Waarom meteen een lijn doortrekken naar "iedereen is androgyn"? Dat hoor je hier echt niemand zeggen. Gewoon een kwestie van accepteren dat iedereen anders is.quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
De elite is in hun nopjes met jullie, de social engineering slaat aan zo te lezen![]()
Nadat men gewend is aan dat de halve wereld homo zou zijn en dat vooral homoouders zo goed kinderen kunnen opvoeden is het volgende panseksualteit waar we aan moeten wennen, aangevoerd door artiesten die er als jongen/meisje uitzien zoals die Bieber, vieze Miley of die fucked up kids van Will Smith. Androgyne mensen moeten we worden in de toekomst. Er is ook al zo'n kledinglijn die erop inhaakt
Wees maar niet bang hoor. Je mag gewoon zijn en blijven wat je zelf wilt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
De elite is in hun nopjes met jullie, de social engineering slaat aan zo te lezen![]()
Nadat men gewend is aan dat de halve wereld homo zou zijn en dat vooral homoouders zo goed kinderen kunnen opvoeden is het volgende panseksualteit waar we aan moeten wennen, aangevoerd door artiesten die er als jongen/meisje uitzien zoals die Bieber, vieze Miley of die fucked up kids van Will Smith. Androgyne mensen moeten we worden in de toekomst. Er is ook al zo'n kledinglijn die erop inhaakt
Waren we er al in dit topic niet over uit dat de rechts-conservatieve elite graag het ideaalbeeld van de nuclear family in stand houdt. Zeg maar diezelfde rechts-conservatieve elite die ook achter de wereldheerschappijcomplotten (zionisme/bilderberg/illuminati/rothschild) zit?quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is ook niet dat dit verandert binnen nu en 10 jaar. Daar wordt een paar generaties voor uitgetrokken. Wij zijn van de generatie dat we nu accepteren dat het normaal is en daar is men een aantal jaren geleden mee begonnen, wellicht ergens in de 60's/70's mede door seksuele revolutie e.d. Er is ook niks mis met homo zijn of dat homo's kinderen opvoeden maar wel waar het naar toe leidt, uitgerold naar grotere excessen zoals transgender of panseksualiteit. Nu is het tijd voor de volgende generatie om ze langzaam aan te laten wennen aan deze excessen dmv educatie, films en vooral muzieksterretjes, zoals bij ons 20 jaar geleden met homo is gebeurd. Dit is een slow proces en nogmaals niets mis met homo, les of bi en ook niet met trans maar wel hoe het opgedrongen wordt en met welke reden. Social engineering pur sang.quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom meteen een lijn doortrekken naar "iedereen is androgyn"? Dat hoor je hier echt niemand zeggen. Gewoon een kwestie van accepteren dat iedereen anders is.
Of ervaar jij daadwerkelijk hier last van, dat anderen niet vallen op het andere geslacht of, enger nog misschien, dat er ook aseksuele mensen bestaan? Klein geheimpje; ik ben zelf aseksueel.
En nu? Ik wil namelijk nog steeds wel kinderen met mijn verloofde dus dat verandert niet.
Maar je post toont juist perfect aan dat het complot van de TS bestaat. Want anders = eng en dat post je nu overduidelijk.
Het werd in de tijd van de Romeinen en Grieken ook gewoon normaal gevonden en zelfs openlijk "geprakkiseerd". Dus nee er is niet een opkomende social engineering. Geschiedenis van mensheid beweegt in golven, ook met dit onderwerp.quote:Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook niet dat dit verandert binnen nu en 10 jaar. Daar wordt een paar generaties voor uitgetrokken. Wij zijn van de generatie dat we nu accepteren dat het normaal is en daar is men een aantal jaren geleden mee begonnen, wellicht ergens in de 60's/70's mede door seksuele revolutie e.d. Er is ook niks mis met homo zijn of dat homo's kinderen opvoeden maar wel waar het naar toe leidt en uitgerold naar grotere excessen zoals transgender of panseksualiteit. Nu is het tijd voor de volgende generatie om ze langzaam aan te laten wennen aan deze excessen dmv educatie, films en vooral muzieksterretjes, zoals bij ons 20 jaar geleden met homo is gebeurd. Dit is een slow proces en nogmaals niets mis met homo, les of bi en ook niet met trans maar wel hoe het opgedrongen wordt en met welke reden. Social engineering pur sang.
Dat klopt, ik beweer ook niet dat het niet bestaat het homo/les/bi zijn of dat het onzin is ook niet in die tijd. Heb je mij nooit ergens horen beweren. Nu is het zeker social engineering en gebruikt voor duistere doeleinden onder de noemer gelijkheid. Als je daar wat op aan te merken hebt worden die mensen weggezet als homofoob wat onzin is. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien tot zover, want het gaat te ver voor een aantal mensen. Het is ook een ziek punt op hun agenda. Ik heb mijn zegje iig in deze gedaan.quote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het werd in de tijd van de Romeinen en Grieken ook gewoon normaal gevonden en zelfs openlijk "geprakkiseerd". Dus nee er is niet een opkomende social engineering. Geschiedenis van mensheid beweegt in golven, ook met dit onderwerp.
Wat is er duister aan gelijkheid?quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat klopt, ik beweer ook niet dat het niet bestaat het homo/les/bi zijn of dat het onzin is ook niet in die tijd. Heb je mij nooit ergens horen beweren. Nu is het zeker social engineering en gebruikt voor duistere doeleinden onder de noemer gelijkheid. Als je daar wat op aan te merken hebt worden die mensen weggezet als homofoob wat onzin is. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien tot zover, want het gaat te ver voor een aantal mensen. Het is ook een ziek punt op hun agenda. Ik heb mijn zegje iig in deze gedaan.
Stel nou dat je gelijk hebt, wat zijn dan de gevolgen hiervan. En waarom hebben die gevolgen een negatieve invloed op de mensheid?quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat klopt, ik beweer ook niet dat het niet bestaat het homo/les/bi zijn of dat het onzin is ook niet in die tijd. Heb je mij nooit ergens horen beweren. Nu is het zeker social engineering en gebruikt voor duistere doeleinden onder de noemer gelijkheid. Als je daar wat op aan te merken hebt worden die mensen weggezet als homofoob wat onzin is. Maar goed, ik zal me er niet mee bemoeien tot zover, want het gaat te ver voor een aantal mensen. Het is ook een ziek punt op hun agenda. Ik heb mijn zegje iig in deze gedaan.
Herken je in je eigen denken niet een fel doorgeslagen vorm van indoctrinatie? Mensen moeten in vaste kaders gepropt worden van het systeem en jij staat er bij te juichen. Mensen bevrijden van die vaste kaders? NEE!!! GEEN BEVRIJDING!!!quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
denk je dat dat bevrijding is..quote:Op dinsdag 8 december 2015 02:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Herken je in je eigen denken niet een fel doorgeslagen vorm van indoctrinatie? Mensen moeten in vaste kaders gepropt worden van het systeem en jij staat er bij te juichen. Mensen bevrijden van die vaste kaders? NEE!!! GEEN BEVRIJDING!!!
Ik weet niet, veel zuiverder geïndoctrineerd ga je het niet tegenkomen, denk ik.
Herkenbaar...quote:Op maandag 7 december 2015 16:16 schreef Ali_boo het volgende:
Oh Sic, ik zit vol met goede verhalen, dat weet je toch
Echter heeft TS aangegeven niet geitereseerd te zijn in het andere kant van het verhaal. Zelfs wanneer de mensen hier hem alle feiten op een presenteerblaadje gaven liet die blijken geen enkele interesse te hebben in het materie . Dan houdt het ook snel op
Ik zou het geen complot noemen, maar je kunt toch niet ontkennen dat homoseksualiteit nog niet echt vrij uit te dragen is in de wereld...quote:Omdat mensen bepaalde voorkeuren in de vorm van traditionele rollen of zich uitspreken tegen homoseksualiteit duidt dit op een complot. Het vaticaan spreekt zich tegen de homos, de russen as well. Hoe duidelijk wil je het hebben !!!!!! Aldus TS . Geen enkele docu is genoemd om zijn verhaal kracht bij te zetten , geen enkele plan gepresenteerd om de homos wereldwijd schade aan te brengen , geen enkele organisatie is genoemd die er op uit zou zijn het leven van de homos zuur te maken. Desalniettemin is er een sprake van een complot![]()
In de Westerse wereld komt de meeste tegenstand tegen homoseksualiteit en het gemekker over 'traditionele waarden en het gezin' ook uit christelijke hoek. Niet zo gek dus. Het argument: "Ja maar hunnie zijn ook niet lief tegen homo's" is geen argument.quote:Hoewel vele religies en culturen zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Te denken aan de moslims , de joden, de hindoes en nog vele anderen , zijn het voornamelijk de christenen die het doelwit zijn . Terwijl alle andere groeperingen en religies met rust gelaten worden (relatief gezien)
Dit topic is voornamelijk bedoeld om veren in elkaar reed te steken voor mensen die het 'officiele verhaal' aanhangen
Je ontwijkt mijn vraag/ statement een beetje, vind je ook niet? Dat je kinderen kunt krijgen is geen garantie voor een goede opvoeding. Homeschooling is geen garantie voor een goede opvoeding. Geen tv-kijken en private scholen zijn geen garantie voor een goede opvoeding.quote:Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
Dat kan je veel beter overlaten aan een professional
Te denken aan een kindergarten en openbare scholen of de tv natuurlijk
heb je naaste lief moet kapot.quote:Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Stel nou dat je gelijk hebt, wat zijn dan de gevolgen hiervan. En waarom hebben die gevolgen een negatieve invloed op de mensheid?
En hoe gaat naastenliefde kapot als mensen met andere voorkeuren geaccepteerd worden?quote:
Dat ligt toch echt aan jezelf maar blijf maar in je sprookje geloven dat mensen niet meer met elkaar communiceren. Jouw eventuele gebrek aan vriendschappen is natuurlijk niet een maatschappelijk probleem.quote:Sociale media. Vriendschap wordt een lege huls.
En wat heeft dit te maken met het accepteren lgbt's?quote:Of zoals van t weekend in telegraaf http://m.telegraaf.nl/bin(...)-vaker-familieruzies
Dat jij je ouders/grootouders niet bezoekt is ook niet direct een maatschappelijk probleem.quote:Bejaarden worden nog maar amper bezocht door (klein) kinderen. Er is een kindercentrale om willekeurig naar bejaarden te sturen en zeggen dat het hun kleinkind is
En je hebt hier ervaring mee of roeptoeter je zoals gewoonlijk maar weer eens wat?quote:Thuiszorg onderbetaald en er wordt geklokt per adres. Tijd voor praatje is verboden. Als iemand kwijlend op grond ligt. Laten liggen. Je taak is toilet schoonmaken.
En nog een hele reeks onzin, lekker bezig Biekje, dat jij zoals het lijkt compleet contactgestoord bent is jouw probleem, dat jij geen relaties in stand kunt houden is ook jouw probleem, dat jij slecht contact hebt met je buurman is ook jouw probleem.quote:Mantelzorgers worden uitgebuit. Familie die oppast kunnen subsidies mislopen.
Sparen voor kleinkinderen resulteert in huurverhoging ouders
Huiswerk is uitgevonden zodat er minder contact is met familie en dat staatspropaganda thuis door gaat.
Wel grofgeld aan goede doelen (Q7 van de ceo). Of nog erger aan het verdomde kwf. Maar een buurman in nood zien we niet. (kan met gemak 10 jaar dood boven of naast je liggen).
Alles wordt ingezet om relaties om zeep te helpen.
Mijn stad is denk ik opgegeven, over 3 dagen heeft Bowie zijn eigen tentoonstelling in het museum en dan gaat hij ook nog optreden met het NNO.quote:Op dinsdag 8 december 2015 08:59 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom is de wereld in de jaren 80 niet al vergaan in een androgeen wasteland?
Ik bedoel, kom op: Als we als samenleving David Bowie hebben overleefd, dan kunnen we Bieber ook wel hebben!
Boy George? Michael Jackson? Annie Lennox? Prince? Cindy Lauper? Andy Warhol? Grace Jones?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |