Of je (als potentieel getuige) nu gedronken hebt of niet. Het valt gewoon niet echt op in stedelijk gebied. Misschien hebben mensen haar wel zien lopen. Maar weet je de volgende dag nog exact hoe zo'n meisje eruit zag en dat zij het was? Waarschijnlijk niet. Wat mij wel logisch lijkt is dat er meer camerabeelden zouden moeten zijn uit dat stedelijk gebied. Als die er al niet zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, ik bel eerder de politie voor een busje met een Roemeens kenteken dan voor een dronken puber.
Hoewel ik die laatste dan waarschijnlijk wel weer zal vragen of alles goed is.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat niet heel veel bewoners haar hebben zien lopen, het was tussen 02.00 uur en 05.30 uur, de meeste mensen slapen dan en degenen die niet slapen zijn veelal dronken, op wat taxichauffeurs en politie-agenten na.
Maar ik verwacht dat er op dat eerste stukje door die woonwijk weinig taxi's hebben gereden, als je zo dichtbij woont neem je geen taxi van/naar de kroeg, en onderweg van/naar andere locaties van/naar het uitgaansgebied zijn er ook maar hele kleine stukjes van haar route die ook door taxi's gebruikt worden.
En dan nog denk je waarschijnlijk al snel dat het kind dat daar loopt wel dichtbij huis zal zijn.
En als ze zelf geen ervaring hebben kunnen ze ook denken dat het gedrag allemaal gewoon door de drank komt. Dan zie je al die specifieke gedragingen niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat die niet mediageil zijn waarschijnlijk... "De" vriendinnen is ook een ruim begrip. Dat meisje wat die moeder nog een appje stuurde zal zelf waarschijnlijk niet zo van de drank en drugs geweest zijn. Als je zelf flink van de wap bent houd je je doorgaans niet zo bezig met het op de hoogte houden van anderen hoe en waar je dushi's zijn.
Mijn eigen ervaringen zijn ook dat drugsgebruik altijd een vrij stiekem gebeuren is, mensen die niet mee deden werden doorgaans niet 'in the loop' gehouden over gebruik.
Liggen de hangjongeren dan ook op bed?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, ik bel eerder de politie voor een busje met een Roemeens kenteken dan voor een dronken puber.
Hoewel ik die laatste dan waarschijnlijk wel weer zal vragen of alles goed is.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat niet heel veel bewoners haar hebben zien lopen, het was tussen 02.00 uur en 05.30 uur, de meeste mensen slapen dan en degenen die niet slapen zijn veelal dronken, op wat taxichauffeurs en politie-agenten na.
Maar ik verwacht dat er op dat eerste stukje door die woonwijk weinig taxi's hebben gereden, als je zo dichtbij woont neem je geen taxi van/naar de kroeg, en onderweg van/naar andere locaties van/naar het uitgaansgebied zijn er ook maar hele kleine stukjes van haar route die ook door taxi's gebruikt worden.
En dan nog denk je waarschijnlijk al snel dat het kind dat daar loopt wel dichtbij huis zal zijn.
In Schubbekutteveen valt het ook niet op, niet in die zin dat je het al snel zorgwekkend vindt, het zal immers nagenoeg altijd een kind zijn dat bijna thuis is.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je (als potentieel getuige) nu gedronken hebt of niet. Het valt gewoon niet echt op in stedelijk gebied. Misschien hebben mensen haar wel zien lopen. Maar weet je de volgende dag nog exact hoe zo'n meisje eruit zag en dat zij het was? Waarschijnlijk niet. Wat mij wel logisch lijkt is dat er meer camerabeelden zouden moeten zijn uit dat stedelijk gebied. Als die er al niet zijn.
Midden in Amsterdam ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Schubbekutteveen valt het ook niet op, niet in die zin dat je het al snel zorgwekkend vindt, het zal immers nagenoeg altijd een kind zijn dat bijna thuis is.
Ik weet niet waar jij woont maar bij mij in de wijk geen hangjongeren, en het gros van de hangjongeren zal idd in bed liggen, want ze zijn hangjongere omdat ze te jong zijn om te gaan stappen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Liggen de hangjongeren dan ook op bed?
Sommige ouders van hangjongeren verwachten helemaal niets van hun kinderen. En die kinderen kun je dus rustig hangend tegen komen om 02:00.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar bij mij in de wijk geen hangjongeren, en het gros van de hangjongeren zal idd in bed liggen, want ze zijn hangjongere omdat ze te jong zijn om te gaan stappen.
En de meeste ouders verwachten hun minderjarige kinderen die niet specifiek ergens heen gaan toch wel thuis voor 2 uur.
Hilversum staat anders wel bekend om zijn hangjongeren.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar bij mij in de wijk geen hangjongeren, en het gros van de hangjongeren zal idd in bed liggen, want ze zijn hangjongere omdat ze te jong zijn om te gaan stappen.
En de meeste ouders verwachten hun minderjarige kinderen die niet specifiek ergens heen gaan toch wel thuis voor 2 uur.
Weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat de ouders meteen gedacht hebben: die is de verkeerde personen tegengekomen tijdens haar wandeling. Want ik dacht dat ook, Hilversum is berucht.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal? In heel Hilversum? Ook tussen de villa's waar ze gelopen heeft?
Volgens mij was dat toch meer vroeger zo? Buiten dat om zie ik hangjongeren niet direct iemand dronken voeren of drugs opdringen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat de ouders meteen gedacht hebben: die is de verkeerde personen tegengekomen tijdens haar wandeling. Want ik dacht dat ook, Hilversum is berucht.
Misschien meegelokt, vastgehouden, dingen toegediend, en toen weer losgelaten. Het is wel iets wat ouders snel denken en wat in werkelijkheid niet vaak gebeurt.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch meer vroeger zo? Buiten dat om zie ik hangjongeren niet direct iemand dronken voeren of drugs opdringen.
Lijkt mij ook zeer ver gezocht.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien meegelokt, vastgehouden, dingen toegediend, en toen weer losgelaten. Het is wel iets wat ouders snel denken en wat in werkelijkheid niet vaak gebeurt.
Ouders weten nog maar een paar dagen dat ze een hele wandeling heeft gemaakt, tot dan dachten ze dat ze mogelijk bij iemand in de auto had gezeten.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat de ouders meteen gedacht hebben: die is de verkeerde personen tegengekomen tijdens haar wandeling. Want ik dacht dat ook, Hilversum is berucht.
Als je na 3,5 uur nog een flinke voorraad alcohol in je lijf hebt, dan heb je of in die 3,5 uur nog genuttigd, of je had een heel behoorlijke voorraad drank op.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:53 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Peter R. De Vries ontkent nu (stom)dronken, er is volgens hem sprake van alcoholgebruik. Lijkt me ook dat dat wel mee zal vallen, zo'n stuk lopen is lastig als je zwaar onder invloed bent.
Nee, daar had ze teveel drank voor op.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:39 schreef DustPuppy het volgende:
Psychose getriggerd door drugsgebruik?
Ze zal niet de eerste zijn.
Mwoah, afbraak in die periode zo'n 2 biertjes, lijkt me bovendien dat op een feest voor 16-jarigen de ID controle strak is, dus waarschijnlijk gewoon vooraf wat ingedronken. Tot een uur of 11 10 glaasjes, en je zit nog op een promillage van 1,5.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je na 3,5 uur nog een flinke voorraad alcohol in je lijf hebt, dan heb je of in die 3,5 uur nog genuttigd, of je had een heel behoorlijke voorraad drank op.
feiten hadden ook netjes in de OP gekund, dan was dat probleem er ook niet,quote:Op woensdag 9 december 2015 08:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En die vragen zorgen ervoor dat het vaak weer vanaf het begin allemaal uitgelegd kan worden......en allerlei al beantwoorde vragen opnieuw langs komen. Iemand kan ook gewoon even die moeite nemen zelf iets te lezen.
En Fran de Groot geeft aan dat ze stomdronken moet zijn geweest en dat mensen opgevallen moet zijn. Je kan erg dronken nog prima hele afstanden afleggen in vele gevallen.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:53 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Peter R. De Vries ontkent nu (stom)dronken, er is volgens hem sprake van alcoholgebruik. Lijkt me ook dat dat wel mee zal vallen, zo'n stuk lopen is lastig als je zwaar onder invloed bent.
Waarom zou je niet psychotisch kunnen raken als je veel drank en veel drugs op hebt?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, daar had ze teveel drank voor op.
Of er gewoon flesjes Wodka rondgingen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:02 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Mwoah, afbraak in die periode zo'n 2 biertjes, lijkt me bovendien dat op een feest voor 16-jarigen de ID controle strak is, dus waarschijnlijk gewoon vooraf wat ingedronken. Tot een uur of 11 10 glaasjes, en je zit nog op een promillage van 1,5.
Villa's op de Neuweg?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overal? In heel Hilversum? Ook tussen de villa's waar ze gelopen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |