SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er nog meer templates moeten worden gemaakt moet je dat even melden!![]()
Zoals gewoonlijk, TS begint:
Veel succes!!
[ Bericht 6% gewijzigd door M4rc0 op 11-12-2015 12:32:48 ]Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
Leeft ie nou nog of issie de pijp uit?quote:
Hij leeft volgens mij en getrouwdquote:Op woensdag 9 december 2015 18:23 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Leeft ie nou nog of issie de pijp uit?
quote:Op woensdag 9 december 2015 18:44 schreef Geerd het volgende:
![]()
Ga ik volgen !! Mijn broer staat er ook bij zie ik wa een baas ook !! Beetje zuipen beetje stelen
Wat een baas!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij leeft volgens en getrouwd
laatste filmpje van hem , middelvinger achterlangs
Ik heb een leuk ideetje, kom alleen een hoofd te kortquote:Op woensdag 9 december 2015 20:14 schreef M4rc0 het volgende:
Volgensmij is probleemwijken niet echt meer in trek, ofwel
Welke?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:17 schreef YuriPrime het volgende:
[..]
Ik heb een leuk ideetje, kom alleen een hoofd te kort
Ik voel een generatiekloof. De jeugd van nu kent probleemwijken helemaal niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:14 schreef M4rc0 het volgende:
Volgensmij is probleemwijken niet echt meer in trek, ofwel
Gebrek aan opvoeding.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof. De jeugd van nu kent probleemwijken helemaal niet.
Er is een recenter filmpje waarin hij dronken een kies laat trekken.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij leeft volgens mij en getrouwd
laatste filmpje van hem , middelvinger achterlangs
Dailymotion ?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er is een recenter filmpje waarin hij dronken een kies laat trekken.
mijn vertyfte geheugenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / Geert Glas (probleemwijken Assen) laat dronken tand trekken
Met 4 man sterk je deur eruut trappenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier piemel voor je teringverslaafde junk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |