Nice !!quote:
Was het niet roosjeroosje1988??quote:Op donderdag 10 december 2015 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice !!
Proost dan maar !!
Godver was die leuke conductrice er weer in Roosendaal lang bruin haar van die zwartje laarsjes aan roosje in haar haar, rokje.
Gewoon aardig buiten het uniform belijd zegmaar, niet dat ze daar heel streng op zijn maar bohh ik zou haar keihard doen!!
Heldquote:Op donderdag 10 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
Heb zowaar ook een Gladiator op de kop getikt.
Godver vergeten ik stond bij het fruit het kaasmeisje te checken toen kreeg ik een bzlletjequote:Op donderdag 10 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
Heb zowaar ook een Gladiator op de kop getikt.
Tip: Het ligt niet tussen de perziken.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver vergeten ik stond bij het fruit het kaasmeisje te checken toen kreeg ik een bzlletje
Binnenbroekzezaadlozingquote:Op donderdag 10 december 2015 00:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tip: Het ligt niet tussen de perziken.
Belletje kreeg je?
Ik zou wel aan die zadels willen ruikenquote:Op donderdag 10 december 2015 00:50 schreef Scuidward het volgende:
Ik check altijd meisjes op de fiets als ik in de bus zit. Heb ik meer aan dan op mijn telefoon te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |