Ja, dat speelde ook nog idd.quote:
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Maakt het uit, artikeltje van een minister die je niet aanstaat, dan maar aanslagen wensen. Wil je meer of minder slachtoffers dan Parijs?
Heb je al langer sympathieën voor terreuraanslagen op burgers omdat een regering je niet aanstaat?
Hij heeft nog geen kekke tattoeage anders :vquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol
Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Ok, niks geks hoor. Er zijn meer organisaties die zo denken, dus het zal wel normaal zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
voetbal is dan ook een voedingsbodem voor fascismequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Prima idee. Voetballen in teams creëert alleen maar onderlinge strijd en haat, dat moeten we niet willen!
Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
En dan zeggen wij dat zij gek zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.
Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Wat is er zo extreem aan zijn uitspraken? Wat hij zegt is dat hij verwacht dat de Afrikaanse cultuur meer invloed gaat hebben wereldwijd en dat hij dat goed vind. Het gaat hierbij om zaken als mode, muziek en voedsel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol
Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.
In een ideale wereld zou Zweden het grote voorbeeld voor de rest van de wereld moeten zijn. Maar in de echte wereld, en zeker zoals die zich nú ontvouwt, kan zulke naïviteit echt niet meer.
Het woordje "traditie" maakt het helemaal geniaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.
Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!
Zoiets toch?
wollah wat ga jij zegge schizofrene toetsenbord helden!?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef FlyDutchMan het volgende:
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.
Satan is zelf ook alloktoonquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:11 schreef Bonkers. het volgende:
Wat zou Zlatan hier nou van vinden?
Die leeft volgens mij van tranen van de tegenstander.
Hier dacht ik dus gelijk al aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |