Kunnen daar genoeg woningen gebouwd worden voor vluchtelingen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat regenwoud kan me niet gauw genoeg tegen de vlakte gaan. Bulldozeren die hap.
Zo klopt het weerquote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesse met een steak onder water.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mijn vlees smaakt anders stukken beter als ik me realiseer dat er ergens anders op de wereld mensen voor moeten creperen.
Maar als zo'n beest er voor heeft moeten creperen proef je dat ook wel.quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mijn vlees smaakt anders stukken beter als ik me realiseer dat er ergens anders op de wereld mensen voor moeten creperen.
Daar zit ook een mooie lobby achter inderdaad.quote:
Meestal zet ik er dan ook nog een docu van Unicef bij op.quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige wat echt helpt is dat de wereldbevolking aanzienlijk krimpt.
Uiteindelijk waarschijnlijk wel. En dat gebeurt niet op korte termijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige wat echt helpt is dat de wereldbevolking aanzienlijk krimpt.
Klopt, maar elke andere methode is inefficient, tenzij biotechnologie veel veel verder groeit.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.
Klopt, intensiveren maar met een absolute grens is voor milieu het best, maar dan lever je weer in op dierenwelzijn vergeleken met biologisch produceren.quote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef VXXLL het volgende:
Bio industrie is juist minder slecht voor het milieu dan niet bio industrie
Haha domme Jesse Klaver
Nee, wij doen al relatief veel aan het milieu. De consumptie in Afrika en andere onderontwikkelde gebieden stijgt enorm de komende decennia. Dat gaat nog een veel grotere aanslag geven op het milieu.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.
Deze man neemt Halina als snack.quote:Op maandag 7 december 2015 19:22 schreef Badr_Harry het volgende:
Deze man heeft net 2 koeien opgegeten
Oei, mad.quote:
Die drie Amsterdammers die dit zeggenquote:
Adje.quote:Op maandag 7 december 2015 19:30 schreef YazooW het volgende:
Hoe zou die kerel zichzelf nou voorstellen?
- Hoi, ik ben AFTH.
Kwalitatief gezien niet echt hoogstaand, maar wel redelijk vernieuwend.quote:Op maandag 7 december 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, tijd voor DTDD.
Osdorp Posse is wel geinig, ook niet meer dan dat.
Met Lil Kleine als deskundige.quote:Op maandag 7 december 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
Dat hiphopgedoe was laatst ook al bij Humberto
Nee, maar dit nummer is wel bagger ja.quote:
Jij bent net zo gefocust op dit topic als Harry Mens op Willem denk ik.quote:
Met Henny Vrienten bedoel je denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
Typhoon hoort bij de beste hiphop artiesten in Nederland vind ik, maar dit soort nummertjes vind ik maar niks. Net als die vorige van hem met nog iemand bij dwdd.
Het refrein gaat gelukkig nog wel, dat is een beetje Graceland.quote:Op maandag 7 december 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
OK dit gaan we dus 10000 keer horen bij SR? Lekker dan
Gaat wel meevallen denk ik, zo goed is het ook weer niet.quote:Op maandag 7 december 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
OK dit gaan we dus 10000 keer horen bij SR? Lekker dan
Coupletten slaan nergens op.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
Niet weglopen lijkt me eerder een smeekbede richting het publiek.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 7 december 2015 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Henny Vrienten bedoel je denk ik.
Die weet hier niks van joh, die weet alleen dingen van muziek.quote:
Volgens mij vindt ie britse hiphop nog wel oke.quote:
Hij kan het opzoeken he, wikipedia.quote:Op maandag 7 december 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die weet hier niks van joh, die weet alleen dingen van muziek.
The Beatles > Kanequote:
Ik geloof niet dat jij hier echt aan twijfelt.quote:
Kane is om te kotsenquote:Op maandag 7 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij hier echt aan twijfelt.
Terechte klacht.quote:
Brainpower.quote:Op maandag 7 december 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Sinds Brainpower is het snel bergafwaarts gegaan.
Wel zo ongeveer de enige goede nederhop ja.quote:
Typhoon is nog veel minder nederhop.quote:Op maandag 7 december 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig is geen nederhop. Gewoon niet.
Gewoon een echte OG, kom niet haten.quote:
Typhoon en Extince doe je daarmee wel wat tekort, de rest is niks behalve de gimmick van de JvT misschien.quote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef VXXLL het volgende:
Duvel Duvel en Opgezwolle
De rest is kut
Hoezo niet?quote:Op maandag 7 december 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig is geen nederhop. Gewoon niet.
Gewoon elektro waarin wat gerapt wordt, zeker vanaf LP2.quote:
De grootste droeftoeter uit de hiphopwereld.quote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een echte OG, kom niet haten.
Gewoon samen met The Flexican hoor?quote:
Was in de war met een andere.quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon samen met The Flexican hoor?
Hehe.quote:Op maandag 7 december 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kempi is echt een idioot.
Fresku kan op zich nog wel als je een beetje je niveau verlaagt.
Amsterdam is geweest en de rest is eigenlijk niks meer.quote:Op maandag 7 december 2015 19:49 schreef Intellectueel het volgende:
Van Kempi horen we gelukkig niets meer.
Zwolle en Rotterdam. De rest stelt vrij weinig voor.
Amsterdam is nooit aan geweest.quote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdam is geweest en de rest is eigenlijk niks meer.
Wijnaldum en Van der Wiel mis ik ook.quote:Op maandag 7 december 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis Royston bij het Rotterdamse deel.
Veel betere tekstschrijver man.quote:
Ik weet ook niet waarom hij een accent forceert.quote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken maar niet wennen aan dat accent van AliB
Het zijn kliks of kijks.quote:
Nee, Bruce.quote:
Fuck yeah!quote:Op maandag 7 december 2015 19:53 schreef Heufd het volgende:
Ronnie Flex belangrijkste Nederlandse artiest van dit moment. Debuutalbum 'De Nacht is Nog Jong Net Als Wij Voor Altijd' next-level goed.
Ik was dit bijna vergeten.quote:
Onbegrijpelijk dat er geen tweede seizoen is gemaakt.quote:
Oh ja die ook nogquote:
Er gaan mensen weer de kans krijgen om aan eigengeilerij te doen.quote:Boek ‘Paris est une fête': Connie Palmen
Parijs is een feest. Tenminste, als je ‘A Moveable Feast’ leest, het boek met de memoires van de legendarische Amerikaanse schrijver Ernest Hemingway, die lange tijd in de stad woonde. Het boek verscheen postuum in 1964 en werd in het Frans vertaald als ‘Paris est une fête’.
Twee aanslagen verder weten we dat Parijs niet langer de vrolijke stad der liefde is. Toch is het boek juist nu populair. De Fransen lezen het als een daad tegen de terreur, als een als troost voor wat hen is aangedaan, als een ode aan de stad Parijs. Aan tafel: Connie Palmen, groot bewonderaar van Hemingway.
Er was eens... een kerstverhaal: Paul de Leeuw
De Sint is vertrokken, dus richten we ons op het volgende feest in december: Kerstmis. Paul de Leeuw besloot dit jaar het kerstverhaal op CD te zetten. Hij leest de zelfgeschreven tekst voor op zijn volstrekt eigen manier en kruipt in de huid van zo’n beetje alle personages. Van Maria tot Jozef tot de ezel, met veel humor wordt het verhaal over de geboorte van Jezus Christus gebracht. Met muzikale ondersteuning van het Matangi Kwartet!
twitter:kensingtonband twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 15:29:36Tomorrow we're guests at #DWDD, tune in at 19.00 on NPO1! Pic by Bart Heemskerk, full #ZiggoDome set coming soon! https://t.co/BSjyZ3fOb4 reageer retweet
Als ik haar op tv heb gezien voel ik mezelf altijd weer een maand of 3 een stuk beter.quote:Connie Palmen
Vandaag weer even geluisterd tijdens het stofzuigen, was weer heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen in ieder geval Kensington aan tafel.twitter:kensingtonband twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 15:29:36Tomorrow we're guests at #DWDD, tune in at 19.00 on NPO1! Pic by Bart Heemskerk, full #ZiggoDome set coming soon! https://t.co/BSjyZ3fOb4 reageer retweet
Ja echt dom van Mathijs dat hij 1000den gesprekken/items niet onthoudtquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:21 schreef Aisumasen het volgende:
Nog even over die walgelijke, lage, geschiedvervalsende "lezing" over Nederlandse hiphop van die subsidiezuigende rat van een Ali B gisteren...
[ afbeelding ]
Bovendien stelt een presentator vragen namens de kijker en kan hij er niet van uitgaan dat iedereen dat item met Bl3nder gezien heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt dom van Mathijs dat hij 1000den gesprekken/items niet onthoudt
Wat is nu verder de conclusie?quote:
Ze wilden natuurlijk Joost Zwagerman, maar die Connie.quote:
Hoho, vanaf deze eeuw praten we niet meer over de 20e eeuw na Christus maar over de eerste eeuw na Bono.quote:
Nee, hoor. Het is de gespreksleider vergeven nog geen idee te hebben de frontman een jaar of 3 geleden te gast te hebben gehad met een side-project. Echter, de 'deskundige' aan tafel wist van toeten noch blazen over het onderwerp waar hij zich op de gebruikelijke manier doorheen glibberende. Het enige wat hij zorgvuldig verwoorde was de ongunst die hij de Osdorp Posse deed op nationale televisie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat is nu verder de conclusie?
Dat dat nummertje dat ze kwamen spelen niks had om te onthouden?
Mwah het is wel geinig maar een beetje een gimmick van de desert session bands jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo'n goed bandje, hij kan ook niet zingen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |