Dat kan best kloppen dat niet goeie kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Goede actie voor de 3-0 van Kramer en hij creeerde nog een goede kans voor zichzelf eerder in de wedstrijd.
Die is al zwaar genoeg gestraft. Hij heeft de dood in de ogen gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:35 schreef Luni het volgende:
Zware straf, 1 minder had reëel geweest.
En die jankmuil van een Fledderus............?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nu toch 5 assists en 3 goals in 11 wedstrijden. Ik zeg niet dat ie onmisbaar is, maar hij is duidelijk de beste man voor die positie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen dat niet goeie kijken, dat van dat 3e doelpunt herinner ik me nu
Kom je nou met oud nieuws aanzetten?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RHB_17 twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:53:14Simon Gustafson stond in Zweden bekend als heethoofd. Is door ex-club Hacken doorverwezen naar psycholoog vanwege zijn gedrag op het veld. reageer retweet
quote:
Op naar een basisplek.quote:
Gewoon beide en Vejinovic laten banken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:48 schreef K.offie het volgende:
Ik verwacht - net als het AD - dat Vilhena de eerste vervanger is van De Staaf.
Vind ik niet heel erg, al ben ik erg benieuwd of De Toorn ooit nog zijn niveau van begin vorig jaar gaat halen.
Wel oppassen dat hij zich niet elke keer zo makkelijk laat provoceren dan gaan tegenstanders hem ook opzoeken. Misschien maar wat meer omgaan met Kramerquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je nou met oud nieuws aanzetten?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt is niet sterk in de lucht. Botje wel idd.
Dat vind ik een heel goed idee!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon beide en Vejinovic laten banken.
Zo is dat Klaas. Pak zequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
de knjb is ook weer bezig geweest...
Het was helemaal niet ernstig wat gustafson deed...die homo van heracles ging liggen alsof hij een stoot in de maag kreeg van mike tyson..
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Het was helemaal niet ernstig wat gustafson deed...die homo van heracles ging liggen alsof hij een stoot in de maag kreeg van mike tyson..
Hoi hallo, veel succes vanavond hè. Nou groetjes, en nog bedankt voor deze mededeling.quote:
Goed bezig Klaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopen op puntverlies in competitie, maar ze hebben wel een erg sterk team inmiddels. Als ze geen punten gaan verspelen, en ik ben bang dat wij dat wel gaan doen, en Ajax ook, worden ze ook lachend kampioen. Alleen die verdediging van zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |