abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158076568
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident. Vaak schuilt hij zich boven bruggen en daken. Het donkere verschijnsel is slechts door de oplettende voorbijganger op te merken. Is hij een experiment van de overheid? Of is hij een soort evolutie van dracula?

Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158076723
Wat meer info over deze man dan alleen een foto uit 2003?
pi_158076751
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:36 schreef firefly3 het volgende:
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident.
wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?

enkel een paar foto's of enkel fotografisch bewijs op basis van onscherpe foto's van grote afstand lijkt me eerder enorm veel ruimte over te laten aan verklaringen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158076792
Mothman is overduidelijk fake.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158076851
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat meer info over deze man dan alleen een foto uit 2003?
Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158076868
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'het bewijsmateriaal'?

enkel een paar foto's of enkel fotografisch bewijs op basis van onscherpe foto's van grote afstand lijkt me eerder enorm veel ruimte over te laten aan verklaringen
Hou je stevig vast. Dit kan als schokkend ervaren worden.

pi_158076937
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genre

copyrights MonsterQuest van The History Channel 2010 (aflevering 64: "Mothman")
https://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest

:)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158076943
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jeetje, als een foto al bewijs is dan ben ik een blonde stoot met cup D na een sessie Photoshop.
pi_158076950
Geheim project van de US army, duh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158076991
Wow eng. Beetje net als deze 'caveman' waarvan slechts n foto is.

De fotograaf heeft hem ook maar 1x heel kort gezien. Daarna nooit meer gevonden.
  maandag 7 december 2015 @ 12:57:38 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158076999
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is weinig over hem bekend, daarom is het zo bijzonder.
Op die foto op de brug zie je gewoon iemand die wat onderhoud uitvoert.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158077048
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het hele in scene gezette filmpje is ook wel spannend, voor liefhebbers van het horror-genre

copyrights MonsterQuest van The History Channel 2012
https://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest

:)
Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
pi_158077057
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geheim project van de US army, duh!
Ja, zou goed kunnen.
pi_158077090
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat de wereld hier nog niet klaar voor is wordt onze onderbewustzijn langzaamaan gevoed met de materie. Dat kan alleen door de filmpjes op deze manier uit te brengen.
ah :)

En jij denkt nu zeker dat die afbeelding is van een echte Mothman die dat televisieteam eventjes bereid gevonden heeft me te werken aan de enscenering voor hun televisieprogramma?
pi_158077133
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ah :)

En jij denkt nu zeker dat die afbeelding is van een echte Mothman die dat televisieteam eventjes bereid gevonden heeft me te werken aan de enscenering voor hun televisieprogramma?
Misschien hebben ze het aan omwonenden gevraagt waar hij vaak komt.
pi_158078498
The Mothman Prophecies met in de hoofdrol Richard Geere was dan ook een bagger film.
  maandag 7 december 2015 @ 14:38:14 #17
64781 bonke
pipo koeie
pi_158080017
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzin :)
pies on joe toe
pi_158097028
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:38 schreef bonke het volgende:

[..]

denk eerder dat de wereld wel klaar is met die onzin :)
Waarom geloof je niet in de Mothman?
pi_158110646
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet in de Mothman?
Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?

Maar ik moet zeggen heb flink last van Poe's Law bij dit draadje...
pi_158121173
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:30 schreef nikao het volgende:

[..]

Je draait de boel om. De vraag is natuurlijk; waarom geloof jij wel in Mothman?

Maar ik moet zeggen heb flink last van Poe's Law bij dit draadje...
[ afbeelding ]
Hoe verklaar je dit??? Vogels zien er anders uit.

Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.

pi_158121255
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is trouwens 1 mothman maar. De ander is ingezoomd vanuit de circel naar de vierhoek.

[ afbeelding ]
_O- ja dit is echt
pi_158123159
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O- ja dit is echt
Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.

http://www.mayoclinic.org(...)n-l-m-d/bio-20054479
pi_158134131
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo twijffel je? Diegene die de foto heeft gemaakt is Steven Moran, een dokter. Denk niet dat hij liegt vanwege zijn carriere.

http://www.mayoclinic.org(...)n-l-m-d/bio-20054479
Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/
Religion teaches us to be satisfied with not understanding the world... RD
pi_158134671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie heel duidelijk een onduidelijk plaatje, lijkt me voldoende bewijs voor het bestaan van Mothman!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158144633
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:17 schreef Evolved het volgende:

[..]

Ik raad je aan deze website eens te bezoeken: http://tag.wonderhowto.com/make-fake-photos-in-photoshop/
Ik denk niet dat een dokter zijn geloofwaardigheid wilt verliezen en gaat fotosjoppen.
pi_158152446
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een dokter zijn geloofwaardigheid wilt verliezen en gaat fotosjoppen.
Oh ik wist niet dat het een dokter was! In dat geval hebt je helemaal gelijk, mijn excuses. Dokters zijn natuurlijk altijd 100% betrouwbaar.

In dat geval is mothman natuurlijk echt. Ik zou maar uitkijken hij leest vast mee.....
pi_158153105
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie heel duidelijk een onduidelijk plaatje, lijkt me voldoende bewijs voor het bestaan van Mothman!
Bullshit! onduidelijke plaatjes zijn nooit zomaar een bewijs ergens voor... Enkel onduidelijke plaatjes genomen door een dokter zijn geldig bewijs!
pi_158154217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bullshit! onduidelijke plaatjes zijn nooit zomaar een bewijs ergens voor... Enkel onduidelijke plaatjes genomen door een dokter zijn geldig bewijs!
Dit dus. Een aanname is pas een feit wanneer een betrouwbare bron dit vaststeld.
pi_158157007
quote:
Goede documentaire! Veel ooggetuigen en zelfs een museum!!
pi_158162284
Ooggetuigen, een museum, EN een dokter die de foto heeft gemaakt!!!!!! Omg! Hij is echt, dit is onomstotelijk bewezen! Wie denk je dat het volgende slachtoffer wordt?
pi_158162847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:32 schreef Evolved het volgende:
Ooggetuigen, een museum, EN een dokter die de foto heeft gemaakt!!!!!! Omg! Hij is echt, dit is onomstotelijk bewezen! Wie denk je dat het volgende slachtoffer wordt?
Je kunt er beter niet mee spotten. Hij heeft namelijk wss ervoor gezorgt dat er een bug instorte met als gevolg dat er tientallen mensen omkwamen. (Zie documentaire)...
pi_158168003
een dokter heeft ook die beruchte foto van nessie gemaakt en jaren later toegegeven dat het een bootje was :)
goedgelovige mensen :(
pies on joe toe
pi_158168061
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:37 schreef bonke het volgende:
een dokter heeft ook die beruchte foto van nessie gemaakt en jaren later toegegeven dat het een bootje was :)
goedgelovige mensen :(
Nessie heeft dan ook nooit ervoor gezorgd dat een brug instortte, dommie :)
pi_158168350
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Nessie heeft dan ook nooit ervoor gezorgd dat een brug instortte, dommie :)
das waar :)
pies on joe toe
pi_158168733
Veel vooroordelen, niemand heeft mothman ooit ontmoet. Misschien heeft hij een goede verklaing voor het laten instorten van de brug.
pi_158169775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:33 schreef Royy het volgende:
Veel vooroordelen, niemand heeft mothman ooit ontmoet. Misschien heeft hij een goede verklaing voor het laten instorten van de brug.
Misschien zijn er wel meerdere mothmannen. Ik hoop het eerlijk gezegt niet.., anders is de mensheid misschien wel in gevaar.. kan een chemische reactie (in het filmpje besproken) meerdere mothmannen creeren? Ik denk/hoop dat er maar 1 mothman is.
pi_158169914
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel meerdere mothmannen. Ik hoop het eerlijk gezegt niet.., anders is de mensheid misschien wel in gevaar.. kan een chemische reactie (in het filmpje besproken) meerdere mothmannen creeren? Ik denk/hoop dat er maar 1 mothman is.
als je bedenkt dat Spider-Man ontstaan is dordat Peter Parker dor een radio-actieve spin gebeten is, en de Hulk door de explosie van en Gamma Bom, zal Mothman zeker ok ontstan zijn door een chemische reactie, en nu bruggen doen instortten en vast de Mensheid bedreigen
pi_158170019
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als je bedenkt dat Spider-Man ontstaan is dordat Peter Parker dor een radio-actieve spin gebeten is, en de Hulk door de explosie van en Gamma Bom, zal Mothman zeker ok ontstan zijn door een chemische reactie, en nu bruggen doen instortten en vast de Mensheid bedreigen
Mothman is echt, spiderman is verzonnen ofcourse. Er is een museum over mothman. Niemand beweerd dat spiderman echt is en er is geen museum vol met bewijsmateriaal _O- probeer wat meer open te staan voor dit soort fenomenen. Mothman is echt thrust me. Bewijs genoeg.
pi_158170056
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:57 schreef firefly3 het volgende:
Mothman is echt, spiderman is verzonnen ofcourse. Er is een museum over mothman.
NU je het zegt, daarin heb je natuurlijk gewoon gelijk..

ik kan me ook geen vage foto's genomen door een dokter van Spider-man herinneren, wat betekent dat het gewoon een fantasiefiguur is...
pi_158170117
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

NU je het zegt, daarin heb je natuurlijk gewoon gelijk..

ik kan me ook geen vage foto's genomen door een dokter van Spider-man herinneren, wat betekent dat het gewoon een fantasiefiguur is...
:) idd!
pi_158170213
Ook ik wouw dat er meer fotos of zelfs filmpjes bestaan.
pi_158172990
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien vermenigvuldigen zichzelf wel? Maar dat zou betekenen dat je ook baby mothmannen rond moet zien vliegen
pi_158174395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:30 schreef Royy het volgende:

[..]

Misschien vermenigvuldigen zichzelf wel? Maar dat zou betekenen dat je ook baby mothmannen rond moet zien vliegen
Mothvrouw of mothmanvrouw? Ik zou ze overigens eerder mothbabys noemen maar dat zouden de wetenschappers moeten beslissen..

Ik vond deze schets op het internet. Het heeft ook iets mothman achtigs.

pi_158175195
Zelfs al is die foto geen fake, dan kan het toch nog steeds een vogel zijn en gezichtsbedrog dat het lijkt dat ie bij het gebouw vliegt, maar volgens mij is het veel dichter bij.
Anyways... dit kan werkelijk alles zijn. En zo'n beetje 'alles' is ook aannemelijker dan de verklaring; 'mothman'.
:o
pi_158175703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:15 schreef nikao het volgende:
Zelfs al is die foto geen fake, dan kan het toch nog steeds een vogel zijn en gezichtsbedrog dat het lijkt dat ie bij het gebouw vliegt, maar volgens mij is het veel dichter bij.
Anyways... dit kan werkelijk alles zijn. En zo'n beetje 'alles' is ook aannemelijker dan de verklaring; 'mothman'.
:o
We waren er niet bij. De maker van de foto wel en hij zegt dat het hoogstwaarschijnlijk mothman is. Gezichtsbedrog maak je niet met camera's. Bewegingen ook niet. Aan de hand van de beweging kan je meteen zien wat het is.
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:05:47 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158175878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:57 schreef firefly3 het volgende:
Mothman is echt, spiderman is verzonnen ofcourse. Er is een museum over mothman. Niemand beweerd dat spiderman echt is en er is geen museum vol met bewijsmateriaal
http://www.supermuseum.com
Ik ga naar huis.
pi_158176297
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:34 schreef firefly3 het volgende:

Ik vond deze schets op het internet. Het heeft ook iets mothman achtigs.

[ afbeelding ]
Ik weet niet helemaal zeker of die schets door een dokter gemaakt is, heb je daar misschien wat meer info over?
pi_158179930
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We waren er niet bij. De maker van de foto wel en hij zegt dat het hoogstwaarschijnlijk mothman is. Gezichtsbedrog maak je niet met camera's. Bewegingen ook niet. Aan de hand van de beweging kan je meteen zien wat het is.
Uhm nee... de maker van de foto noemde het de angel of death oid...
Dus nu geloof je daarin? aangezien je blijkbaar iedereen op z'n woord geloofd en niet bekend lijkt te zijn met het feit dat ooggetuigenverslagen super onbetrouwbaar zijn?

wtf man....
pi_158183828
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:52 schreef nikao het volgende:

[..]

Dus nu geloof je daarin? aangezien je blijkbaar iedereen op z'n woord geloofd en niet bekend lijkt te zijn met het feit dat ooggetuigenverslagen super onbetrouwbaar zijn?

wtf man....
Het was een dokter en een goede camera. Je kunt er bijna niet omheen
pi_158190085
quote:
Het is geen echte museum. Totaal niet te vergelijken.
pi_158190107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:52 schreef nikao het volgende:

[..]

wtf man....
Het is een erkende dokter die de foto heeft gemaakt.
pi_158190110
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:49 schreef Royy het volgende:

[..]

Het was een dokter en een goede camera. Je kunt er bijna niet omheen
Dit dus.
pi_158200253
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is een erkende dokter die de foto heeft gemaakt.
nou en?

Als een natuurkundige zegt dat ie een nieuwe diersoort ontdekt heeft, geloof je hem dan ook gelijk? :?
pi_158204532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:15 schreef nikao het volgende:

[..]

nou en?

Als een natuurkundige zegt dat ie een nieuwe diersoort ontdekt heeft, geloof je hem dan ook gelijk? :?
Ja. Of geloof je deze wetenschappers niet?
pi_158205323
Highdef Mothman foto!! Wat zijn de gevolgen hiervan?

pi_158208325
Dit is echt
  zondag 13 december 2015 @ 08:55:54 #58
64781 bonke
pipo koeie
pi_158210155
er zijn wel degelijk superhelden zoals spiderman, de hulk, superman enzz
kijk maar naar al die rl docu's die over ze gemaakt zijn
daarin zie je wat ze doen, hoe ze leven en omgaan met hun krachten
ook hebben ze al regelmatig hun leven in de waagschaal gezet om de wereld te redden ( gelukkig lukt het ze ook nog )
van spiderman zijn er zelfs al 4 of 5 goeie documantaires te vinden, en dan nog niet te spreken over al die andere docu's van superhelden
er zijn er zelfs een aantal waarbij een aantal superhelden gaan samenwerken om de wereld te redden, denk hierbij aan de avengers
misschien dat de regiseurs van die docu's ook een mooie docu over mothman kunnen gaan maken
ik ga zeker kijken als zo'n docu uitkomt
pies on joe toe
pi_158211332
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 08:55 schreef bonke het volgende:
er zijn wel degelijk superhelden zoals spiderman, de hulk, superman enzz
kijk maar naar al die rl docu's die over ze gemaakt zijn
daarin zie je wat ze doen, hoe ze leven en omgaan met hun krachten
ook hebben ze al regelmatig hun leven in de waagschaal gezet om de wereld te redden ( gelukkig lukt het ze ook nog )
van spiderman zijn er zelfs al 4 of 5 goeie documantaires te vinden, en dan nog niet te spreken over al die andere docu's van superhelden
er zijn er zelfs een aantal waarbij een aantal superhelden gaan samenwerken om de wereld te redden, denk hierbij aan de avengers
misschien dat de regiseurs van die docu's ook een mooie docu over mothman kunnen gaan maken
ik ga zeker kijken als zo'n docu uitkomt
Er is nogal een verschil tussen documentaire en film...
  zondag 13 december 2015 @ 11:47:35 #60
64781 bonke
pipo koeie
pi_158211457
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 11:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen documentaire en film...
klopt, maar dit zijn gewoon goede docu's met goeie regiseurs, niet die troep als de kardashians of geordie shore
btw, kijk es american hero , super docu :)
pies on joe toe
pi_158212821
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:47 schreef bonke het volgende:

[..]

klopt, maar dit zijn gewoon goede docu's met goeie regiseurs, niet die troep als de kardashians of geordie shore
btw, kijk es american hero , super docu :)
Maar dat zijn acteurs. De mothman beelden zijn geen acteurs...
  zondag 13 december 2015 @ 13:18:44 #62
64781 bonke
pipo koeie
pi_158213208
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar dat zijn acteurs. De mothman beelden zijn geen acteurs...
dat zijn helemaal geen acteurs
pies on joe toe
pi_158215879
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:18 schreef bonke het volgende:

[..]

dat zijn helemaal geen acteurs
Waarom start je er dan geen topic over?
  zondag 13 december 2015 @ 15:08:42 #64
64781 bonke
pipo koeie
pi_158215926
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 15:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom start je er dan geen topic over?
waarschijnlijk omdat dan niemand mij gelooft :(
maar gelukkig zijn er anderen die ongeloofwaardige topics openen :)
pies on joe toe
pi_158215931
Deze tekening is echt eng. Zou hij er zo uit kunnen zien van dichtbij?

pi_158218064
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja. Of geloof je deze wetenschappers niet?
Nee natuurlijk niet, waarom zou ik? Je hebt vertrouwen in de wetenschap. Dat is totaal wat anders dan klakkeloos iedere wetenschapper geloven.
Sowieso niet op een ooggetuigenverslag.
  zondag 13 december 2015 @ 16:39:11 #67
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158218226
quote:
Het bewijsmateriaal voor het bestaan van een soort Mothman is evident. Vaak schuilt hij zich boven bruggen en daken. Het donkere verschijnsel is slechts door de oplettende voorbijganger op te merken. Is hij een experiment van de overheid? Of is hij een soort evolutie van dracula?

[ afbeelding ]
pi_158220065
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef nikao het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, waarom zou ik? Je hebt vertrouwen in de wetenschap. Dat is totaal wat anders dan klakkeloos iedere wetenschapper geloven.
Sowieso niet op een ooggetuigenverslag.
Een ooggetuigenverslag is geloofwaardiger dan slechts een analyze van een grieks geschrift of het vinden van oude botten.
pi_158235003
Nog meer bewys voor het bestaan van de mothman. Het stapelt zich op.

pi_158432682
-edit- reactie op verwijderde post

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 22-12-2015 13:12:16 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:45:00 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158447718
oeh een mothman topic..
Even doorlezen _O_
TVP!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158461147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef theguyver het volgende:
oeh een mothman topic..
Even doorlezen _O_
TVP!
Leuk dat je mothman ook kent en het ook interessant vindt! :)
  woensdag 23 december 2015 @ 08:16:47 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158461180
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk dat je mothman ook kent en het ook interessant vindt! :)
tuulk zie dit topic ;)
TRU / legendary creatures en cryptids
pi_158464978
quote:
Vooral het verhaal over de verdwijning van die haai is gaaf :)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:59:48 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158466118
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vooral het verhaal over de verdwijning van die haai is gaaf :)
Eh welk stukje is dat?
pi_158466230
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef firefly3 het volgende:
Nog meer bewys voor het bestaan van de mothman. Het stapelt zich op.

[ afbeelding ]
Het bewijs met krantenartikeltjes uit 1966 stapelt zich op. Echt waterdicht dit.
pi_158472773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh welk stukje is dat?
http://www.iflscience.com(...)ng-great-white-shark
  woensdag 23 december 2015 @ 17:58:38 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158473197
quote:
Ah ja dat verhaal ken ik, wat denk jij?
pi_158489637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah ja dat verhaal ken ik, wat denk jij?
En of andere grote haai if orca. Wie weet!
pi_158489675
quote:

[ afbeelding ]
Vanochtend je medicatie vergeten? :')
  donderdag 24 december 2015 @ 08:30:30 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158489688
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En of andere grote haai if orca. Wie weet!
De witte haai is het grootste soort en komt niet zo diep.
Een orca helemaal niet (zuurstof)
Misschien een giant inktvis?
Vond het wel erg bizar dit.
pi_158493906
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:29 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Vanochtend je medicatie vergeten? :')
Jammer dat je oogkleppen op hebt :/
pi_158493912
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

De witte haai is het grootste soort en komt niet zo diep.
Een orca helemaal niet (zuurstof)
Misschien een giant inktvis?
Vond het wel erg bizar dit.
Apart idd!!
  donderdag 24 december 2015 @ 13:04:37 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158494097
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Apart idd!!
Er zijn bepaalde walvissen die zo diep komen, maar of die nou witte haaien eten???
En zuurstof??
Bedoel 3 meter is niet niks.
De witte haai kan 7 meter worden meen ik maar ook die komen niet zo diep!
pi_158519970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde walvissen die zo diep komen, maar of die nou witte haaien eten???
En zuurstof??
Bedoel 3 meter is niet niks.
De witte haai kan 7 meter worden meen ik maar ook die komen niet zo diep!
Dat is wel extreem ja. Heel misschien een geologische activiteit?
  vrijdag 25 december 2015 @ 21:59:05 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158527658
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is wel extreem ja. Heel misschien een geologische activiteit?
Ik vind het wel een mooi speculatie onderwerp.
Want het probleem zit m in het volgende, ik meen namelijk dat witte haaien elkaar niet zo 123 aanvallen, plus witte haaien komen zelf niet zo diep.
Ook werd geregistreerd dan de sensor voor 10 dagen of zo zo diep bleef.
Wat voor ander groot dier zou een witte haai aan kunnen vallen?
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:06:02 #87
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158527901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:10 schreef Evolved het volgende:
Dokters zijn natuurlijk altijd 100% betrouwbaar
En mensen die zeggen dokter te zijn zijn natuurlijk helemaal bonafide.
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:30:46 #88
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_158532102
Hoi hoi. Waarom heet hij eigenlijk Mothman? M.a.w. wie heeft die naam bedacht en wat is de reden erachter?
pi_158536920
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:30 schreef Spellmeista het volgende:
Hoi hoi. Waarom heet hij eigenlijk Mothman? M.a.w. wie heeft die naam bedacht en wat is de reden erachter?
Het is verzonnen door een schrijver van een lokale krant. Grotendeels door zijn verschijning en omdat de naam batman al bestond hebben ze hem mothman genoemd.

http://m.ign.com/articles(...)e-mothman-prophecies
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:22:25 #90
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_158537042
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is verzonnen door een schrijver van een lokale krant. Grotendeels door zijn verschijning en omdat de naam batman al bestond hebben ze hem mothman genoemd.

http://m.ign.com/articles(...)e-mothman-prophecies
Ok thx!
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:43:10 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158643455

VET, nou is het niet echt een cryptid!

maar toch wel vet!
pi_158649634
wel interesant dit alles
pi_158717733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:43 schreef theguyver het volgende:

VET, nou is het niet echt een cryptid!

maar toch wel vet!
Gaaf filmpje! :)
  donderdag 31 december 2015 @ 17:43:34 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158719134
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gaaf filmpje! :)
ja dit is echt de eerste keer dat ze een levende aantreffen in ondiep water.
de vorige was deze
dit zijn de enige 2 beelden van een levende giant octopus, het schijnt dat er een nog grotere soort is.
Maar tot dusver hebben ze maar 1 dood exemplaar er van gevonden.
pi_159061637
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

ja dit is echt de eerste keer dat ze een levende aantreffen in ondiep water.
de vorige was deze
dit zijn de enige 2 beelden van een levende giant octopus, het schijnt dat er een nog grotere soort is.
Maar tot dusver hebben ze maar 1 dood exemplaar er van gevonden.
Ik heb er een keer over gelezen:)
pi_159061641
Interessante schets. Misschien kunnen we er wat mee..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')