abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:54:26 #121
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158113072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:11 schreef Bonkers. het volgende:
Wat zou Zlatan hier nou van vinden?

Die leeft volgens mij van tranen van de tegenstander.
Satan is zelf ook alloktoon
En een masculinist!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158114111
quote:
Hier dacht ik dus gelijk al aan ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 20:30:30 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158114344
dit is nog best vergelijkbaar met zwarte Piet dit, volwassenen beredeneren iets vanuit een volwassen perspectief (aaaaaaaaaaw ze hebben verloren, wat zielug!!) en proberen dat vervolgens op kinderen toe te passen

ik weet niet meer om welke leeftijd het ging maar ik kan me een onderzoek herinneren waarin de conclusie was dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met winst of verlies maar vooral met de individuele skills, als het kind kut speelt dan vind hij dat kut ongeacht of het team gewonnen heeft

wat dat betreft is het nog niet eens zo heel gek om de uitslagen simpelweg niet vrij te geven, ze gaan er echt niet harder of minder hard om werken, je bent alleen wel een niet bestaand probleem aan het oplossen

de tranen komen echt wel als er een strafschop werd gemist ... ook als je 13:1 voorstaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158114491
Bullshit, een winnaarsmentaliteit kun je er niet vroeg genoeg instampen, begint al bij de aspirantjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:52:37 #125
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158115113
Zweden komt de laatste tijd wel met vreemde shit op de proppen. Fijn dat ze daar zo ruimdenkend zijn en iets aan de genderrollen willen doen, maar dit slaat allemaal wel een beetje door.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:08:21 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158115750
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.

Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!

Zoiets toch?
dubbele spagaat. Ook van Zweden
The End Times are wild
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:09:44 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158115800
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:52 schreef leeell het volgende:
Zweden komt de laatste tijd wel met vreemde shit op de proppen. Fijn dat ze daar zo ruimdenkend zijn en iets aan de genderrollen willen doen, maar dit slaat allemaal wel een beetje door.
Dat gendergedoe is 100x zo schadelijk als dit voetbal.
The End Times are wild
pi_158116188
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:12 schreef HSG het volgende:
Dit doet me denken aan Noorwegen die het huiswerk wil afschaffen omdat dat de maatschappelijke ongelijkheid zou bevorderd.
Drie keer raden van wie dat topic was... ;)
NWS / Huiswerk in Oslo verboden vanwege 'sociale ongelijkheid'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:28:01 #129
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158116549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat gendergedoe is 100x zo schadelijk als dit voetbal.
Bepaalde initiatieven daar werken zeker averechts. Maar er valt in de wereld en dus ook hier nog genoeg te doen aan de verouderde, vastgeroeste genderrollen die n.m.i. zeker wel schadelijk zijn.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:38:05 #130
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158116900
quote:

[..]

Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.

Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!

Zoiets toch?
Ik moest proesten :D

Verder:
Denken dat met 14 en testosteron het niet goed komt met de winstdrang... :')
Denken dat dit bedoeld is om de wil te winnen per wedstrijd in de kiem te smoren :')

Dit gaat toch alleen om de stand, en de ranglijst en al die andere dingen die we als vanzelfsprekend van het volwassen voetbal overnemen terwijl het nog helemaal niet zo belangrijk is?

Deze kinderen zijn zich tot hun 14e nog aan het bekwamen, en het zou volgens mij een goede invloed zijn als de resultaten wat meer op de achtergrond zouden zijn geplaatst.
Ik heb zelf ervaring met het trainen van voetbaljeugd, en het is soms al storend op trainingen dat jonge kinderen zich focussen op een stand i.p.v. de gegeven trainingsopdracht. Dan wordt er gejankt om elke ingooi of corner die "de andere kant op was". Kom op zeg, we zijn aan het trainen.
Of schwalbes, of tijdrekken of weet-ik-wat? De profvoetballers geven dan ook wel een erg debiel voorbeeld hoor. Ik zie in wedstrijden kinderen zelfs tijdrekken als ze achter staan, gewoon omdat ze het stoer vinden om die bal nog even buiten het bereik van de tegenstander te werken..

Eigenlijk zijn we in NL allemaal aan het trainen en is er maar 1 wedstrijd. De finale van het WK. En die moet gewonnen! w/ w/ w/ w/
pi_158117171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:38 schreef Perox het volgende:
Eigenlijk zijn we in NL allemaal aan het trainen en is er maar 1 wedstrijd. De finale van het WK. En die moet gewonnen! w/ w/ w/ w/
Ja, zoiets probeer ik mezelf ook voor te houden nu we er niet bij zijn op het EK :P
pi_158117601
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wat is er zo extreem aan zijn uitspraken? Wat hij zegt is dat hij verwacht dat de Afrikaanse cultuur meer invloed gaat hebben wereldwijd en dat hij dat goed vind. Het gaat hierbij om zaken als mode, muziek en voedsel.
Ten eerste is dat gewoon realistisch dat dat gebeurd aangezien Afrika langzamerhand ook een belangrijkere plaats op het wereldtoneel gaat innemen.
Daarnaast is het ook zeker niet per definitie een negatieve invloed. Het betekend voornamelijk meer varieteit, niet zozeer dat wat er nu is verdwijnt.
Kijk nou eens goed naar Afrika. In het noorden zit de islam, met veel extremisme, Sahara zit islam met oorlog en extremisme, het midden is het rijk van de failed states, waar iedereen op de vlucht is, en ook veel extremisme shit van islam, Zuidelijk Afrika hoef ik ook niet te wonen, veel criminaliteit en corrupte regering. Ja, ze gaan echt een belangrijkere plaats innemen op het wereldtoneel hoor. :{. En ja ze komen wel hierheen idd (dwz vooral jongemannen), kijk maar bij Calais. En tussen nu en 2050 is de bevolking verdubbeld. Dus daar worden we echt wel blij van hoor... Gelukkig komt er dan een Afrikaanse fastfood keten voor ze in Zweden.
I´m back.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:16:55 #133
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_158118163
quote:

[..]

Zoiets toch?
Je bedoelde het vast sarcastisch, maar helaas is het 100% waar wat je zegt. Het is zo jammer dat de feministen en homo's zelf niet doorhebben dat ze hun eigen vernietiging en marginalisering in de hand werken met hun ''Lang Leve De Islam'' houding. Want het is toch zo'n prachtige cultuur en vrouwen met hoofddoeken worden heus niet onderdrukt en blanke heteromannen moeten niet zo bekrompen doen.

Toch krijgen ze binnenkort de rekening gepresenteerd. Leestip:

https://en.wikipedia.org/wiki/Submission_(novel)
pi_158127203
Zweden zijn zielige losers. Sorry voor mijn taalgebruik, maar het is gewoon zo.
pi_158127284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:13 schreef berko13 het volgende:
Zweden zijn zielige losers.
Ha, niet goed gelezen zeker? Ze zijn dankzij deze wet dus geen losers meer. Touche 8-)
Conscience do cost.
pi_158127302
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Ha, niet goed gelezen zeker? Ze zijn dankzij deze wet dus geen losers meer. Touche 8-)
:D
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158127479
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Als dan elk land deze wet ook aanneemt zijn we allemaal wereldkampioen. :)

Wat een mooie wereld! *O*
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158127556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als dan elk land deze wet ook aanneemt zijn we allemaal wereldkampioen. :)

Wat een mooie wereld! *O*
Nooit meer een EK hoeven missen *O*
Maar ook nooit meer de spanning en uiteindelijk de euforie zoals gisteren met PSV -O-
pi_158127615
Veel mensen hebben het heel moeilijk met verliezen. Ik ook, als je bijv. op hoog niveau schaakt en 7 uur met 1 partij bezig bent geweest en dan een blunder maakt, dan haat je jezelf een paar dagen ;) . Maar ik denk dat dit uiteindelijk goed is voor je karakter.
Vroeger in het oude Griekenland had je trouwens maar 1 winnaar op een onderdeel van de Olympische spelen, aan tweede of derde deden ze niet. Met de zilveren en bronzen medaille hebben de olympische spelen nieuwe stijl eigenlijk al een consessie gedaan aan het idee van winnen en verliezen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158127787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
Je weet dat het een democratisch land is? Dat mensen hier dus blijkbaar zelf voor gekozen hebben en mogelijkheden hebben anders te kiezen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 december 2015 @ 13:50:24 #141
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158127836
doet mij denken aan die HIMYM aflevering waarin Marshall het basketbal team van Lily coached.

Lily is ook tegen scores :r :r

Lily : :r
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 15:05:16 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158129069
het is geen wet die in Zweden ingevoerd gaat worden he slimmerikjes

het is een plannetje van de Zweedse voetbalbond om de jongste jeugd aan het ballen te houden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158133306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:05 schreef sp3c het volgende:
het is geen wet die in Zweden ingevoerd gaat worden he slimmerikjes

het is een plannetje van de Zweedse voetbalbond om de jongste jeugd aan het ballen te houden
En als ik het goed begrijp gaat het om de punten, niet om de doelpunten. Dus je wint een wedstrijd of verliest een wedstrijd, maar de volgende week begin je gewoon weer een wedstrijd op nul, en is er geen stand op de ranglijst want die is er niet meer. 13 lijkt me wat te oud, maar voor kinderen tot een jaar of 10 lijkt het me prima als elke wedstrijd op zichzelf staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158153001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Je bedoelde het vast sarcastisch, maar helaas is het 100% waar wat je zegt. Het is zo jammer dat de feministen en homo's zelf niet doorhebben dat ze hun eigen vernietiging en marginalisering in de hand werken met hun ''Lang Leve De Islam'' houding.
mensen die instinctmatig excuses zoeken voor islamitische intolerantie zijn bijna altijd heteroseksueel. feminisme is een andere verhaal, maar voor homo's klopt jouw aanname simpelweg niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..///
pi_158187236
Leer je kind: 'Altijd winnen hoeft niet, omgaan met verlies hoort bij het leven'

De Zweedse jeugd moet volgens de voetbalbond SFF leren dat meedoen belangrijker is dan winnen of verliezen. Als het aan de bond ligt, wordt er geen score meer bijgehouden bij de jeugd. Niet iedereen is het daarmee eens: "Tuttig, alsof kinderen niet om kunnen gaan met verlies."

De Zweedse bond gaat met deze maatregel veel verder dan de KNVB. In Limburg wordt wel een pilot gehouden waar bij wedstrijdjes van de allerjongste spelers geen scheidsrechter op het veld staat en de ouders op 20 meter afstand moeten staan. Kinderen zouden zo zelf meer van het spel genieten. Maar aan het eind van die wedstrijden is er gewoon een winnaar en een verliezer (behalve natuurlijk bij een gelijkspel).

Jong geleerd
En winnen of verliezen is goed voor een kind, stelt voormalig topzwemmer Maarten van der Weijden. "Om dingen meetbaar te maken, om succes te hebben, is het handig om te weten wat goed is en wat niet. Kinderen moeten ook vooral zichzelf verbeteren, daarvoor kan winnen belangrijk zijn." Kinderen leren volgens hem zo om te gaan met tegenslagen. "En het is belangrijk dat je dat van jongs af aan leert."

"Het is goed om te leren omgaan met teleurstellingen, om tegen je verlies te kunnen", beaamt Hilde Tholen, hoofdredacteur van Ouders van Nu. "Een raar idee", noemt ze het plan van de Zweedse bond. "Tuttig ook, alsof een kind dit niet meer aankan tegenwoordig."

Van der Weijden: "Uiteindelijk leren kinderen toch wel dat de wereld hard is." Hij heeft veel ervaring met zowel winnen als verliezen. "Mijn vader zei: 'sport is voorbereiding voor het leven'. Het leert je om door te gaan, niet te stoppen bij de eerste tegenslag."

'Ouders moeten niet overdrijven'
"Omgaan met verliezen hoort bij het leven", zegt pedagoog Herald Hofmeijer. Volgens hem ligt het probleem eerder bij de ouders. Die vinden dat hun kinderen altijd maar moeten winnen. "Zo ontneem je ze een kans om met verlies om te leren gaan."

Tholen ziet ook ruimte voor verbetering bij de aanpak van ouders. "Ouders willen vaak dat hun kind heel goed is in iets, zodat ze trots kunnen zijn. Dat is prima." Maar ze moeten volgens Tholen niet overdrijven. Wat haar betreft zou het fanatisme wel iets minder kunnen. "Bij ouders, maar ook bij clubs. Want als je tegenwoordig een béétje kunt voetballen, moet je meteen twee keer per weken komen trainen en op zaterdag een wedstrijd spelen. Dat is best heftig."

Van der Weijden raadt ouders aan om hun kinderen veel verschillende sporten te laten doen. "Daar leer je veel van, onder meer winnen en verliezen. En ook dat de wereld niet stopt als je verloren hebt." Maar niet alleen verliezen is volgens Hofmeijer belangrijk: "Winnen is ook belangrijk, dat is iets waar je heel trots op kunt zijn."
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-hoort-bij-het-leven
  zaterdag 12 december 2015 @ 01:08:53 #146
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158187355
Waar gaat dit toch heen? Of is dit maar uit voorzorg om in de toekomst doodgeschopte grensrechters te voorkomen?
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')