Kunnen daar genoeg woningen gebouwd worden voor vluchtelingen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat regenwoud kan me niet gauw genoeg tegen de vlakte gaan. Bulldozeren die hap.
Zo klopt het weerquote:Op maandag 7 december 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesse met een steak onder water.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mijn vlees smaakt anders stukken beter als ik me realiseer dat er ergens anders op de wereld mensen voor moeten creperen.
Maar als zo'n beest er voor heeft moeten creperen proef je dat ook wel.quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mijn vlees smaakt anders stukken beter als ik me realiseer dat er ergens anders op de wereld mensen voor moeten creperen.
Daar zit ook een mooie lobby achter inderdaad.quote:
Meestal zet ik er dan ook nog een docu van Unicef bij op.quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige wat echt helpt is dat de wereldbevolking aanzienlijk krimpt.
Uiteindelijk waarschijnlijk wel. En dat gebeurt niet op korte termijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige wat echt helpt is dat de wereldbevolking aanzienlijk krimpt.
Klopt, maar elke andere methode is inefficient, tenzij biotechnologie veel veel verder groeit.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.
Klopt, intensiveren maar met een absolute grens is voor milieu het best, maar dan lever je weer in op dierenwelzijn vergeleken met biologisch produceren.quote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef VXXLL het volgende:
Bio industrie is juist minder slecht voor het milieu dan niet bio industrie
Haha domme Jesse Klaver
Nee, wij doen al relatief veel aan het milieu. De consumptie in Afrika en andere onderontwikkelde gebieden stijgt enorm de komende decennia. Dat gaat nog een veel grotere aanslag geven op het milieu.quote:Op maandag 7 december 2015 19:19 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid van je af te schuiven is dit argument altijd.
Deze man neemt Halina als snack.quote:Op maandag 7 december 2015 19:22 schreef Badr_Harry het volgende:
Deze man heeft net 2 koeien opgegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |