Mits ze dat gedaan heeft en ook via de telefoon.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Vaak om drugs (pillen, coke) van je vertrouwde dealer te kopen.
Nadat je hem een WA-je gestuurd hebt.
Maar goed, dat zou dan moeten blijken uit de telefoon.
Ja. Past precies bij 'even wat bij je dealer buiten kopen'.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:28 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Mits ze dat gedaan heeft en ook via de telefoon.
In ieder geval, wilde ze terug naar binnen, anders had ze haar jas wel meegenomen.
Zelfs dat is een aanname. Wellicht wilde ze gewoon ... naar buiten (verder niet vooruitdenkend).quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:28 schreef A_Fortiori het volgende:
In ieder geval, wilde ze terug naar binnen, anders had ze haar jas wel meegenomen.
En gelijk gebruiken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Past precies bij 'even wat bij je dealer buiten kopen'.
Ja, gewoon naar buiten...... en niet meer terugkomen en mijn vriendinnen lekker ongerust maken. Met even plassen, doelde ze ook op: ik kom terug.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zelfs dat is een aanname. Wellicht wilde ze gewoon ... naar buiten (verder niet vooruitdenkend).
Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde: wie weet was ze toen al de weg kwijt...quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar buiten...... en niet meer terugkomen en mijn vriendinnen lekker ongerust maken. Met even plassen, doelde ze ook op: ik kom terug.
Oh, sorry, nu begrijp ik het, Ja, dat is zeer goed mogelijk, dat ze toen al de weg (niet meer terug kunnen vinden) kwijt was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde: wie weet was ze toen al de weg kwijt...
Er moest voor de wc betaald worden. Dus op zich wel een logische plek om buiten te gebruiken.quote:
Dus tot 02:00 uur al van de wap en na 02:00 uur al helemaal van de wapwap?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:55 schreef agter het volgende:
[..]
Er moest voor de wc betaald worden. Dus op zich wel een logische plek om buiten te gebruiken.
Denk dat ze daarom ook haar drugsverleden willen onderzoeken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:58 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Dus tot 02:00 uur al van de wap en na 02:00 uur al helemaal van de wapwap?
nou ja dat is beter te beantwoorden zodra we meer informatie hebben. Bij mij komen vragen op als:quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
stom dronken zijn en dan zo'n hele stuk lopen .... de meeste halen het niet eens tot de einde van de straat ..
maar ben wel benieuwd wat er uit gaat komen
Ze was jong, kans is aanwezig dat ze niets aantreffen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:04 schreef agter het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom ook haar drugsverleden willen onderzoeken.
precies daarom is het ook van belang dat iig de drie door mij genoemde vragen beantwoord worden, dat zal wel even duren voordat dat openbaar wordt gemaakt vermoed ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:12 schreef agter het volgende:
Dronken en ook nog een drugs cocktail.
Kan heel heftig uitwerken.
En twee soorten drugs in haar systeem.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze was jong, kans is aanwezig dat ze niets aantreffen.
Vergeet de elementen niet:
koud, 4,5 graad tussen 2-3 uur op 28 november
wind, waaide stevig die nacht
regen, al waren de buien er wat eerder en wat later.
moe, honger, dronken.
Politie wist vanaf 2.45 dat er een 16-jarig meisje werd gezocht door vrienden en familie. Denk dat ze de link wel hadden gelegd bij een melding.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat doen normale mensen als er een 16 jarig meisje alleen en midden in de nacht zonder jas over straat zwalkt?
Politie bellen en melding maken toch?
Kan peter r de Vries die gegevens niet boven water halen?
Van alle meldingen die zijn binnengekomen bij de meldkamer daar.
Of blijven die gegevens alleen binnenkamers bij de politie?
Mensen bellen niet zo gauw de politie hoor.. Zeker niet voor dat soort dingen..quote:Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat doen normale mensen als er een 16 jarig meisje alleen en midden in de nacht zonder jas over straat zwalkt?
Je hebt gelijk, voor een brallende en dronken puber zou ik ook niet bellen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:41 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Politie wist vanaf 2.45 dat er een 16-jarig meisje werd gezocht door vrienden en familie. Denk dat ze de link wel hadden gelegd bij een melding.
Ik betwijfel trouwens of ik de politie zou bellen bij een aangeschoten puber. Hangt er toch erg vanaf hoe ze zich gedragen heeft.
Omdat die niet mediageil zijn waarschijnlijk... "De" vriendinnen is ook een ruim begrip. Dat meisje wat die moeder nog een appje stuurde zal zelf waarschijnlijk niet zo van de drank en drugs geweest zijn. Als je zelf flink van de wap bent houd je je doorgaans niet zo bezig met het op de hoogte houden van anderen hoe en waar je dushi's zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
De vriendinnen zouden meer moeten weten, waarom komt daar geen info vandaan eigenlijk.
Of schamen ze zich voor hun gedrag en gebruik?
Ik vind het zo knap dat mensen met dit soort pseudo-analyses komen op basis van zulke beperkte informatie. Hoe serieus neem je jezelfquote:Op woensdag 9 december 2015 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat die niet mediageil zijn waarschijnlijk... "De" vriendinnen is ook een ruim begrip. Dat meisje wat die moeder nog een appje stuurde zal zelf waarschijnlijk niet zo van de drank en drugs geweest zijn. Als je zelf flink van de wap bent houd je je doorgaans niet zo bezig met het op de hoogte houden van anderen hoe en waar je dushi's zijn.
Mijn eigen ervaringen zijn ook dat drugsgebruik altijd een vrij stiekem gebeuren is, mensen die niet mee deden werden doorgaans niet 'in the loop' gehouden over gebruik.
Die weten vast en zeker ook wel meer. De vraag is of die dat niet al gewoon hebben verteld aan ouders en politie.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
De vriendinnen zouden meer moeten weten, waarom komt daar geen info vandaan eigenlijk.
Of schamen ze zich voor hun gedrag en gebruik?
3,5 uur later nog stomdronken zijn, terwijl je 5 km in de kou zonder jas gelopen hebt...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
stom dronken zijn en dan zo'n hele stuk lopen .... de meeste halen het niet eens tot de einde van de straat ..
maar ben wel benieuwd wat er uit gaat komen
En die vragen zorgen ervoor dat het vaak weer vanaf het begin allemaal uitgelegd kan worden......en allerlei al beantwoorde vragen opnieuw langs komen. Iemand kan ook gewoon even die moeite nemen zelf iets te lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe maar rustig...
Je hoeft toch niet zo te reageren?
Iemand stelt gewoon wat vragen. Niet meer en niet minder.
En die vragen zorgen ervoor dat het vaak weer vanaf het begin allemaal uitgelegd kan worden......en allerlei al beantwoorde vragen opnieuw langs komen. Iemand kan ook gewoon even die moeite nemen zelf iets te lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe maar rustig...
Je hoeft toch niet zo te reageren?
Iemand stelt gewoon wat vragen. Niet meer en niet minder.
Laten we gewoon een Fok Knock team opzetten!quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
FOK! meet in de Get Down.
Geile dealers spotten.
Niets. Tenzij er aanleiding voor is. Het kan net zo goed iemand zijn die 100 meter van haar huis af is.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Uit haren kun je onomstotelijk vaststellen of iemand regelmatig drugs gebruikt en wat voor drugs.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze was jong, kans is aanwezig dat ze niets aantreffen.
Vergeet de elementen niet:
koud, 4,5 graad tussen 2-3 uur op 28 november
wind, waaide stevig die nacht
regen, al waren de buien er wat eerder en wat later.
moe, honger, dronken.
Dat idd, ik bel eerder de politie voor een busje met een Roemeens kenteken dan voor een dronken puber.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niets. Tenzij er aanleiding voor is. Het kan net zo goed iemand zijn die 100 meter van haar huis af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |