abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158089716
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de blonde moeder hé
?
pi_158089727
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de blonde moeder hé
Vergeet vooral de pijprokende vader niet.
  maandag 7 december 2015 @ 20:56:59 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158090379
De elite is in hun nopjes met jullie, de social engineering slaat aan zo te lezen :{
Nadat men gewend is aan dat de halve wereld homo zou zijn en dat vooral homoouders zo goed kinderen kunnen opvoeden is het volgende panseksualteit waar we aan moeten wennen, aangevoerd door artiesten die er als jongen/meisje uitzien zoals die Bieber, vieze Miley of die fucked up kids van Will Smith. Androgyne mensen moeten we worden in de toekomst. Er is ook al zo'n kledinglijn die erop inhaakt :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158090490
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
De elite is in hun nopjes met jullie, de social engineering slaat aan zo te lezen :{
Nadat men gewend is aan dat de halve wereld homo zou zijn en dat vooral homoouders zo goed kinderen kunnen opvoeden is het volgende panseksualteit waar we aan moeten wennen, aangevoerd door artiesten die er als jongen/meisje uitzien zoals die Bieber, vieze Miley of die fucked up kids van Will Smith. Androgyne mensen moeten we worden in de toekomst. Er is ook al zo'n kledinglijn die erop inhaakt :o
Waarom meteen een lijn doortrekken naar "iedereen is androgyn"? Dat hoor je hier echt niemand zeggen. Gewoon een kwestie van accepteren dat iedereen anders is.

Of ervaar jij daadwerkelijk hier last van, dat anderen niet vallen op het andere geslacht of, enger nog misschien, dat er ook aseksuele mensen bestaan? Klein geheimpje; ik ben zelf aseksueel. :o

En nu? Ik wil namelijk nog steeds wel kinderen met mijn verloofde dus dat verandert niet.

Maar je post toont juist perfect aan dat het complot van de TS bestaat. Want anders = eng en dat post je nu overduidelijk.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 21:05:09 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_158090732
quote:
Wees maar niet bang hoor. Je mag gewoon zijn en blijven wat je zelf wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 07-12-2015 21:42:48 ]
pi_158090874
quote:
Waren we er al in dit topic niet over uit dat de rechts-conservatieve elite graag het ideaalbeeld van de nuclear family in stand houdt. Zeg maar diezelfde rechts-conservatieve elite die ook achter de wereldheerschappijcomplotten (zionisme/bilderberg/illuminati/rothschild) zit?

Waarom zijn de reguliere complotdenkers dan toch zo gebrand op het in standhouden van het gezin als hoeksteen van de samenleving. Als ze echt tegen de complotten ageren zou je zeggen dat ze de seksuele diversiteit juist omarmen.
  maandag 7 december 2015 @ 21:10:52 #107
189978 controlaltdelete
pi_158090933
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom meteen een lijn doortrekken naar "iedereen is androgyn"? Dat hoor je hier echt niemand zeggen. Gewoon een kwestie van accepteren dat iedereen anders is.

Of ervaar jij daadwerkelijk hier last van, dat anderen niet vallen op het andere geslacht of, enger nog misschien, dat er ook aseksuele mensen bestaan? Klein geheimpje; ik ben zelf aseksueel. :o

En nu? Ik wil namelijk nog steeds wel kinderen met mijn verloofde dus dat verandert niet.

Maar je post toont juist perfect aan dat het complot van de TS bestaat. Want anders = eng en dat post je nu overduidelijk.
Het is ook niet dat dit verandert binnen nu en 10 jaar. Daar wordt een paar generaties voor uitgetrokken. Wij zijn van de generatie dat we nu accepteren dat het normaal is en daar is men een aantal jaren geleden mee begonnen, wellicht ergens in de 60's/70's mede door seksuele revolutie e.d. Er is ook niks mis met homo zijn of dat homo's kinderen opvoeden maar wel waar het naar toe leidt, uitgerold naar grotere excessen zoals transgender of panseksualiteit. Nu is het tijd voor de volgende generatie om ze langzaam aan te laten wennen aan deze excessen dmv educatie, films en vooral muzieksterretjes, zoals bij ons 20 jaar geleden met homo is gebeurd. Dit is een slow proces en nogmaals niets mis met homo, les of bi en ook niet met trans maar wel hoe het opgedrongen wordt en met welke reden. Social engineering pur sang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158091019
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is ook niet dat dit verandert binnen nu en 10 jaar. Daar wordt een paar generaties voor uitgetrokken. Wij zijn van de generatie dat we nu accepteren dat het normaal is en daar is men een aantal jaren geleden mee begonnen, wellicht ergens in de 60's/70's mede door seksuele revolutie e.d. Er is ook niks mis met homo zijn of dat homo's kinderen opvoeden maar wel waar het naar toe leidt en uitgerold naar grotere excessen zoals transgender of panseksualiteit. Nu is het tijd voor de volgende generatie om ze langzaam aan te laten wennen aan deze excessen dmv educatie, films en vooral muzieksterretjes, zoals bij ons 20 jaar geleden met homo is gebeurd. Dit is een slow proces en nogmaals niets mis met homo, les of bi en ook niet met trans maar wel hoe het opgedrongen wordt en met welke reden. Social engineering pur sang.
Het werd in de tijd van de Romeinen en Grieken ook gewoon normaal gevonden en zelfs openlijk "geprakkiseerd". Dus nee er is niet een opkomende social engineering. Geschiedenis van mensheid beweegt in golven, ook met dit onderwerp.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 21:14:15 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_158091045
-Edit- pers.aanval :N

[ Bericht 91% gewijzigd door Dance99Vv op 07-12-2015 21:54:03 ]
  maandag 7 december 2015 @ 21:14:55 #110
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158091075
Ik kan me overigens vergissen maar door panseksualiteit en transgenders excessen te noemen laat je niet echt blijken dat je niks tegen die mensen hebt..
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 7 december 2015 @ 21:20:21 #111
189978 controlaltdelete
pi_158091267
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het werd in de tijd van de Romeinen en Grieken ook gewoon normaal gevonden en zelfs openlijk "geprakkiseerd". Dus nee er is niet een opkomende social engineering. Geschiedenis van mensheid beweegt in golven, ook met dit onderwerp.
Dat klopt, ik beweer ook niet dat het niet bestaat het homo/les/bi zijn of dat het onzin is ook niet in die tijd. Heb je mij nooit ergens horen beweren. Nu is het zeker social engineering en gebruikt voor duistere doeleinden onder de noemer gelijkheid. Als je daar wat op aan te merken hebt worden die mensen weggezet als homofoob wat onzin is. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien tot zover, want het gaat te ver voor een aantal mensen. Het is ook een ziek punt op hun agenda. Ik heb mijn zegje iig in deze gedaan.
  maandag 7 december 2015 @ 21:21:42 #112
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158091336
Zal planned parenthood een onderdeel van het complot zijn?
pi_158091393
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat klopt, ik beweer ook niet dat het niet bestaat het homo/les/bi zijn of dat het onzin is ook niet in die tijd. Heb je mij nooit ergens horen beweren. Nu is het zeker social engineering en gebruikt voor duistere doeleinden onder de noemer gelijkheid. Als je daar wat op aan te merken hebt worden die mensen weggezet als homofoob wat onzin is. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien tot zover, want het gaat te ver voor een aantal mensen. Het is ook een ziek punt op hun agenda. Ik heb mijn zegje iig in deze gedaan.
Wat is er duister aan gelijkheid?
  maandag 7 december 2015 @ 21:27:50 #114
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158091566
is mij ook niet geheel duidelijk maar ik vreenm dat het met verstoring van de orde te maken heeft waardoor andere duistere plannen makkelijker doorgang hebben.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_158093577
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Stel nou dat je gelijk hebt, wat zijn dan de gevolgen hiervan. En waarom hebben die gevolgen een negatieve invloed op de mensheid?
ROBODEMONS..................|:(
pi_158098218
quote:
Herken je in je eigen denken niet een fel doorgeslagen vorm van indoctrinatie? Mensen moeten in vaste kaders gepropt worden van het systeem en jij staat er bij te juichen. Mensen bevrijden van die vaste kaders? NEE!!! GEEN BEVRIJDING!!!

Ik weet niet, veel zuiverder geïndoctrineerd ga je het niet tegenkomen, denk ik.
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:51:14 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158098963
Feminist Conspiracy Theory: A Zero-Sum Game

The basis of this argument focuses on the apparent cost of women’s liberation. At the heart of this theory, individuals such as Dr. Henry Makow, media analyst Mark Dice, and film producer Aaron Russo argue that feminism was created by the Global Elite to remove power from men, destroy the nuclear family, and destabilize society. For example, Russo claims to have been approached by Nick Rockefeller who told him that his family’s foundation has been financing the women’s liberation movement in order to break down the nuclear family, thereby brainwashing the young, and also widening the tax base.
https://propagandacritic.(...)ory-a-zero-sum-game/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:52:22 #118
52357 Lambiekje
pi_158098977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 02:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Herken je in je eigen denken niet een fel doorgeslagen vorm van indoctrinatie? Mensen moeten in vaste kaders gepropt worden van het systeem en jij staat er bij te juichen. Mensen bevrijden van die vaste kaders? NEE!!! GEEN BEVRIJDING!!!

Ik weet niet, veel zuiverder geïndoctrineerd ga je het niet tegenkomen, denk ik.
denk je dat dat bevrijding is..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:53:04 #119
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158098982
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:16 schreef Ali_boo het volgende:
Oh Sic, ik zit vol met goede verhalen, dat weet je toch :7

Echter heeft TS aangegeven niet geitereseerd te zijn in het andere kant van het verhaal. Zelfs wanneer de mensen hier hem alle feiten op een presenteerblaadje gaven liet die blijken geen enkele interesse te hebben in het materie . Dan houdt het ook snel op
Herkenbaar...
quote:
Omdat mensen bepaalde voorkeuren in de vorm van traditionele rollen of zich uitspreken tegen homoseksualiteit duidt dit op een complot. Het vaticaan spreekt zich tegen de homos, de russen as well. Hoe duidelijk wil je het hebben !!!!!! Aldus TS . Geen enkele docu is genoemd om zijn verhaal kracht bij te zetten , geen enkele plan gepresenteerd om de homos wereldwijd schade aan te brengen , geen enkele organisatie is genoemd die er op uit zou zijn het leven van de homos zuur te maken. Desalniettemin is er een sprake van een complot :')
Ik zou het geen complot noemen, maar je kunt toch niet ontkennen dat homoseksualiteit nog niet echt vrij uit te dragen is in de wereld... :N

Als we trouwens Ali's (Kanibali) redenering even volgen, dan is homeseksualiteit juist goed. Het Vaticaan is tegen homoseksuelen, het Vaticaan is de duivel, de duivel is slecht, dus homoseksualiteit is een zegen! ;)
quote:
Hoewel vele religies en culturen zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Te denken aan de moslims , de joden, de hindoes en nog vele anderen , zijn het voornamelijk de christenen die het doelwit zijn . Terwijl alle andere groeperingen en religies met rust gelaten worden (relatief gezien)

Dit topic is voornamelijk bedoeld om veren in elkaar reed te steken voor mensen die het 'officiele verhaal' aanhangen
In de Westerse wereld komt de meeste tegenstand tegen homoseksualiteit en het gemekker over 'traditionele waarden en het gezin' ook uit christelijke hoek. Niet zo gek dus. Het argument: "Ja maar hunnie zijn ook niet lief tegen homo's" is geen argument. :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
Dat kan je veel beter overlaten aan een professional

Te denken aan een kindergarten en openbare scholen of de tv natuurlijk
Je ontwijkt mijn vraag/ statement een beetje, vind je ook niet? Dat je kinderen kunt krijgen is geen garantie voor een goede opvoeding. Homeschooling is geen garantie voor een goede opvoeding. Geen tv-kijken en private scholen zijn geen garantie voor een goede opvoeding.

Traditionele gezinnen zijn geen garantie voor een goede opvoeding.
Christelijk waarden zijn geen garantie voor een goede opvoeding.
etc.
etc.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 8 december 2015 @ 08:59:56 #120
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158099033
Waarom is de wereld in de jaren 80 niet al vergaan in een androgeen wasteland?

Ik bedoel, kom op: Als we als samenleving David Bowie hebben overleefd, dan kunnen we Bieber ook wel hebben! _O-

Boy George? Michael Jackson? Annie Lennox? Prince? Cindy Lauper? Andy Warhol? Grace Jones?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:01:50 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158099052
Sowieso weinig androgyn aan de volwassen Bieber.
Het blijft vreemd: persoonlijke vrijheid als beangstigend zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:07:32 #122
52357 Lambiekje
pi_158099112
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Stel nou dat je gelijk hebt, wat zijn dan de gevolgen hiervan. En waarom hebben die gevolgen een negatieve invloed op de mensheid?
heb je naaste lief moet kapot.

Sociale media. Vriendschap wordt een lege huls.

Of zoals van t weekend in telegraaf http://m.telegraaf.nl/bin(...)-vaker-familieruzies

Bejaarden worden nog maar amper bezocht door (klein) kinderen. Er is een kindercentrale om willekeurig naar bejaarden te sturen en zeggen dat het hun kleinkind is

Thuiszorg onderbetaald en er wordt geklokt per adres. Tijd voor praatje is verboden. Als iemand kwijlend op grond ligt. Laten liggen. Je taak is toilet schoonmaken.

Mantelzorgers worden uitgebuit. Familie die oppast kunnen subsidies mislopen.

Sparen voor kleinkinderen resulteert in huurverhoging ouders

Huiswerk is uitgevonden zodat er minder contact is met familie en dat staatspropaganda thuis door gaat.

Wel grofgeld aan goede doelen (Q7 van de ceo). Of nog erger aan het verdomde kwf. Maar een buurman in nood zien we niet. (kan met gemak 10 jaar dood boven of naast je liggen).

Alles wordt ingezet om relaties om zeep te helpen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:24:33 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158099282
Oh ja, weer die familieruzies over erfenissen. Allemaal kleuters en pubers die met hun broers en zussen om de erfenis van pa en ma strijden ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158099498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb je naaste lief moet kapot.
En hoe gaat naastenliefde kapot als mensen met andere voorkeuren geaccepteerd worden?

quote:
Sociale media. Vriendschap wordt een lege huls.
Dat ligt toch echt aan jezelf maar blijf maar in je sprookje geloven dat mensen niet meer met elkaar communiceren. Jouw eventuele gebrek aan vriendschappen is natuurlijk niet een maatschappelijk probleem.

quote:
Of zoals van t weekend in telegraaf http://m.telegraaf.nl/bin(...)-vaker-familieruzies
En wat heeft dit te maken met het accepteren lgbt's?

quote:
Bejaarden worden nog maar amper bezocht door (klein) kinderen. Er is een kindercentrale om willekeurig naar bejaarden te sturen en zeggen dat het hun kleinkind is
Dat jij je ouders/grootouders niet bezoekt is ook niet direct een maatschappelijk probleem.

quote:
Thuiszorg onderbetaald en er wordt geklokt per adres. Tijd voor praatje is verboden. Als iemand kwijlend op grond ligt. Laten liggen. Je taak is toilet schoonmaken.
En je hebt hier ervaring mee of roeptoeter je zoals gewoonlijk maar weer eens wat?

quote:
Mantelzorgers worden uitgebuit. Familie die oppast kunnen subsidies mislopen.

Sparen voor kleinkinderen resulteert in huurverhoging ouders

Huiswerk is uitgevonden zodat er minder contact is met familie en dat staatspropaganda thuis door gaat.

Wel grofgeld aan goede doelen (Q7 van de ceo). Of nog erger aan het verdomde kwf. Maar een buurman in nood zien we niet. (kan met gemak 10 jaar dood boven of naast je liggen).

Alles wordt ingezet om relaties om zeep te helpen.
En nog een hele reeks onzin, lekker bezig Biekje, dat jij zoals het lijkt compleet contactgestoord bent is jouw probleem, dat jij geen relaties in stand kunt houden is ook jouw probleem, dat jij slecht contact hebt met je buurman is ook jouw probleem.

En zoals ik al zei zijn jouw problemen geen maatschappelijk probleem.
pi_158099876
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:59 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom is de wereld in de jaren 80 niet al vergaan in een androgeen wasteland?

Ik bedoel, kom op: Als we als samenleving David Bowie hebben overleefd, dan kunnen we Bieber ook wel hebben! _O-

Boy George? Michael Jackson? Annie Lennox? Prince? Cindy Lauper? Andy Warhol? Grace Jones?
Mijn stad is denk ik opgegeven, over 3 dagen heeft Bowie zijn eigen tentoonstelling in het museum en dan gaat hij ook nog optreden met het NNO.

En het is al de stad met het laagste percentage religieuzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')