Ik vroeg het aan Fylax pikquote:
Ik geef haar een 9,5, omdat niemand perfect is.quote:
Thnx!quote:
Ik ben geen homo.quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Nu willen we allemaal pics.quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik geef haar een 9,5, omdat niemand perfect is.
[..]
Thnx!
[..]
Ik ben geen homo.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:57 schreef Seam het volgende:
Heel erg leuk voor je! Veel succes en liefde toegewenst.
Helaas moet ik morgen nu naar het ziekenhuis voor chemotherapie dankzij dit topic
Oh vreemd, dat heb ik nog nooit te horen gekregen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben erg verliefd op dit meisje en het voelt echt heel anders dan bij andere 'relaties', die toch wat minder serieus en kinderachtig waren. Ik denk echt dat dit gaat werken. Mensen zullen zeggen dat het geen toekomst heeft omdat we 'zo ver' van elkaar afwonen, ik denk juist dat het iets gaat zijn wat onze relatie perfect maakt.]
Mijn moeder zei het al.quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vreemd, dat heb ik nog nooit te horen gekregen.
Dank je! Ik hoop het.quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Lief topic hoor, Fylax. Je bent vast een leuk vriendje.
Ik ken mensen die al zes jaar bij elkaar zijn en aan de andere kant van Nederland wonen samen, het kan prima inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vreemd, dat heb ik nog nooit te horen gekregen.
Ik had dezelfde leeftijd als TS en moest de hele zomer werken om mijn treinkaartjes en kortingsabonnement te kunnen betalen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken mensen die al zes jaar bij elkaar zijn en aan de andere kant van Nederland wonen samen, het kan prima inderdaad.
Awhhh, cute. De Flixbus is inderdaad echt perfect, komt precies op het juiste moment.quote:Op maandag 7 december 2015 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had dezelfde leeftijd als TS en moest de hele zomer werken om mijn treinkaartjes en kortingsabonnement te kunnen betalen.
Geniet ervan FylaxDie Flixbus is echt ideaal.
quote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef schrijfveer het volgende:
Ah, wat een schattig topic. Dit ga ik volgen. Ik houd van feelgood verhalen
Dank je.quote:Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit een leuk topic. Hopelijk kom je snel met nieuwe ontwikkelingen.
quote:Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit een leuk topic. Hopelijk kom je snel met nieuwe ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |