Wordt idd vaak vergeten. Typisch.quote:Met Idi Amin scheen je ook goed te kunnen lachen.
Mensen zien dat vaak voor het gemak maar even over het hoofd.quote:
Eens lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:27 schreef Disana het volgende:
Robin, dit korte stuk geeft aardig weer waarom we ons wel zorgen moeten maken.
http://www.theguardian.co(...)acism-isis?CMP=fb_gu
Puntige knieën.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
He, zowaar een leuke culturele antropoloog op EenVandaag.
Ze breekt bovendien een lans voor klimaatverandering. Als we zo doorgaan zijn we straks van Almere af.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
He, zowaar een leuke culturele antropoloog op EenVandaag.
Klopt, maar de gemiddelde MBO'er heeft al een hoger IQ dan die aap.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij had wel meer titels dan jij
Ik vond het ook een geruststellende gedachte dat we van "een groot deel" van Almere af zouden zijn bij een dijkdoorbraak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze breekt bovendien een lans voor klimaatverandering. Als we zo doorgaan zijn we straks van Almere af.
Moment, even appen naar de baas of we momenteel voor of tegen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:46 schreef GSbrder het volgende:
Is Kaas alweer gedraaid voor het belastingplan?
Rechts progressief.. Dat kan ook. Ik noem mij gewoon hypocriet links-liberaal. Dekt de lading beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Het leuke aan rechts-progressief zijn is overigens dat je dan met 99% van Nederland een flink deel van je gedachtegoed deelt. Behalve dan met CU-adepten.
D66 heeft de voor zover ik las toch nog wel de nodige concessies uit weten te slepen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:46 schreef GSbrder het volgende:
Is Kaas alweer gedraaid voor het belastingplan?
Zelfspot, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moment, even appen naar de baas of we momenteel voor of tegen zijn.
Valt wel mee. Van de VVD'ers wil iets van 50% terug naar een soort van ziekenfonds.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Het leuke aan rechts-progressief zijn is overigens dat je dan met 99% van Nederland een flink deel van je gedachtegoed deelt. Behalve dan met CU-adepten.
Ze hebben hoog spel gespeeld en gewonnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
D66 heeft de voor zover ik las toch nog wel de nodige concessies uit weten te slepen.
Waarom eigenlijk "links-liberaal" er nog achter als aanvulling? Zonder is ook wel gewoon lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechts progressief.. Dat kan ook. Ik noem mij gewoon hypocriet links-liberaal. Dekt de lading beter.
Is dat wat de baas terug appte?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben hoog spel gespeeld en gewonnen.
Bedankt, Ard.quote:Verplicht deradicaliseren is niet zinvol
Dan denkt iedereen dat ik een PvdA'er ben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk "links-liberaal" er nog achter als aanvulling? Zonder is ook wel gewoon lekker duidelijk.
Zonde. D66 zou gewoon meteen voor moeten zijn, was het verhaal een stuk sterker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moment, even appen naar de baas of we momenteel voor of tegen zijn.
Het mooie van politiek. Zelfs als je afgaat als een gieter, kun je het nog zo draaien dat je achterban gelooft dat je gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben hoog spel gespeeld en gewonnen.
Welkom bij het participatie-deradicaliseerloket. Waar u zich mag aanmelden voor een cursus, mits u deze zelf uitzoekt en het niet in de weg zit van uw sollicitatieverplichtingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
Open deuren zijn open:
[..]
Bedankt, Ard.
Alleen fanboys zoals Kaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het mooie van politiek. Zelfs als je afgaat als een gieter, kun je het nog zo draaien dat je achterban gelooft dat je gewonnen hebt.
Coke willen snuiven van de billen van Pechtgod.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen fanboys zoals Kaas.
Hij loopt achter Pechtold aan zoals een 13-jarige achter Justin Bieber.
Welke stagiair daar heeft dat niet gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Coke willen snuiven van de billen van Pechtgod.
Chris. Daarom een boze Boris.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welke stagiair daar heeft dat niet gedaan?
Jammer. Teveel eer voor TPO.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:04 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)nappe-d66-stagiairs/
Ah, zowel Chris als Boris van der Ham hebben nog gereageerd. Goed dat het via internet gaat.
Ga je er soms ook tegenin? Of vermijd je liever discussie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het, en ik vind het lastig. Ik heb een PVV-internetvriendin die er soms over begint, en dan doe ik maar heel veel moeite om op een ander onderwerp over te gaan.
Het is inderdaad wel wat braafjes. Krijg je met dat niet anoniem reageren.quote:
Sowieso prima plan vanaf 35k.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou Justin Bieber wel verkiezen boven Pechtold. Heb je de uitgelekte nudie van Bieber al bekeken GS?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen fanboys zoals Kaas.
Hij loopt achter Pechtold aan zoals een 13-jarige achter Justin Bieber.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ik een PvdA'er ben.
Ik zeg een of twee keer dat ik het niet met haar eens ben, en geef daar kort een reden voor. Maar als ze in discussie wil gaan (ze is altijd vol ongeloof) zeg ik dat we het onderwerp beter kunnen vermijden. Ga jij wel in discussie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je er soms ook tegenin? Of vermijd je liever discussie?
Het is niet ondenkbaar dat D66 wel een duwtje in de rug krijgen van Rutte. Die kan D66 in zijn volgende formatie nog wel eens heel erg hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:20 schreef Heilwasser het volgende:
Beetje jammer, nu haalt Rutte II sowieso het einde.
Vervolgens krijgt D66 geen enkele waardering voor het bijdragen aan deze stabiliteit.
Hoi.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso prima plan vanaf 35k.
Laat de mensen die 't verdienen er maar keer op vooruit gaan in plaats van nivellering. Eindelijk doet D66 eens iets goeds.
Jawel. Ze zullen door de goden achter de stemcomputerfraude beloond worden met 20 zetels die anders naar de PVV waren gegaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:20 schreef Heilwasser het volgende:
Beetje jammer, nu haalt Rutte II sowieso het einde.
Vervolgens krijgt D66 geen enkele waardering voor het bijdragen aan deze stabiliteit.
Boris die ff deelt dat Chris niet zo'n beste stagiair was. Heeeerlijk!quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:04 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)nappe-d66-stagiairs/
Ah, zowel Chris als Boris van der Ham hebben nog gereageerd. Goed dat het via internet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |