Kan. Zegt verder weinig over je verder rare teksten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik schrijf wel goed Nederlands hoor. De theorie zou wel best kunnen zijn dat Dascha met haar vriendinnen voor dat ze naar Let's Get Down gingen naar iemand toe om drugs te kopen en ze nam de pil in haar mond, in de toilet waar ze zou 'plassen'.
Laten we eerlijk zijn: er is soms geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik schrijf wel goed Nederlands hoor. De theorie zou wel best kunnen zijn dat Dascha met haar vriendinnen voor dat ze naar Let's Get Down gingen naar iemand toe om drugs te kopen en ze nam de pil in haar mond, in de toilet waar ze zou 'plassen'.
Hij post al een tijdje mee in deze reeks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. De hele figuur zegt mij niets.
Min of meer wel, heb zelf horecazaak gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Baseer je dit op je eigen ervaringen?
Bij mij blijkbaar niet blijven hangen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij post al een tijdje mee in deze reeks.
Zo hebben we allemaal onze beperkingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij mij blijkbaar niet blijven hangen.
Als je er over wil praten kan dat......ook per pmquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze beperkingen.
Als het maar met glitterballen en veel reclame komt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef schvvmert het volgende:
Het is nu wachten tot Peter R met zijn conclusie komt.
Valt me op dat hij, itt bv jou, grammaticaal goed schrijft, zijn formulering is wat moeilijk te volgenquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een troep was geweest? Heb je moeite met Nederlands schrijven?
Er zijn nog 8 van de 10.000 nertsen niet terug.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:15 schreef schvvmert het volgende:
Is er nog een andere zaak te onderzoeken?
Dat valt reuze mee dan, zoveel gaan er ook dood op een dag normaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn nog 8 van de 10.000 nertsen niet terug.
Dat is toch ook gewoon Nederlands schrijven? Als je mij wil corrigeren kan dat ook prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Valt me op dat hij, itt bv jou, grammaticaal goed schrijft, zijn formulering is wat moeilijk te volgen
En voor niet te begrijpen zinnen niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef schvvmert het volgende:
Voor spelling is er ergens literatuur subforum
Graag wel beetje ontopic blijven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon Nederlands schrijven? Als je mij wil corrigeren kan dat ook prima.
Op een klein aantal na. Wel knap dat men ze zo snel ving. Maar goed. Ze waren natuur dan ook niet gewend.quote:
Ze sprongen vanzelf het hok weer in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op een klein aantal na. Wel knap dat men ze zo snel ving. Maar goed. Ze waren natuur dan ook niet gewend.
Rond etenstijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze sprongen vanzelf het hok weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |