Ik neem alles 100% serieus, altijd!quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was een grapje naar Tem, neem jij die na Kowloon ook al serieus?
Wat is er precies progressief aan je opvattingen dan? Dat je toevallig een homoseksuele levensstijl hebt gekozen maakt je niet automatisch progressief.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben rechts-progressief, een zeldzame combinatie.
Met lekker warme bontmantel ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:48 schreef Kowloon het volgende:
Hippe outfit gescoord pompom? Ik ben blij dat uw wielerkuiten er goed in uit komen.
Wat een bleekscheet, ziet er niet uit.quote:
Je hebt die guitige beestjes uit het vorige topic gevild?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met lekker warme bontmantel ook.
Engelsen he, dan heb je dat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een bleekscheet, ziet er niet uit.
Henry VIII https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_VIII_of_Englandquote:
Vooral whisky. Prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik neem alles 100% serieus, altijd!
Mijn opvattingen over het strafrecht, over drugs, medisch-ethische kwesties, milieu, seksualiteit, zelfbeschikking, internationale betrekkingen, mensenrechten, privacy, staatstransparantie, monarchie, kansengelijkheid, democratie en vele andere onderwerpen zijn allemaal zeer progressief. Dat kan ik prima combineren met economisch ter rechterzijde van het spectrum zitten (mijn streven naar een zo optimaal mogelijke economische vrijheid). Sterker nog: voor mij is het de meest logische combinatie van standpunten. In Nederland is D66 daarmee de enige partij van wie het gedachtegoed redelijk op het mijne lijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is er precies progressief aan je opvattingen dan? Dat je toevallig een homoseksuele levensstijl hebt gekozen maakt je niet automatisch progressief.
Whehe, mooi volk. Alles en iedereen moet wijken voor de ruzies van de leiders.quote:'Russen hebben geen strandvakantie nodig'
MOSKOU -
Strandvakanties zijn niet meer dan een modegril van de afgelopen jaren, Russen kunnen best zonder. Dat beweerde het hoofd van het Russische federale toerismebureau, Oleg Safanov, in een interview met de krant Rosiskaja Gazjeta.
Safanov deed zijn bewering na de oproep van de autoriteiten om geen vakantie meer in Turkije te vieren, nadat de Turken een Russisch gevechtsvliegtuig hadden neergeschoten. Goedkope strandvakanties in Turkije zijn bijzonder populair onder de Russen.
Whehe, 6 keer getrouwd geweest en 5 buitenechtelijke kinderen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Henry VIII https://en.wikipedia.org/wiki/Henry_VIII_of_England
Op Ned1 is de afgelopen tijd een best mooie aanraderige serie over Thomas Cromwell bezig, en dat was weer een belangrijk figuur aan het hof van Henry VIII.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_Hall_%28miniseries%29
Hij was wel pro-monarchie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Whehe, 6 keer getrouwd geweest en 5 buitenechtelijke kinderen.En dan noemt Kaas zich progressief.
Gelukkig hebben ze nu de Krim om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Whehe, mooi volk. Alles en iedereen moet wijken voor de ruzies van de leiders.
Klopt, maar ze hadden al een puike kuststrook aan de Zwarte Zee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu de Krim om op vakantie te gaan
Liberaal dus?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn opvattingen over het strafrecht, over drugs, medisch-ethische kwesties, milieu, seksualiteit, zelfbeschikking, internationale betrekkingen, mensenrechten, privacy, staatstransparantie, monarchie, kansengelijkheid, democratie en vele andere onderwerpen zijn allemaal zeer progressief. Dat kan ik prima combineren met economisch ter rechterzijde van het spectrum zitten (mijn streven naar een zo optimaal mogelijke economische vrijheid). Sterker nog: voor mij is het de meest logische combinatie van standpunten. In Nederland is D66 daarmee de enige partij van wie het gedachtegoed redelijk op het mijne lijkt.
Saai is goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:12 schreef Kowloon het volgende:
Na de Kaspische Zee is de Middellandse Zee wel de meest saaie zee ter wereld. Geen fatsoenlijke surfgolven.
Daarom mag jij ook in de Dode zee dobberen.quote:
Die kans is minimaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Kowloon het volgende:
Vanavond PSV, ik hoop dat ze eerste weten te worden in de poule.
Af en toe zo'n bootvluchtelingetje dat voorbij komt drijven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:12 schreef Kowloon het volgende:
Na de Kaspische Zee is de Middellandse Zee wel de meest saaie zee ter wereld. Geen fatsoenlijke surfgolven.
Whehe exact. Daar zijn dus echt nul golven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom mag jij ook in de Dode zee dobberen.
Die term is gekaapt door de conservatieve VVD die op veel van die punten absoluut niet liberaal is. Rechts-progressief is veel duidelijker en geeft op de x-y-as perfect weer waar ik politiek gezien sta terwijl de lege term liberalisme dat niet doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |