Geen geld he. Zelf heeft ze er ook geen last van, dus waarom zou ze..quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aardig
maar je lekkage verhelpen doet ze niet
en ja, daar zijn schijnbaar regels voor
als ze zo aardig is kan ze jou toch even laten kijken waar het lek zit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen geld he. Zelf heeft ze er ook geen last van, dus waarom zou ze..
Ik kan wel dreigen geen huur meer te betalen maar de agency heeft mijn borg nog en ligt daar niet van wakker dus.
Ja. In de badkamer, langs de douche. Schiet ik niks mee op.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze zo aardig is kan ze jou toch even laten kijken waar het lek zit?
zeker die ad waardoor de hele layout fucked up raaktquote:
kun je het niet maken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. In de badkamer, langs de douche. Schiet ik niks mee op.
Nee niet die blauwequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zeker die ad waardoor de hele layout fucked up raakt
dan moet die sloeber het maar (laten) makenquote:
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Raar knaapje met zijn 'iedereen heeft wel wat'![]()
en alles maar goed praten met ja maar jullie zijn zeker nooit verliefd geweest
dus hij is zich er ook nog van bewust zelfs dat dat meespeelt. Echt de domheid van mensen
![]()
Die sloeber moet eruit gezet worden. Eigenaar lost het op. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet die sloeber het maar (laten) maken
Wie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.
ohquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee niet die blauwe
Deze komt gewoon zo in je fissy. Moet je wegdrukken met kruisje
Zoals ik jouw kruisje wel eens druk
en dan moet de eigenaar alsnog het lek reparerenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die sloeber moet eruit gezet worden. Eigenaar lost het op. Iedereen blij.
Die eigenaar heeft netjes een verzekering.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de eigenaar alsnog het lek repareren
nou, hoop voor je dat het snel gaatquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die eigenaar heeft netjes een verzekering.
kan niet. ts is 23, fyfy is 12..quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin. Is dit Fyfy?
als je nou gewoon eerst de rest leest, dan hoef je niet zulke domme vragen te stellenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin. Is dit Fyfy?
Lekkere Zweedse wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, hoop voor je dat het snel gaat
ohw en: pics van je buurmeisje
dat kwam wel heel laat gianniquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, hoop voor je dat het snel gaat
ohw en: pics van je buurmeisje
rawrquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je nou gewoon eerst de rest leest, dan hoef je niet zulke domme vragen te stellen
ik wachtquote:
tuurlijk, eerst belangrijke zaken afhandelen voordat het tijd is voor ontspanningquote:
Je ziet aan zijn reacties al dat ie zijn zinnen daar op heeft gezet en maar wat meepraat met de tegenstanders. Alle reacties die in zijn straatje passen reageert ie op met: Daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |