SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu idd de ultegra-crank die schril afsteekt tegen de restquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Deze zijn echt
[ afbeelding ]
Ik moet eens ff een nieuw plaatje schieten met Force groep en zadel niet helemaal naar achteren
Foutquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef muzas het volgende:
Het is andy, die kent alleen maar nep.
die zou niet weten waar ie OEM zooi moet kopen.
Ik gok op allemaal nep.
Ff omgezet. Kwestie van nog geen 5min werk. De witte blijft nu idd toch binnen en toen ik vanochtend keek groeide er nog geen geld op mijn rugquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef muzas het volgende:
Extra powermeter gekocht? Of ff van de witte overgezet omdat die toch warmpjes binnen bijft?
Wat een lelijke groep ist eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is nu idd de ultegra-crank die schril afsteekt tegen de rest
Ja had ik ook, daarom wel ff half uurtje met ding in m'n mandje gezeten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, op zich wel leuk. Maar vraag me af hoe vaak je zo'n ding nu echt gaat gebruiken. Daarom zelf maar niet gekocht.
Nou jah voor iemand die veel met vermogen doet en dat ook leuk vind zou ik het niet eens zo gek vinden. Ook al blijft het idd veel geldquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ff omgezet. Kwestie van nog geen 5min werk. De witte blijft nu idd toch binnen en toen ik vanochtend keek groeide er nog geen geld op mijn rug
Kan nu al niet wachten op 12 uur rondje ijsselmeer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef ddx het volgende:
Net maar de shimano camera besteld die bij Canyon in de opruiming is.
Leuke gadget
Vooral het begin. Na een paar beklimmingen is het drukke er wel vanaf.quote:
Ja. Dat vind ik geen drukke tocht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral het begin. Na een paar beklimmingen is het drukke er wel vanaf.
RVNH wel eens gereden?
Stok achter de deur???!?!?!?! Je moet nu trainen goefterdoemes. De klimclassic is dan alleen nog om de puntjes op de i te zetten!quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Blik het volgende:
Ga me misschien wel inschrijven, goede stok achter de deur voor Alpe D'Huzes een maand later
niet slecht voor een winterfietsquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste ritje op de winterfiets gemaakt. Fietst lekker, maar kan niet op tegen mijn carbon frame. Aluminium is toch wel een stuk harder en de fiets is ook zwaarder, dat merk je vooral bij het optrekken na een bocht.
Ik wel. Moet toch een tegeltje hebben voor m'n toilet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:56 schreef muzas het volgende:
Vorig jaar ook die RvNH gedaan... HEEL veel '' momentjes gehad.
Op een punt hadden een paar kwajonges een pijltje weggehaald. FANTASTISCH. verwarring alom. Hele kruispunt bezaaid met bolle ruuds en leo's op pinarello's met een meter spacers die mekaar de huid volschelden.
Zou 'm niet snel nog een keer rijden. Ik vond 'm wel druk.
Gelukkig ga ik die dag in 2016 al de AGR doen
Klimclassic 2015, #neverforget. De eerste en enige dag uit mijn wielercarrière dat ik een postbode uit Rotterdam heb verslagen qua hardheidquote:
kan het zadel nog verder naar achterquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Deze zijn echt
[ afbeelding ]
Ik moet eens ff een nieuw plaatje schieten met Force groep en zadel niet helemaal naar achteren
Ik zie bijna nooit dracat's. Of noem je mij een oud mannetje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:08 schreef Z het volgende:
Ik rij met de Saab naar het Twiske, koop een startbewijs en ga op pad (alleen). En na Alkmaar kom je bijna niemand meer tegen, vooral niet op dat winderige stuk tussen Bergen en Medemblik.
Het is zeker niet de mooiste tocht maar een goed excuus naar m'n vrouw toe om een lang stuk te fietsen. En ik vind het een soort van fiets-folklore. Zo'n sporthal bij het Twiske waar om half acht 's ochtends een one-man-band met z'n keyboard muziek staat te maken. Ouwe mannen op overjarige Dracat's en Immings, mannen op dure Aero-fietsen die klagen dat ze een on-aerodynamisch nummertje op hun fiets moeten vastmaken.Heerlijk.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klimclassic 2015, #neverforget. De eerste en enige dag uit mijn wielercarrière dat ik een postbode uit Rotterdam heb verslagen qua hardheid
Voor mij als viesdikke bolle toerder is het heel wat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Alsof het zo moeilijk is een mislukte amateur als ik eraf te rijden, jullie moeten je schamen.
Manmanman.
Denk niet dat ik 'm dit jaar met jou en die kornuiten ga fietsen. Ondanks dat het wel leuk was vorig jaar vond ik vooral die ene pannekoek die geen meter recht kon rijden irritant en soberso dat wachten in het begin was wel een beetje zonde van de tijdquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:37 schreef ddx het volgende:
Rvnh is gewoon leuk omdat het wat drukker is, route zelf fiets ik wel vaker.
Klimclassic is druk genoeg dat je merkt dat er een evenement bezig is, maar gelukkig niet zo druk dat je moet afstappen bij een klim.
Al was dat bij Rue de Tesny wel ff spannend omdat er best veel mensen begonnen te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, rvnh iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef ddx het volgende:
Huh wat bedoel je nou met geen meter recht kon rijden ?
En dat wachten was toch jouw band die het begaf ?
Oh wacht je hebt het over de Rvnh, dacht dat je het over de klimclassic had![]()
Daarom juist weer mee met #teamfrank. Goede training voor je wedstrijdcarriere.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, rvnh idd![]()
Die ene gozer was wel echt bizar sterk. Schuin windkracht 5 tegen en nog steeds 40 km/uur ofzo. 8 km lang. Dat was wel even sterven in het wiel voor mij
Leuke top10 :quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, rvnh idd![]()
Die ene gozer was wel echt bizar sterk. Schuin windkracht 5 tegen en nog steeds 40 km/uur ofzo. 8 km lang. Dat was wel even sterven in het wiel voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |