quote:Op dinsdag 8 december 2015 07:40 schreef nostra het volgende:
"Fun"fact uit de VI: van de afgelopen 100 corners heeft er maar één tot een doelpunt geleid.
Werden ze maar eens voorgeslingerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:49 schreef Tortugal het volgende:
[..]![]()
Laten we dan misschien wat vaker een korte corner nemen. Of gewoon eens wat vaker iets instuderen in plaats van die bal totaal doelloos voorslingeren.
Inderdaad, voor mijn gevoel gaan ze er allemaal al voor de eerste paal over de lijn, komen ze wel verder dan gaan ze over de lijn na de tweede paal. Nooit eens voor het doel.quote:
Heb ook niet echt goede herinneringen aan korte cornersquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:13 schreef Freudie het volgende:
Mwah, gemiddeld worden 2,2% van de corners omgezet tot een doelpunt (directe corner). Wmb stoppen ze ermee en nemen ze elke corner kort.
Joris kan dit keer niets aanmerken op de foutieve aanklacht van de KNJB.quote:Aanklager heeft Simon Gustafson schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk gestuurd vanwege het geven van een elleboog
Nog steeds meer dan 2 keer beter dan wat Feyenoord nu presteertquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:13 schreef Freudie het volgende:
Mwah, gemiddeld worden 2,2% van de corners omgezet tot een doelpunt (directe corner). Wmb stoppen ze ermee en nemen ze elke corner kort.
Fair enough. Het rood van Zomer is trouwens geseponeerd...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joris kan dit keer niets aanmerken op de foutieve aanklacht van de KNJB.
quote:"De speler van Heracles zou zich schuldig hebben gemaakt aan het met beide handen bij de keel grijpen van een tegenstander. De aanklager acht deze overtreding op basis van de ingediende verklaringen en beschikbare televisiebeelden echter niet wettelijk en overtuigend bewezen'', aldus de KNVB in een persbericht.
quote:Kans dat #Feyenoord in beroep gaat tegen de straf van Simon Gustafson is erg klein. Dat zou betekenen dat hij nu al vakantie heeft.
Ik vind 4 wedstrijden alleen wel weer een vrij hoge eis. Zou daartegen wel in beroep gaan, zou 2+1 verwachten en redelijker vinden (al vind ik het zelfs al een beetje overdreven een vooronderzoek in te starten voor dit voorval).quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Pelle wel i.p.v. Kramer. Maar PSV mét Depay werd ook kampioen en Ajax met Suarez werd ook kampioen. Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mijn gevoel gaan ze er allemaal al voor de eerste paal over de lijn, komen ze wel verder dan gaan ze over de lijn na de tweede paal. Nooit eens voor het doel.
Zou Clasie ons met deze voorhoede kampioen gemaakt hebben?
Het zijn 3 wedstrijden. Hij mist ook Willem II in de beker, tegen PSV er gewoon bij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind 4 wedstrijden alleen wel weer een vrij hoge eis. Zou daartegen wel in beroep gaan, zou 2+1 verwachten en redelijker vinden (al vind ik het zelfs al een beetje overdreven een vooronderzoek in te starten voor dit voorval).
Wel jammer dat ie PSV dus sowieso mist, want in beroep gaan tillen ze over het weekend heen, snoep je er dan een wedstrijd af mist ie PSV alsnog
twitter:RHB_17 twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:53:14Simon Gustafson stond in Zweden bekend als heethoofd. Is door ex-club Hacken doorverwezen naar psycholoog vanwege zijn gedrag op het veld. reageer retweet
oja, de bekerpot vergetenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zijn 3 wedstrijden. Hij mist ook Willem II in de beker, tegen PSV er gewoon bij.
Bedankt Hans. Dit was ook pas een half jaar bekend ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RHB_17 twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:53:14Simon Gustafson stond in Zweden bekend als heethoofd. Is door ex-club Hacken doorverwezen naar psycholoog vanwege zijn gedrag op het veld. reageer retweet
Het was meer zijn onderarm dan zijn elleboog. Ik zie kansen voor Jorisgod.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat helaas voor jou waarschijnlijk niet in beroep. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was meer zijn onderarm dan zijn elleboog. Ik zie kansen voor Jorisgod.
Komt niet eens zo slecht uit dus, aangezien eerder werd gemeld dat ie nauwelijks rust heeft gehad in 2015. Geef hem 2 weekjes vakantie en dan weer meedoen met het trainingskamp in januari. Staat ie weer fris aan de start na de winterstop.quote:
Is hij zo onmisbaar dan? Die overtreding was z'n enige wapenfeitje afgelopen zondagquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind 4 wedstrijden alleen wel weer een vrij hoge eis. Zou daartegen wel in beroep gaan, zou 2+1 verwachten en redelijker vinden (al vind ik het zelfs al een beetje overdreven een vooronderzoek in te starten voor dit voorval).
Wel jammer dat ie PSV dus sowieso mist, want in beroep gaan tillen ze over het weekend heen, snoep je er dan een wedstrijd af mist ie PSV alsnog
Kennelijk niet zo'n beste psycholoog. Of misschien wordt hij teveel beinvloed door de recidivisten om hem heen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit was ook pas een half jaar bekend ofzo.
Dan heb je niet goed gekeken. Goede actie voor de 3-0 van Kramer en hij creeerde nog een goede kans voor zichzelf eerder in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij zo onmisbaar dan? Die overtreding was z'n enige wapenfeitje afgelopen zondag
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 15:32:59Feyenoord accepteert schikkingsvoorstel Simon Gustafson. Geschorst tegen FC Groningen, Willem II en NEC. Terug tegen PSV. #Feyenoord reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |