SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu idd de ultegra-crank die schril afsteekt tegen de restquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Deze zijn echt
[ afbeelding ]
Ik moet eens ff een nieuw plaatje schieten met Force groep en zadel niet helemaal naar achteren
Foutquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef muzas het volgende:
Het is andy, die kent alleen maar nep.
die zou niet weten waar ie OEM zooi moet kopen.
Ik gok op allemaal nep.
Ff omgezet. Kwestie van nog geen 5min werk. De witte blijft nu idd toch binnen en toen ik vanochtend keek groeide er nog geen geld op mijn rugquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef muzas het volgende:
Extra powermeter gekocht? Of ff van de witte overgezet omdat die toch warmpjes binnen bijft?
Wat een lelijke groep ist eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is nu idd de ultegra-crank die schril afsteekt tegen de rest
Ja had ik ook, daarom wel ff half uurtje met ding in m'n mandje gezeten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, op zich wel leuk. Maar vraag me af hoe vaak je zo'n ding nu echt gaat gebruiken. Daarom zelf maar niet gekocht.
Nou jah voor iemand die veel met vermogen doet en dat ook leuk vind zou ik het niet eens zo gek vinden. Ook al blijft het idd veel geldquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ff omgezet. Kwestie van nog geen 5min werk. De witte blijft nu idd toch binnen en toen ik vanochtend keek groeide er nog geen geld op mijn rug
Kan nu al niet wachten op 12 uur rondje ijsselmeer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef ddx het volgende:
Net maar de shimano camera besteld die bij Canyon in de opruiming is.
Leuke gadget
Vooral het begin. Na een paar beklimmingen is het drukke er wel vanaf.quote:
Ja. Dat vind ik geen drukke tocht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral het begin. Na een paar beklimmingen is het drukke er wel vanaf.
RVNH wel eens gereden?
Stok achter de deur???!?!?!?! Je moet nu trainen goefterdoemes. De klimclassic is dan alleen nog om de puntjes op de i te zetten!quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef Blik het volgende:
Ga me misschien wel inschrijven, goede stok achter de deur voor Alpe D'Huzes een maand later
niet slecht voor een winterfietsquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste ritje op de winterfiets gemaakt. Fietst lekker, maar kan niet op tegen mijn carbon frame. Aluminium is toch wel een stuk harder en de fiets is ook zwaarder, dat merk je vooral bij het optrekken na een bocht.
Ik wel. Moet toch een tegeltje hebben voor m'n toilet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:56 schreef muzas het volgende:
Vorig jaar ook die RvNH gedaan... HEEL veel '' momentjes gehad.
Op een punt hadden een paar kwajonges een pijltje weggehaald. FANTASTISCH. verwarring alom. Hele kruispunt bezaaid met bolle ruuds en leo's op pinarello's met een meter spacers die mekaar de huid volschelden.
Zou 'm niet snel nog een keer rijden. Ik vond 'm wel druk.
Gelukkig ga ik die dag in 2016 al de AGR doen
Klimclassic 2015, #neverforget. De eerste en enige dag uit mijn wielercarrière dat ik een postbode uit Rotterdam heb verslagen qua hardheidquote:
kan het zadel nog verder naar achterquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Deze zijn echt
[ afbeelding ]
Ik moet eens ff een nieuw plaatje schieten met Force groep en zadel niet helemaal naar achteren
Ik zie bijna nooit dracat's. Of noem je mij een oud mannetje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:08 schreef Z het volgende:
Ik rij met de Saab naar het Twiske, koop een startbewijs en ga op pad (alleen). En na Alkmaar kom je bijna niemand meer tegen, vooral niet op dat winderige stuk tussen Bergen en Medemblik.
Het is zeker niet de mooiste tocht maar een goed excuus naar m'n vrouw toe om een lang stuk te fietsen. En ik vind het een soort van fiets-folklore. Zo'n sporthal bij het Twiske waar om half acht 's ochtends een one-man-band met z'n keyboard muziek staat te maken. Ouwe mannen op overjarige Dracat's en Immings, mannen op dure Aero-fietsen die klagen dat ze een on-aerodynamisch nummertje op hun fiets moeten vastmaken.Heerlijk.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klimclassic 2015, #neverforget. De eerste en enige dag uit mijn wielercarrière dat ik een postbode uit Rotterdam heb verslagen qua hardheid
Voor mij als viesdikke bolle toerder is het heel wat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Alsof het zo moeilijk is een mislukte amateur als ik eraf te rijden, jullie moeten je schamen.
Manmanman.
Denk niet dat ik 'm dit jaar met jou en die kornuiten ga fietsen. Ondanks dat het wel leuk was vorig jaar vond ik vooral die ene pannekoek die geen meter recht kon rijden irritant en soberso dat wachten in het begin was wel een beetje zonde van de tijdquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:37 schreef ddx het volgende:
Rvnh is gewoon leuk omdat het wat drukker is, route zelf fiets ik wel vaker.
Klimclassic is druk genoeg dat je merkt dat er een evenement bezig is, maar gelukkig niet zo druk dat je moet afstappen bij een klim.
Al was dat bij Rue de Tesny wel ff spannend omdat er best veel mensen begonnen te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, rvnh iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef ddx het volgende:
Huh wat bedoel je nou met geen meter recht kon rijden ?
En dat wachten was toch jouw band die het begaf ?
Oh wacht je hebt het over de Rvnh, dacht dat je het over de klimclassic had![]()
Daarom juist weer mee met #teamfrank. Goede training voor je wedstrijdcarriere.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, rvnh idd![]()
Die ene gozer was wel echt bizar sterk. Schuin windkracht 5 tegen en nog steeds 40 km/uur ofzo. 8 km lang. Dat was wel even sterven in het wiel voor mij
Leuke top10 :quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, rvnh idd![]()
Die ene gozer was wel echt bizar sterk. Schuin windkracht 5 tegen en nog steeds 40 km/uur ofzo. 8 km lang. Dat was wel even sterven in het wiel voor mij
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef ddx het volgende:
Huh wat bedoel je nou met geen meter recht kon rijden ?
En dat wachten was toch jouw band die het begaf ?
Oh wacht je hebt het over de Rvnh, dacht dat je het over de klimclassic had
Gozer die niet recht kon rijden heb ik daarna nooit meer gezienOmdat hij zo suf reed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch geval betere fiets dan skills
Naja ik ga iig geen uur meer wachten op jan en alleman. Dan haak ik onderweg wel weer aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Daarom juist weer mee met #teamfrank. Goede training voor je wedstrijdcarriere.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wat ben je ook een beestquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Tommeke het volgende:
Die Rue de Tesny is echt zo kut. Maar die zat toch niet in de Klimclassic?
Dit jaar wel in de Mh2D, had totaal geen moraal en ben echt heel rustig naar boven gefietst voor zover dat kan daar, en nog moest ik mensen naar rechts jagen
Die bescheidenheid spreidt snel daar in het hoge noorden of niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:11 schreef Tommeke het volgende:
Homo. Ik ging echt heel rustig omhoog, maar heb gewoon een ontzettend hoog basisniveau. Sorry.
Volgens mij ben ik door zo'n ritje geblesseerd geraakt in de winter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Daarom juist weer mee met #teamfrank. Goede training voor je wedstrijdcarriere.
Was er ook iemand mee die niet kon sturen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:14 schreef Carb het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik door zo'n ritje geblesseerd geraakt in de winter.
Ja, haha. Komt goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stok achter de deur???!?!?!?! Je moet nu trainen goefterdoemes. De klimclassic is dan alleen nog om de puntjes op de i te zetten!
nee wel frank knieslopersquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:30 schreef ratatat het volgende:
[..]
Was er ook iemand mee die niet kon sturen?
Ga je zelf in je nieuwe bak?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Jonges ik heb voor a.s. zaterdag weer een rit uitgepijld van 180km het doel is 36 avg te gaan rijden
wie gaat er allemaal mee?
hehe ik zit dit weekend vlakbij barak frituur maar het wordt waardeloos weer zeggen ze zondag in B. Dus wellicht dat ik iets leuks ga doen met het vrouwtjequote:
Slecht weer + vrouwtje = hele weekend sex!quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehe ik zit dit weekend vlakbij barak frituur maar het wordt waardeloos weer zeggen ze zondag in B. Dus wellicht dat ik iets leuks ga doen met het vrouwtje
Niets om je voor te schamen, het komt vaker voor dan je denkt. Hier staan wat tips:quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wij doen alleen nog handje vasthouden en kusjes geven
oh ik dacht dat het kwam door overmatig creatinegebruikquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, het komt vaker voor dan je denkt. Hier staan wat tips:
https://www.andros.nl/ove(...)-en-erectiestoornis/
Oftewel trainen met Strava op anoniemquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Slecht weer + vrouwtje = hele weekend sex!
Althans in Fryslân![]()
Alles op buitenblad en 11 of 12?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Jonges ik heb voor a.s. zaterdag weer een rit uitgepijld van 180km het doel is 36 avg te gaan rijden
wie gaat er allemaal mee?
Blote knietjes. Niks geen beenstukken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja 53x11 lekker aan de kracht werken toch?
Welke maat is dit en jammer van die groep, voor de rest mooi dingquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Deze zijn echt
[ afbeelding ]
Hahaha ooit misschien. Maar dan ook om daar een fiets in te zetten. Dit is op kantoor. M'n collega heeft 'm daar neergezet zodat ik m'n fietsen niet tegen die witte muur zetquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Moet die standaard weer naar de winkel?
Neem een paar laarzen mee en rij "per ongeluk" langs het circuit van Francorchamps. Kun je een leuke cross bekijken. En je favo Nys doet ook meequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehe ik zit dit weekend vlakbij barak frituur maar het wordt waardeloos weer zeggen ze zondag in B. Dus wellicht dat ik iets leuks ga doen met het vrouwtje
Hehehe. Op die foto vertekent het, het frame is ook behoorlijk sloping. Maar ik zit om eerlijk te zijn behoorlijk ontspannen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Hoelang is je zadelpen tommek? 2 meter?
Ik ben 1.86. Volgende fiets wordt een 58 want sportievere geometrie en dan heb ik geen spacertoren nodig.quote:
Valt nog wel mee toch die spacetoren, nog keer hoge wielen en je racer is klaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben 1.86. Volgende fiets wordt een 58 want sportievere geometrie en dan heb ik geen spacertoren nodig.
Zat er dit jaar wel in ivm aangepaste route door werkzaamheden ergens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:02 schreef Tommeke het volgende:
Die Rue de Tesny is echt zo kut. Maar die zat toch niet in de Klimclassic?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch die spacetoren, nog keer hoge wielen en je racer is klaarheb je ook foto van je crosser?
Herkenbaar. Ik zei ooit tegen een fietsmaatje, leg mij daar maar neer. Ik kon het er nog net uitkrijgen. Wat een tiefus ding is dat!quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Op de Rue de Tesny ben ik blij dat ik een stuurtas op m'n fiets heb.
Jaren terug was er boven een gat in de kerkhofmuur. Dat leidde tot leuke commentaren in het peloton.
wie?quote:Op woensdag 9 december 2015 00:42 schreef Andyy het volgende:
Mag onze FP troll ook meepraten over Cosmics eigenlijk? Hij heeft wel de aluminium versie
Kan heel goed hoor. Vorig jaar ook gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:15 schreef Fretwork het volgende:
Die Klimclassic is vlak voor Tecklenburg, rijd ik als een krant in Duitsland.
Ja, maar ik heb toen wél de 160 afgemaaktquote:Op woensdag 9 december 2015 08:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan heel goed hoor. Vorig jaar ook gedaan.
Lijkt me ook een leuke toertocht als ik de nodige race kilometers maak deze winter en paar keer mee ga met de club ga ik m ook fietsen. Welke afstanden waren er vorig jaar?quote:Op woensdag 9 december 2015 08:15 schreef Fretwork het volgende:
Die Klimclassic is vlak voor Tecklenburg, rijd ik als een krant in Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |