Niet persoonlijk bedoeld, ik heb geen moeite met grammaticale fouten, maar het valt me op dat die juist bij hem ontbrekenquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon Nederlands schrijven? Als je mij wil corrigeren kan dat ook prima.
Het gaat dus ook over de logische bouw van zinnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, ik heb geen moeite met grammaticale fouten, maar het valt me op dat die juist bij hem ontbreken
Ik ken die meid niet, misschien had ze wel gelukkige jeugd en ruimdenkende ouders.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:26 schreef Jaroon het volgende:
Een soort van "ik vertrek" maar dan met foute afloop. Liever toch maar een hok.
Ok, ik zal er ook op letten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, ik heb geen moeite met grammaticale fouten, maar het valt me op dat die juist bij hem ontbreken
Ik had het niet over dat meisje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ken die meid niet, misschien had ze wel gelukkige jeugd en ruimdenkende ouders.
1x uit de band springen en gelijk helemaal mis. Je weet het niet?
Nou............ik weet wel zeker dat dat vaak niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:44 schreef schvvmert het volgende:
Meisjes van 16 zitten net op de grens dat je nog alles weet als ouder.
Je stelt ook een heleboel vragen waar ook geen antwoord op is...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even mijn vragen uit het vorige deel reposten aangezien daar niemand antwoord op had gegeven
Ja ze had drugs in haar bloed, nee er is niet bekend of ze het zelf heeft genomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het de eerste trein was en dat (ik volg dit topic niet echt heel nauwgezet) de machinist gezegd zou hebben dat ze op het spoor stond (als een zombie?)
Ook staat er in de link in de OP volgende:
[..]
En ze had drugs in haar bloed (zelf genomen?).
Je doet een aanname, en die is gebaseerd op??? Niets? Je gebrek aan kennis?quote:Ik weet dat het niet strookt met wat de familie zei, maar voor mij riekt dit naar zelfdoding (dit kan best impulsief gebeurd zijn).
Bij haar hangplek? Waar lees je dat het haar hangplek was?quote:Zeker dat ze bij haar hangplek was, dat klinkt als een afscheid/laatste blik. En het rondlopen...
Mensen die dronken en/of stoned zijn doen altijd dingen die voor jou logisch zijn? Okay.quote:Ding is dat ik niet anders zou weten waarom ze zo'n end gelopen zou hebben?
Nee dat is niet zeker, net zo min als zeker is dat niemand (een gedeelte) met haar meegelopen is.quote:Is het zeker dat er niet iemand (een gedeelte) met haar meegelopen is?
Oh? Heeft ze die uitgezet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
En hoe zit het nou met haar mobiel? Is die uitgezet direct nadat ze vertrok uit die discotheek of op een ander tijdstip?
Je neemt er wel de moeite voor.....;)quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stelt ook een heleboel vragen waar ook geen antwoord op is...
[..]
Ja ze had drugs in haar bloed, nee er is niet bekend of ze het zelf heeft genomen.
[..]
Je doet een aanname, en die is gebaseerd op??? Niets? Je gebrek aan kennis?
[..]
Bij haar hangplek? Waar lees je dat het haar hangplek was?
[..]
Mensen die dronken en/of stoned zijn doen altijd dingen die voor jou logisch zijn? Okay.
[..]
Nee dat is niet zeker, net zo min als zeker is dat niemand (een gedeelte) met haar meegelopen is.
[..]
Oh? Heeft ze die uitgezet?
Er is niets bekend over haar mobiel, niet of en wanneer hij uit stond, niet of en wanneer hij leeg is, men heeft zelfs geen flauw idee waar hij is.
Ja, voor je het weet beginnen allerlei nonsenssuggesties weer hun eigen leven te leiden en lezen we over 3 bladzijden dat ze haar telefoon uitgezet had toen ze de kroeg verliet, want ja, dat stond en aan het eind van het vorige topic, en aan het begin van dit topic, en dan is het al snel "de waarheid".quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je neemt er wel de moeite voor.....;)
Doe maar rustig...quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet beginnen allerlei nonsenssuggesties weer hun eigen leven te leiden en lezen we over 3 bladzijden dat ze haar telefoon uitgezet had toen ze de kroeg verliet, want ja, dat stond en aan het eind van het vorige topic, en aan het begin van dit topic, en dan is het al snel "de waarheid".
Daar heb ik dan ook gewoon (als enige) normaal antwoord op gegeven....quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe maar rustig...
Je hoeft toch niet zo te reageren?
Iemand stelt gewoon wat vragen. Niet meer en niet minder.
FOK! meet in de Get Down.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef schvvmert het volgende:
Hee Leandra, wanneer gaan we keer ruig op stap met zuipen, snuiven en nog wat pillen?
Jij mag niet mee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
FOK! meet in de Get Down.
Geile dealers spotten.
Kun je dat niet gewoon aan die vriendinnen vragen...?quote:Het Nationaal Forensisch Instituut (NFI) gaat het haar van Dascha Graafsma onderzoeken om erachter te komen of het meisje een drugsverleden had.
De zestienjarige Dascha kwam in Hilversum om het leven bij een aanrijding met een trein. De politie ging eerst uit van zelfmoord, maar de nabestaanden geloven dat niet. Ze zou gedrogeerd zijn geweest.
Het rechercheteam en de familie willen graag weten of zij een drugsverleden had, meldt De Gooi- en Eemlander. Het scenario van drogering is dan minder waarschijnlijk
Meten is weten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon aan die vriendinnen vragen...?
http://www.gooieneemlande(...)cha?lref=r_regionaalquote:HILVERSUM - Zowel het rechercheteam dat aan de zaak werkt als haar familie wil graag weten of Dascha Graafsma een drugsverleden had. Gisteren is afgesproken dat waarschijnlijk het NFI (Nationaal Forensisch Instituut) het haar van meisje gaat onderzoeken.
Door Henk Runhaar - 8-12-2015, 17:32 (Update 8-12-2015, 18:16)
Dat meldt woordvoerder Peter R. de Vries van de familie uit Hollandsche Rading. Volgens hem gaat het om een relatief duur laboratoriumonderzoek. ,,Vastgesteld kan worden of ze al langer drugs gebruikte.’’
Peter R. de Vries en recherche één front
Hilversumse misdaadjournalist Peter R. de Vries komt met de ene na de andere doorbraak in het onderzoek naar de tragische dood van tiener Dascha Graafsma. Hij is ingeschakeld door de familie. De vraag dringt zich op: laat de politie zich de kaas van het brood eten?
Lees verder...
Als blijkt dat Dascha ervaring had met drugs, wordt het scenario van drogering een stuk onwaarschijnlijker. Uit sectie door patholoog Frank van de Goot in opdracht van de familie bleek vorige week al dat het zestienjarige meisje twee soorten drugs én alcohol in haar bloed had.
Dat er steeds meer privé-informatie over Dascha op straat belandt, deert de familie niet. Norbert Dikkeboom, rechterhand van De Vries in deze zaak: ,,De familie wil gewoon antwoorden. Hoe schrijnend en confronterend ook.’’ Dascha was uren vermist voor ze bij Hilversum door een trein werd gegrepen.
Correctie, dat je als ouder denkt dat je nog alles weet over dat kindquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:44 schreef schvvmert het volgende:
Meisjes van 16 zitten net op de grens dat je nog alles weet als ouder.
Ik hoor nog steeds dingen van mijn kinderen die ik nooit geweten hebquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Correctie, dat je als ouder denkt dat je nog alles weet over dat kind
Oh, ben je er zo-een.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Benieuwd wie zo'n achterlijk dure test gaat betalen.
Watvoor-een? Ik vraag me dat gewoon af, aangezien het niet de keuze is van de familie. Dus verwacht ik dat de familie of misschien Van der Goot het betaalt.quote:
Niet de keuze van de familie? En dan verwacht je toch dat zij betalen? Heel samenhangend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Watvoor-een? Ik vraag me dat gewoon af, aangezien het niet de keuze is van de familie. Dus verwacht ik dat de familie of misschien Van der Goot het betaalt.
Typfout. xDquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de keuze van de familie? En dan verwacht je toch dat zij betalen? Heel samenhangend.
Dat is geen typvoudt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Typfout. xD
Niet het initiatief van de politie, bedoelde ik. Denk dat het eerder van de kant Peter/Frank/familie komt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is geen typvoudt.
Heb geen zin om in te gaan op wie dit zou moeten betalen () maar als dat eigen verantwoordelijkheid zou moeten zijn dan is dat beschermen van daders en frustreren van (nabestaanden van) slachtoffers
NFI heeft een behoorlijk budget en daar worden de onderzoeken van gedaan, mits er niet elk jaar een vliegtuig uit de lucht wordt geschoten kunnen de onderzoeken hieruit betaald worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Benieuwd wie zo'n achterlijk dure test gaat betalen.
Cocaine-sporen kunnen wel in het haar worden aangetoond.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Physsic het volgende:
Maakt de kans dat hey om GHB ging nog wat kleiner, want dat is volgens mij ook niet zomaar te testen in een normale haartest.
Klopt, maar GHB is geen cocaïne.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:38 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Cocaine-sporen kunnen wel in het haar worden aangetoond.
(Dat is bij mummies ook onderzocht.)
Ja, dat bedoel ik ook. Ik geef alleen aan, dat ze misschien in de richting van cocaine gaan zoeken.....quote:
In Nederland is een dergelijke test rond de 1000 euro.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:44 schreef RapaNui het volgende:
Hair drug tests zijn niet zo heel erg duur, volgens deze info. Iets tussen 100-150 dollar:
http://addiction.lovetoknow.com/wiki/Hair_Drug_Tests
(150 dollar vind ik best te overzien)
Ook GHB kan prima worden aangetoond met een haartest..quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef Physsic het volgende:
Maakt de kans dat hey om GHB ging nog wat kleiner, want dat is volgens mij ook niet zomaar te testen in een normale haartest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |