Geen geld he. Zelf heeft ze er ook geen last van, dus waarom zou ze..quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aardig
maar je lekkage verhelpen doet ze niet
en ja, daar zijn schijnbaar regels voor
als ze zo aardig is kan ze jou toch even laten kijken waar het lek zit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen geld he. Zelf heeft ze er ook geen last van, dus waarom zou ze..
Ik kan wel dreigen geen huur meer te betalen maar de agency heeft mijn borg nog en ligt daar niet van wakker dus.
Ja. In de badkamer, langs de douche. Schiet ik niks mee op.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze zo aardig is kan ze jou toch even laten kijken waar het lek zit?
zeker die ad waardoor de hele layout fucked up raaktquote:
kun je het niet maken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. In de badkamer, langs de douche. Schiet ik niks mee op.
Nee niet die blauwequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zeker die ad waardoor de hele layout fucked up raakt
dan moet die sloeber het maar (laten) makenquote:
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Raar knaapje met zijn 'iedereen heeft wel wat'![]()
en alles maar goed praten met ja maar jullie zijn zeker nooit verliefd geweest
dus hij is zich er ook nog van bewust zelfs dat dat meespeelt. Echt de domheid van mensen
![]()
Die sloeber moet eruit gezet worden. Eigenaar lost het op. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet die sloeber het maar (laten) maken
Wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.
ohquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee niet die blauwe
Deze komt gewoon zo in je fissy. Moet je wegdrukken met kruisje
Zoals ik jouw kruisje wel eens druk
en dan moet de eigenaar alsnog het lek reparerenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die sloeber moet eruit gezet worden. Eigenaar lost het op. Iedereen blij.
Die eigenaar heeft netjes een verzekering.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de eigenaar alsnog het lek repareren
nou, hoop voor je dat het snel gaatquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die eigenaar heeft netjes een verzekering.
kan niet. ts is 23, fyfy is 12..quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin. Is dit Fyfy?
als je nou gewoon eerst de rest leest, dan hoef je niet zulke domme vragen te stellenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin. Is dit Fyfy?
Lekkere Zweedse wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, hoop voor je dat het snel gaat
ohw en: pics van je buurmeisje
dat kwam wel heel laat gianniquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, hoop voor je dat het snel gaat
ohw en: pics van je buurmeisje
rawrquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je nou gewoon eerst de rest leest, dan hoef je niet zulke domme vragen te stellen
ik wachtquote:
tuurlijk, eerst belangrijke zaken afhandelen voordat het tijd is voor ontspanningquote:
Je ziet aan zijn reacties al dat ie zijn zinnen daar op heeft gezet en maar wat meepraat met de tegenstanders. Alle reacties die in zijn straatje passen reageert ie op met: Daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
wacht wat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Fylax topic is wel schattig. Mede door zijn vriendinnetje gaat hij waarschijnlijk binnenkort voor het eerst met de trein terwijl hij dat heel eng vindt.
schattigquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Fylax topic is wel schattig. Mede door zijn vriendinnetje gaat hij waarschijnlijk binnenkort voor het eerst met de trein terwijl hij dat heel eng vindt.
Oh dat weet ik niet, maar het is iig iets wat bij zijn angststoornis hoorde en waar hij voor naar de psychiater ging. Met de trein naar Rotterdam wordt de eindopdracht zei hij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht wat?
hij is nog nooit met de trein geweest?
Hoe deed jij dit met de paardjes?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
niet elke limburger is als ifimquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar het is iig iets wat bij zijn angststoornis hoorde en waar hij voor naar de psychiater ging. Met de trein naar Rotterdam wordt de eindopdracht zei hij.
In Limburg is het toch heel normaal om op je 16e nog nooit met de trein te zijn geweest? want het is heel moeilijk en technisch allemaal.
wow shotsquote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef xcachet het volgende:
Denk dat hij er spijt van gaat krijgen dat het allemaal op den interwebs staat
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots![]()
wacht wat!?!? Gianni die kritisch is naar vrouwen?!!!
!!!
nootmans pleasequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots![]()
wacht wat!?!? Gianni die kritisch is naar vrouwen?!!!
!!!
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het leuk voor hem dat hij zo gelukkig is met z'n relatie, maar alles op internet gooien
Wat op internet staat. Blijft op internet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.
Sorry.quote:
or is it me? ;oquote:
Van zulke dingen zou ik niet uit gaan. En daarnaast zie ik de meerwaarde niet van zulke verhalen schrijven over je relatie op internet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.
waarna het allemaal een grote grap was en FOK! gewoon een nieuwe impuls heeft gekregen, al dan niet door die pics.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef Chai het volgende:
In de laatste minuut snel nog even homemade pics in KPD posten.
Ja dat het via google terug te vinden is voor een deel. Maar als je dan op het linkje klikt is die toch dood lijkt me? Want die servers worden echt niet in de lucht gehouden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat op internet staat. Blijft op internet.
Technisch gezien wel maar in de praktijk is er volgens mij weinig wat niet meer op internet staat dat er ooit op heeft gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat het via google terug te vinden is voor een deel. Maar als je dan op het linkje klikt is die toch dood lijkt me? Want die servers worden echt niet in de lucht gehouden.
FOK! will survivequote:
Danny moet meer southpark kijken en met betere sponsored content komen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
brb even wat advertenties op de fp aanklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |