wacht wat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Fylax topic is wel schattig. Mede door zijn vriendinnetje gaat hij waarschijnlijk binnenkort voor het eerst met de trein terwijl hij dat heel eng vindt.
schattigquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
Fylax topic is wel schattig. Mede door zijn vriendinnetje gaat hij waarschijnlijk binnenkort voor het eerst met de trein terwijl hij dat heel eng vindt.
Oh dat weet ik niet, maar het is iig iets wat bij zijn angststoornis hoorde en waar hij voor naar de psychiater ging. Met de trein naar Rotterdam wordt de eindopdracht zei hij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht wat?
hij is nog nooit met de trein geweest?
Hoe deed jij dit met de paardjes?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat hij op niet al te lange termijn onveilige seks gaat hebben.
niet elke limburger is als ifimquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar het is iig iets wat bij zijn angststoornis hoorde en waar hij voor naar de psychiater ging. Met de trein naar Rotterdam wordt de eindopdracht zei hij.
In Limburg is het toch heel normaal om op je 16e nog nooit met de trein te zijn geweest? want het is heel moeilijk en technisch allemaal.
wow shotsquote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef xcachet het volgende:
Denk dat hij er spijt van gaat krijgen dat het allemaal op den interwebs staat
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots![]()
wacht wat!?!? Gianni die kritisch is naar vrouwen?!!!
!!!
nootmans pleasequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots![]()
wacht wat!?!? Gianni die kritisch is naar vrouwen?!!!
!!!
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het leuk voor hem dat hij zo gelukkig is met z'n relatie, maar alles op internet gooien
Wat op internet staat. Blijft op internet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.
Sorry.quote:
or is it me? ;oquote:
Van zulke dingen zou ik niet uit gaan. En daarnaast zie ik de meerwaarde niet van zulke verhalen schrijven over je relatie op internet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als FOK! stopt gaat alles toch uit de lucht neem ik aan.
waarna het allemaal een grote grap was en FOK! gewoon een nieuwe impuls heeft gekregen, al dan niet door die pics.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef Chai het volgende:
In de laatste minuut snel nog even homemade pics in KPD posten.
Ja dat het via google terug te vinden is voor een deel. Maar als je dan op het linkje klikt is die toch dood lijkt me? Want die servers worden echt niet in de lucht gehouden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat op internet staat. Blijft op internet.
Technisch gezien wel maar in de praktijk is er volgens mij weinig wat niet meer op internet staat dat er ooit op heeft gestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat het via google terug te vinden is voor een deel. Maar als je dan op het linkje klikt is die toch dood lijkt me? Want die servers worden echt niet in de lucht gehouden.
FOK! will survivequote:
Danny moet meer southpark kijken en met betere sponsored content komen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
brb even wat advertenties op de fp aanklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |