Denk het wel iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef Elvi het volgende:
Dit worden zeker 2 afleveringen en dan de finale ook 2?
ze moeten nog eerst van 3 naar2quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef Elvi het volgende:
Met zulke intro's wel jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef Elvi het volgende:
Mijn internet is ook moe. Ik zet mijn laptop maar uit denk ik. Dit gaat niet werkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
Ik ben er nu al moe van. Ik wil de finale!!
dat doet me nog steeds aan heeeeeeel iets anders denken dan aan wat jij bedoelt.quote:
kijkse zonder onsquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn internet is ook moe. Ik zet mijn laptop maar uit denk ik. Dit gaat niet werkenStraks nog naar even proberen (en het is niet eens maandag!).
Vertel! Het is een onschuldig gaap-popjequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doet me nog steeds aan heeeeeeel iets anders denken dan aan wat jij bedoelt.
Ja, verbaasd mij ook ;p niet gezien!quote:
laten we er op houden dat het smakken is na iets wat niets met eten te maken heeftquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel! Het is een onschuldig gaap-popje
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we er op houden dat het smakken is na iets wat niets met eten te maken heeft
Of je worst lustquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we er op houden dat het smakken is na iets wat niets met eten te maken heeft
jah sorry, once it has been seen it can not been unseen.....quote:
gejankt.... o nee, dat was op tv....quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
Dus... iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik zou wat te horen krijgen over mijn sollicitatie van vrijdag.. Maar raad eens... Niks gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
6 chocoladeletters op de kop getikt voor 2 euro.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |