abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158111089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat speelde ook nog idd.

Overigens op een paar NLse universiteiten speelt ook wat, dacht ik.
I´m back.
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:45:51 #102
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158111115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Maakt het uit, artikeltje van een minister die je niet aanstaat, dan maar aanslagen wensen. Wil je meer of minder slachtoffers dan Parijs?

Heb je al langer sympathieën voor terreuraanslagen op burgers omdat een regering je niet aanstaat?
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158111121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol

Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Hij heeft nog geen kekke tattoeage anders :v

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158111136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
Ok, niks geks hoor. Er zijn meer organisaties die zo denken, dus het zal wel normaal zijn tegenwoordig.
pi_158111139
:D

Wat een topic :D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158111236
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:35 schreef MAHL het volgende:

[..]

Prima idee. Voetballen in teams creëert alleen maar onderlinge strijd en haat, dat moeten we niet willen!
voetbal is dan ook een voedingsbodem voor fascisme :r

..///
pi_158111248
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...

Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
pi_158111281
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...

Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.
pi_158111291
Denk dat veel kinderen en ouders langs het veld de stand vast zelf wel zullen bijhouden. Zou ik wel doen in ieder geval.
pi_158111292
quote:

En dan zeggen wij dat zij gek zijn _O- Dit is puur gratis vermaak joh :D
pi_158111329
Zweden is een heel mooi voorbeeld van hoe het niet moet.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_158111366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.

Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!

Zoiets toch?
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:57:49 #113
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158111380
quote:
paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.
In een ideale wereld zou Zweden het grote voorbeeld voor de rest van de wereld moeten zijn. Maar in de echte wereld, en zeker zoals die zich nú ontvouwt, kan zulke naïviteit echt niet meer.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158111395
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol

Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Wat is er zo extreem aan zijn uitspraken? Wat hij zegt is dat hij verwacht dat de Afrikaanse cultuur meer invloed gaat hebben wereldwijd en dat hij dat goed vind. Het gaat hierbij om zaken als mode, muziek en voedsel.
Ten eerste is dat gewoon realistisch dat dat gebeurd aangezien Afrika langzamerhand ook een belangrijkere plaats op het wereldtoneel gaat innemen.
Daarnaast is het ook zeker niet per definitie een negatieve invloed. Het betekend voornamelijk meer varieteit, niet zozeer dat wat er nu is verdwijnt.
pi_158111423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.
In een ideale wereld zou Zweden het grote voorbeeld voor de rest van de wereld moeten zijn. Maar in de echte wereld, en zeker zoals die zich nú ontvouwt, kan zulke naïviteit echt niet meer.
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.
pi_158111478
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.

Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!

Zoiets toch?
Het woordje "traditie" maakt het helemaal geniaal _O_
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:02:55 #117
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158111525
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef FlyDutchMan het volgende:
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.
wollah wat ga jij zegge schizofrene toetsenbord helden!?
pi_158111715
Wat zou Zlatan hier nou van vinden?

Die leeft volgens mij van tranen van de tegenstander.
pi_158111742
Dit doet me denken aan Noorwegen die het huiswerk wil afschaffen omdat dat de maatschappelijke ongelijkheid zou bevorderd.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_158113027
Het zou de vrijheid in de kaart kunnen spelen en van voetbal een leuker spel kunnen maken voor velen, maar het stinkt ook weer een beetje naar overegulatie en symboolpolitiek, kunnen ze niet iets soortgelijks vanuit de clubs zelf faciliteren in plaats van opleggen?
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:54:26 #121
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158113072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:11 schreef Bonkers. het volgende:
Wat zou Zlatan hier nou van vinden?

Die leeft volgens mij van tranen van de tegenstander.
Satan is zelf ook alloktoon
En een masculinist!
pi_158114111
quote:
Hier dacht ik dus gelijk al aan ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 20:30:30 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158114344
dit is nog best vergelijkbaar met zwarte Piet dit, volwassenen beredeneren iets vanuit een volwassen perspectief (aaaaaaaaaaw ze hebben verloren, wat zielug!!) en proberen dat vervolgens op kinderen toe te passen

ik weet niet meer om welke leeftijd het ging maar ik kan me een onderzoek herinneren waarin de conclusie was dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met winst of verlies maar vooral met de individuele skills, als het kind kut speelt dan vind hij dat kut ongeacht of het team gewonnen heeft

wat dat betreft is het nog niet eens zo heel gek om de uitslagen simpelweg niet vrij te geven, ze gaan er echt niet harder of minder hard om werken, je bent alleen wel een niet bestaand probleem aan het oplossen

de tranen komen echt wel als er een strafschop werd gemist ... ook als je 13:1 voorstaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158114491
Bullshit, een winnaarsmentaliteit kun je er niet vroeg genoeg instampen, begint al bij de aspirantjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:52:37 #125
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158115113
Zweden komt de laatste tijd wel met vreemde shit op de proppen. Fijn dat ze daar zo ruimdenkend zijn en iets aan de genderrollen willen doen, maar dit slaat allemaal wel een beetje door.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')