gek, straks om 7 uur al! Moet overmorgen weer op tijd op werk zijn dus hou me in de avond koestquote:
Ff tot 12.00 pilsen dan pitten?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben je gek, straks om 7 uur al! Moet overmorgen weer op tijd op werk zijn dus hou me in de avond koest
Nou makkelijk wordt aardig door zuipen.quote:
Jij snapt hetquote:
Pfffquote:
Later Geerd, ik bewaak de boel hier welquote:Op woensdag 9 december 2015 03:10 schreef Geerd het volgende:
Zo pilsjes op !! Ff fappen en pitten !
Tot morgen Homo's!!!!
Omg, in dezelfde minuut als geerd gepost , dit kan geen toeval zijnquote:
Wat een heerlijk wakker~word muziekje, trusteehquote:Op woensdag 9 december 2015 05:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
http://www.rinkeldekinkel(...)_mooiedagvandaag.mp3
renwan heeft een brilquote:Op woensdag 9 december 2015 06:51 schreef renwan het volgende:
Lieve dames, lezen jullie even mee? Pijpen blijkt namelijk erg gezond te zijn voor jou. Zo helpt een regelmatige orale verwenbeurt van de beste vriend van je partner diverse kankersoorten voorkomen.
Daar waar onder anderen Iron Maiden-held Bruce Dickinson en Michael Douglas onlangs anders beweerden, blijkt orale seks zeer gezond te zijn. Overigens gaat deze vlieger niet uitsluitend op voor een pijpsessie. Ook als je met enige regelmaat je kop tussen een stel dampende dijen steekt, word je een stuk gezonder.
Carin Koelman van het Leids Universitair Medisch Centrum wil dan ook een (paarsgepunte) lans breken voor een lekkere blowjob en zelfs het doorslikken van zijn kwakje. "Orale seks en spermaslikken helpen hart- en vaatziekten en depressies voorkomen", aldus de arts. "Het is dus goed voor je gezondheid."
Volgens een studie van State University of New York is het doorslikken van zaad op nog veel meer vlakken een stuk gezonder. Zo helpt het stress tegengaan en werkt het ook goed als slaapmutsje.
Dickinson en Douglas moeten echter maar weinig hebben van beffen. Zij zeggen respectievelijk tong- en keelkanker te hebben opgelopen van het oraal verwennen van een vrouw. Overigens heeft een befbeurt uw schrijver al eens zijn bril gekost
Yeaaaaaaah![]()
![]()
Ik zit weer thuis met de broek op de enkels klaar voor een fapje en een blik pils naast mequote:
Djeez heeft een bril!quote:
Wat een held, je hebt het verdiend.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit weer thuis met de broek op de enkels klaar voor een fapje en een blik pils naast me
quote:Op woensdag 9 december 2015 07:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat een held, je hebt het verdiend.
Ik ga niet zeggen dat ik speciaal voor jou de wekker heb gezet, maar ik werd wel op een goeie tijd wakker
Ja sorry, had hier iemand slaapstruggles..quote:Op woensdag 9 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je was toch vrij ?
Slaap wel man !! Tot morgen !
Daar had ik er laatst ook 2 van op, die kicken wel errug goed inquote:Op woensdag 9 december 2015 07:36 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen geen Gladiator vandaag maar Bavaria 8.6 Extreme, die is ook niet verkeerd. Beetje zoeter dan Gladiator
Pr8ig!, ik ga weer wachten op vannachtquote:
Man jij bent vrij, ga verder slapen joh!quote:
Gladiator baasquote:Op woensdag 9 december 2015 00:26 schreef Monopoly het volgende:
HOER! Ik trek ook nog een blik open. Morgen een Gladiator pakken
Gladiatorquote:Op woensdag 9 december 2015 08:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gladiator baas
Vandaag is de dag
Gewoon aan de Kanon onderhandquote:Op woensdag 9 december 2015 08:42 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh!
Lekker aan de tetter Renwan?
Bepaald niet NSFW nee, gelukkig werk ik meestal alleenquote:Op woensdag 9 december 2015 08:47 schreef Simterklaas het volgende:
Dit is trouwens geen goed topic om op mijn stage te bekijken
Of gewoon pas 's avonds tetten postenquote:Op woensdag 9 december 2015 08:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Bepaald niet NSFW nee, gelukkig werk ik meestal alleen
Te laatquote:Op woensdag 9 december 2015 08:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of gewoon pas 's avonds tetten posten
Gladiatorgodquote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Monopoly het volgende:
met ex klasgenoten en een paar collega's. Vanaf een uurtje of twee. Zo eerst nog even meerijden naar Veendam met collega. Daarna
Veendamquote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag een borrel met ex klasgenoten en een paar collega's. Vanaf een uurtje of twee. Zo eerst nog even meerijden naar Veendam met collega. Daarna pilsjes klappenGa een Gladiatorenblik halen voor de welbekende nekslag
Bruisende metropoolquote:Op woensdag 9 december 2015 08:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Veendam
Gemeente Menterwolde
Voor het eerst in maanden weer een keertje een zware jongen. Ongetwijfeld spijt morgenquote:
Jaren gewoond en opgegroeid in Zuidbroekquote:Op woensdag 9 december 2015 08:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bruisende metropool
[..]
Voor het eerst in maanden weer een keertje een zware jongen. Ongetwijfeld spijt morgen
Spannende stadquote:Op woensdag 9 december 2015 08:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaren gewoond en opgegroeid in Zuidbroek
The place to be
Treinen museumquote:Op woensdag 9 december 2015 08:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spannende stadIk wil nog wel een keertje naar binnen bij dat museum op het perron.
Mja, vet pauper natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:19 schreef M4rc0 het volgende:
Dit topic is zojuist op tijd vertrokken.
Dit topic zal stoppen bij haltes PausNicolaas, Simterklaas, Monopoly, M4rc0, defokkingfoker, renwan met als eindbestemming Pils!
Kut Roos vergetenquote:
Aha chill.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, vet pauper natuurlijk
Maar een collega is daar vrijwilliger en het schijnt dat ze wel een hyper realistische treinbaan hebben gebouwd![]()
Ach, als het gratis is, even kijken
Roosjeroos zou ons allemaal doenquote:
Iedereen zou Roosjeroos juist doen want we zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Roosjeroos zou ons allemaal doen![]()
En koning PowerLoungenquote:
Helemaal verbouwd en shit. In het nieuwe jaar maar eens kijken.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Aha chill.
Ben daar eens geweest maar is ook al weer zo'n 8 jaar geleden
Zou haar rosébuik aanrakenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit heeft me minstens 8 minuten moeite gekostquote:Op woensdag 9 december 2015 09:41 schreef Simterklaas het volgende:
Voorlopig nog maar een andere hoofd-afbeelding voor de OP doen, denk ik. Wie maakt 'm deze keer?
Doen!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit heeft me minstens 8 minuten moeite gekost
[ afbeelding ]
Deze nachtportier gaat maffen, later!quote:
Geerd scheurt uit zijn broek als hij wakker wordtquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 09:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
quote:
Geerd stickers plakken in de trein!!!quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef M4rc0 het volgende:
Voor de creatievelingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is jaloers omdat Geerd het wél goed voor elkaar heeftquote:
Kijk die M4rc0 met zijn photoshopskills, kom ik ook even kijken met paintquote:
Dit verslaat zelfs de skills van Remqo.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk die M4rc0 met zijn photoshopskills, kom ik ook even kijken met paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Dan heb je het verdacht snel onder de kniequote:
Lekker !!quote:Op woensdag 9 december 2015 15:35 schreef Geerd het volgende:
Zo boodschappen gedaan, beugels staan koud !!
Eerst nog even buitenspelen zo, grote patat stoof in Roozendaal halen
PAS OP: GEERD IN HET WILD!!!quote:Op woensdag 9 december 2015 15:35 schreef Geerd het volgende:
Zo boodschappen gedaan, beugels staan koud !!
Eerst nog even buitenspelen zo, grote patat stoof in Roozendaal halen
Waar gaat de reis naartoe vandaag?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als zo een trein maar iets rolt kun je hem met een paar man wel duwen
Roosendaal terug naar Zwolle 2x Kampen 00.20 thuis !!quote:Op woensdag 9 december 2015 16:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe vandaag?
Dan lig ik al onder de dekensquote:Op woensdag 9 december 2015 16:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosendaal terug naar Zwolle 2x Kampen 00.20 thuis !!
Neppe, Geerd is morgen vrij, dus hij maakt het extra laatquote:Op woensdag 9 december 2015 16:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan lig ik al onder de dekens
6:00 gaat de wekker alweer.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Neppe, Geerd is morgen vrij, dus hij maakt het extra laat
gelukkig heb jij altijd vakantie op je stagequote:
Lees het net in de krant ja Gerrie is echt een top hc dat hem dat moet overkomenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
NWS / Belaagde conducteur ontzet door reizigers
Geerd, wat is er gebeurd?
RingBewoner kijkt ook de hele dag naar films en FOK!t ook op zijn werkquote:Op woensdag 9 december 2015 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
gelukkig heb jij altijd vakantie op je stage
Goeden leven!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
RingBewoner kijkt ook de hele dag naar films en FOK!t ook op zijn werk
Heb je wel geslapen al dan na vannacht?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:59 schreef renwan het volgende:
Ik ben zo moe he, zou me niet verbazen als ik vrijwel niks meekrijg van vandaag
Ik dacht dat Gerrie een schuilnaam voor op je werk was.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lees het net in de krant ja Gerrie is echt een top hc dat hem dat moet overkomen![]()
Super vent
Ja uur of 8, maar lig de laatste dagen sowieso veel te maffenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen al dan na vannacht?
Zo lekker hee geerdquote:Op woensdag 9 december 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Zo grote patat speciaal berenklauw saté achter de kiezen op naar Zwolle! Zo ..
Ja vanmiddag pas geïnstalleerd hequote:Op woensdag 9 december 2015 19:13 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje voorhoofd er bij shoppen
Nee, gisteravond zei ik toch?quote:
Ik heb na nachtdiensten altijd moeite met mijn tijdsbesefquote:
Paar jaar geleden ooit wel eens gebruikt, maar met een paar tooltjes zijn deze dingen super easyquote:Op woensdag 9 december 2015 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb na nachtdiensten altijd moeite met mijn tijdsbesef
Maar heb je het dan zo snel onder de knie of kon je het stiekem al?
Misschien toch maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 9 december 2015 20:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ooit wel eens gebruikt, maar met een paar tooltjes zijn deze dingen super easy
quote:
Die kop en die bil van haar, godverdommequote:
Hou nou op zeg, dat sextekort begint uit de klauwen te lopen. Elke keer als ik ff in slaap droom ik over sex telkens wakker met een keiharde lul enzoquote:Op woensdag 9 december 2015 21:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die kop en die bil van haar, godverdomme
Misschien kon je hem beter spiegelenquote:
Kutpaint maakt alles lastig, ben Photoshop aan het installerenquote:Op woensdag 9 december 2015 21:52 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Misschien kon je hem beter spiegelen
quote:Op woensdag 9 december 2015 21:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Kutpaint maakt alles lastig, ben Photoshop aan het installeren
Blijft er niet uitzien omdat Gert met z'n smoel vol in de camera kijkt. kutgertquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Blijft er niet uitzien omdat Gert met z'n smoel vol in de camera kijkt. kutgert
Echt he !! Rukken voor het slapen lig je in bed alweer geilquote:Op woensdag 9 december 2015 21:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Hou nou op zeg, dat sextekort begint uit de klauwen te lopen. Elke keer als ik ff in slaap droom ik over sex telkens wakker met een keiharde lul enzo
Ga straks wel spelen, ben nu niet thuisquote:Op woensdag 9 december 2015 22:19 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo moet het toch lukken
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:03 schreef Simterklaas het volgende:
Hoe meer roest op het dak, hoe natter de kelder.
Doe ook ff goeie paint hier maken dan ONZ / [PAINT] Probleemwijkenquote:
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:08 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Doe ook ff goeie paint hier maken dan ONZ / [PAINT] Probleemwijken
Nice !!quote:
Was het niet roosjeroosje1988??quote:Op donderdag 10 december 2015 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice !!
Proost dan maar !!
Godver was die leuke conductrice er weer in Roosendaal lang bruin haar van die zwartje laarsjes aan roosje in haar haar, rokje.
Gewoon aardig buiten het uniform belijd zegmaar, niet dat ze daar heel streng op zijn maar bohh ik zou haar keihard doen!!
Heldquote:Op donderdag 10 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
Heb zowaar ook een Gladiator op de kop getikt.
Godver vergeten ik stond bij het fruit het kaasmeisje te checken toen kreeg ik een bzlletjequote:Op donderdag 10 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
Heb zowaar ook een Gladiator op de kop getikt.
Tip: Het ligt niet tussen de perziken.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver vergeten ik stond bij het fruit het kaasmeisje te checken toen kreeg ik een bzlletje
Binnenbroekzezaadlozingquote:Op donderdag 10 december 2015 00:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tip: Het ligt niet tussen de perziken.
Belletje kreeg je?
Ik zou wel aan die zadels willen ruikenquote:Op donderdag 10 december 2015 00:50 schreef Scuidward het volgende:
Ik check altijd meisjes op de fiets als ik in de bus zit. Heb ik meer aan dan op mijn telefoon te zitten.
Ik zou die fiets wel willen zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou wel aan die zadels willen ruiken
Ja, toen ik hem bij Pauw zag was dat ook het 1e waar ik aan dacht. Toevallig dat die gozer net zijn telefoon te pakken had.quote:
Blijf je niet pilsen hier?quote:Op donderdag 10 december 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ja goeie smaak. Slaap ze ouwe.
Ik heb een plekkie hier in de voortuin daar wil ik begraven worden !!quote:
Ah, bedankt voor de naam, ff updatenquote:Op donderdag 10 december 2015 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb een plekkie hier in de voortuin daar wil ik begraven worden !!![]()
![]()
![]()
![]()
Bieke!!
quote:Op donderdag 10 december 2015 01:04 schreef M4rc0 het volgende:
Geert Glas[ afbeelding ]
Ruud (broer van kees)[ afbeelding ]
Kees 1[ afbeelding ]
Kees 2[ afbeelding ]
Uit de hand gelopen[ afbeelding ]
Patsen/schuld van de Rabobank[ afbeelding ]
Uitkeringsmeneer[ afbeelding ]
Beerke[ afbeelding ]
Paardekut[ afbeelding ]
Bieke[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 10 december 2015 01:06 schreef Geerd het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)eindhoven_shortfilms
Die gast van Cherso natuur;lijk ik sta om 11 uur op en doe de hele dag niksquote:
goeiequote:Op donderdag 10 december 2015 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gast van Cherso natuur;lijk ik sta om 11 uur op en doe de hele dag niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |