Satan is zelf ook alloktoonquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:11 schreef Bonkers. het volgende:
Wat zou Zlatan hier nou van vinden?
Die leeft volgens mij van tranen van de tegenstander.
Hier dacht ik dus gelijk al aanquote:
dubbele spagaat. Ook van Zwedenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.
Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!
Zoiets toch?
Dat gendergedoe is 100x zo schadelijk als dit voetbal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef leeell het volgende:
Zweden komt de laatste tijd wel met vreemde shit op de proppen. Fijn dat ze daar zo ruimdenkend zijn en iets aan de genderrollen willen doen, maar dit slaat allemaal wel een beetje door.
Drie keer raden van wie dat topic was...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:12 schreef HSG het volgende:
Dit doet me denken aan Noorwegen die het huiswerk wil afschaffen omdat dat de maatschappelijke ongelijkheid zou bevorderd.
Bepaalde initiatieven daar werken zeker averechts. Maar er valt in de wereld en dus ook hier nog genoeg te doen aan de verouderde, vastgeroeste genderrollen die n.m.i. zeker wel schadelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gendergedoe is 100x zo schadelijk als dit voetbal.
Ik moest proestenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.
Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!
Zoiets toch?
Ja, zoiets probeer ik mezelf ook voor te houden nu we er niet bij zijn op het EKquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:38 schreef Perox het volgende:
Eigenlijk zijn we in NL allemaal aan het trainen en is er maar 1 wedstrijd. De finale van het WK. En die moet gewonnen!![]()
![]()
![]()
Kijk nou eens goed naar Afrika. In het noorden zit de islam, met veel extremisme, Sahara zit islam met oorlog en extremisme, het midden is het rijk van de failed states, waar iedereen op de vlucht is, en ook veel extremisme shit van islam, Zuidelijk Afrika hoef ik ook niet te wonen, veel criminaliteit en corrupte regering. Ja, ze gaan echt een belangrijkere plaats innemen op het wereldtoneel hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat is er zo extreem aan zijn uitspraken? Wat hij zegt is dat hij verwacht dat de Afrikaanse cultuur meer invloed gaat hebben wereldwijd en dat hij dat goed vind. Het gaat hierbij om zaken als mode, muziek en voedsel.
Ten eerste is dat gewoon realistisch dat dat gebeurd aangezien Afrika langzamerhand ook een belangrijkere plaats op het wereldtoneel gaat innemen.
Daarnaast is het ook zeker niet per definitie een negatieve invloed. Het betekend voornamelijk meer varieteit, niet zozeer dat wat er nu is verdwijnt.
Je bedoelde het vast sarcastisch, maar helaas is het 100% waar wat je zegt. Het is zo jammer dat de feministen en homo's zelf niet doorhebben dat ze hun eigen vernietiging en marginalisering in de hand werken met hun ''Lang Leve De Islam'' houding. Want het is toch zo'n prachtige cultuur en vrouwen met hoofddoeken worden heus niet onderdrukt en blanke heteromannen moeten niet zo bekrompen doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Zoiets toch?
Ha, niet goed gelezen zeker? Ze zijn dankzij deze wet dus geen losers meer. Touchequote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Ha, niet goed gelezen zeker? Ze zijn dankzij deze wet dus geen losers meer. Touche
Als dan elk land deze wet ook aanneemt zijn we allemaal wereldkampioen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Ha, niet goed gelezen zeker? Ze zijn dankzij deze wet dus geen losers meer. Touche
Nooit meer een EK hoeven missenquote:Op woensdag 9 december 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als dan elk land deze wet ook aanneemt zijn we allemaal wereldkampioen.![]()
Wat een mooie wereld!
Je weet dat het een democratisch land is? Dat mensen hier dus blijkbaar zelf voor gekozen hebben en mogelijkheden hebben anders te kiezen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
En als ik het goed begrijp gaat het om de punten, niet om de doelpunten. Dus je wint een wedstrijd of verliest een wedstrijd, maar de volgende week begin je gewoon weer een wedstrijd op nul, en is er geen stand op de ranglijst want die is er niet meer. 13 lijkt me wat te oud, maar voor kinderen tot een jaar of 10 lijkt het me prima als elke wedstrijd op zichzelf staat.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:05 schreef sp3c het volgende:
het is geen wet die in Zweden ingevoerd gaat worden he slimmerikjes
het is een plannetje van de Zweedse voetbalbond om de jongste jeugd aan het ballen te houden
mensen die instinctmatig excuses zoeken voor islamitische intolerantie zijn bijna altijd heteroseksueel. feminisme is een andere verhaal, maar voor homo's klopt jouw aanname simpelweg niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je bedoelde het vast sarcastisch, maar helaas is het 100% waar wat je zegt. Het is zo jammer dat de feministen en homo's zelf niet doorhebben dat ze hun eigen vernietiging en marginalisering in de hand werken met hun ''Lang Leve De Islam'' houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...///
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |