6:00 gaat de wekker alweer.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Neppe, Geerd is morgen vrij, dus hij maakt het extra laat
gelukkig heb jij altijd vakantie op je stagequote:
Lees het net in de krant ja Gerrie is echt een top hc dat hem dat moet overkomenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
NWS / Belaagde conducteur ontzet door reizigers
Geerd, wat is er gebeurd?
RingBewoner kijkt ook de hele dag naar films en FOK!t ook op zijn werkquote:Op woensdag 9 december 2015 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
gelukkig heb jij altijd vakantie op je stage
Goeden leven!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
RingBewoner kijkt ook de hele dag naar films en FOK!t ook op zijn werk
Heb je wel geslapen al dan na vannacht?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:59 schreef renwan het volgende:
Ik ben zo moe he, zou me niet verbazen als ik vrijwel niks meekrijg van vandaag
Ik dacht dat Gerrie een schuilnaam voor op je werk was.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lees het net in de krant ja Gerrie is echt een top hc dat hem dat moet overkomen![]()
Super vent
Ja uur of 8, maar lig de laatste dagen sowieso veel te maffenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen al dan na vannacht?
Zo lekker hee geerdquote:Op woensdag 9 december 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Zo grote patat speciaal berenklauw saté achter de kiezen op naar Zwolle! Zo ..
Ja vanmiddag pas geïnstalleerd hequote:Op woensdag 9 december 2015 19:13 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje voorhoofd er bij shoppen
Nee, gisteravond zei ik toch?quote:
Ik heb na nachtdiensten altijd moeite met mijn tijdsbesefquote:
Paar jaar geleden ooit wel eens gebruikt, maar met een paar tooltjes zijn deze dingen super easyquote:Op woensdag 9 december 2015 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb na nachtdiensten altijd moeite met mijn tijdsbesef
Maar heb je het dan zo snel onder de knie of kon je het stiekem al?
Misschien toch maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 9 december 2015 20:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ooit wel eens gebruikt, maar met een paar tooltjes zijn deze dingen super easy
quote:
Die kop en die bil van haar, godverdommequote:
Hou nou op zeg, dat sextekort begint uit de klauwen te lopen. Elke keer als ik ff in slaap droom ik over sex telkens wakker met een keiharde lul enzoquote:Op woensdag 9 december 2015 21:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die kop en die bil van haar, godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |