Gewoon allemaal hetzelfde adres ingeven en dan boeit het niet of je wel of niet daar woont.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:37 schreef snoesje45 het volgende:
Is het nu zo dat je met het familie abo ook daadwerkelijk op het zelfde adres moet wonen of is dit ook gewoon met vrienden samen te doen?
Nee, en die zal er ook niet komen...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:03 schreef -J-D- het volgende:
Is er al een optie om je playlist naar mp3 om te zetten?
Geen legale manieren gok ik zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, en die zal er ook niet komen...
Dan de hele weg maar met een koptelefoon op zitten. 🎧quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen legale manieren gok ik zo.
Wil lekker Spotify luisteren onderweg naar Oostenrijk, maar heb geen mogelijkheid verbinding te maken met de boxen in de auto. Blikkerig geluid van telefoon of boxen kopen is niet wenselijk.
Fm transmitter op je telefoon aansluiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen legale manieren gok ik zo.
Wil lekker Spotify luisteren onderweg naar Oostenrijk, maar heb geen mogelijkheid verbinding te maken met de boxen in de auto. Blikkerig geluid van telefoon of boxen kopen is niet wenselijk.
Vroegâh, in het stenen tijdperk vóór aux-aansluiting én bluetooth, ook wel gebruikt, maar op reizen naar het buitenland slechte ervaringen mee gehad wegens de vele zenders op vele frequenties onderweg.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Fm transmitter op je telefoon aansluiten.
Ik heb afgelopen week tijdens een verblijf in het buitenland uren lang achter elkaar Spotify beluisterd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:23 schreef Ferdo het volgende:
Kan het zijn dat er iets is gedaan aan het crossfade-algoritme in Spotify? De laatste week lijken de nummers veel natuurlijker in elkaar over te lopen.
Ik kan alleen maar testen met hetgeen ik zelf aan apparatuur heb, maar zowel binnen de Windows desktop app, de Android app en de iPad app werkt Autoplay als vanouds, ook bij playlists van anderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Vroeg me af of iemand me kan helpen met mijn Spotify-probleem. Sinds kort werkt Autoplay bij mij niet bij bepaalde afspeellijsten - dat heb ik zowel op mijn iPhone als mijn iMax. Ik heb een iPhone 12 pro en een iMac 27 inch uit 2020. Autoplay staat bij beide apparaten aan, zowel voor het apparaat zelf als voor andere appararen.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het lijsten betreft met van mijn iMac geüploade liedjes (local files dus).
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar testen met hetgeen ik zelf aan apparatuur heb, maar zowel binnen de Windows desktop app, de Android app en de iPad app werkt Autoplay als vanouds, ook bij playlists van anderen.
Ik heb zelf overigens geen lokale bestanden in Spotify gekoppeld, maar als dat het verschil is tussen het wel/niet werken van Autoplay, dan zit daar ergens de crux...
Nog niet, maar dat vind ik altijd een beetje een straf.quote:Standaard eerste mogelijke oplossing: Heb je Spotify al eens verwijderd van je devices en opnieuw geïnstalleerd?
Een straf om de app weer in het juiste mapje te krijgen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
[..]
Nog niet, maar dat vind ik altijd een beetje een straf.Vooral om de app weer in het juiste mapje op mijn iPhone te krijgen zonder dat de boel verspringt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |