Die heeft gedronken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:18 schreef aloa het volgende:
Dat ene lijntje richting de -10![]()
[ afbeelding ]
Die gedronken heeft.quote:
Je hebt zelf gezopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gedronken heeft.
Het is tevens de run die een gigantische smak neerslag verwacht voor maandag
Bizar inderdaad...quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:55 schreef Dven het volgende:
Eind december zo goed als geen nachtvorst in Europa. Je moet letterlijk de bergen of heel ver Rusland in. Bizar..
[ afbeelding ]
Komt u maar blauwe deel aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Dven het volgende:
Temperatuurafwijkingen voor deze week.
[ afbeelding ]
En voor volgende week
[ afbeelding ]
Zelfs in Scandinavië,Lapland helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:55 schreef Dven het volgende:
Eind december zo goed als geen nachtvorst in Europa. Je moet letterlijk de bergen of heel ver Rusland in. Bizar..
[ afbeelding ]
Die blijft voorlopig ver weg. Week nadien :quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Komt u maar blauwe deel aan de linkerkant.
Ja hallo dat is de afspraak niet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Die blijft voorlopig ver weg. Week nadien :
[ afbeelding ]
Hier staat de ijsbaan al weer netjes geinstalleerd hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Adrie072 het volgende:
Wat is dit nou, ik durf het woord ijs amper te bezigen, laat staan schaatsen....
Same here. Boeie... f*ck schaatsenquote:Op woensdag 16 december 2015 07:11 schreef JDude het volgende:
Ik kan überhaupt niet schaatsen. Denk dat ik m'n paspoort maar moet inleveren.
Alleen de zon ontbreekt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel een lekker temperatuurtje hoor.
Oh neuh, ik kan ook niet schaatsen.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:11 schreef JDude het volgende:
Ik kan überhaupt niet schaatsen. Denk dat ik m'n paspoort maar moet inleveren.
Urban heating.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef 8Mile het volgende:
November was niet alleen in Nederland zacht, globaal gezien was afgelopen november veruit de warmste ooit gemeten.
[ afbeelding ]
En hier is verder geen beschrijving bij nodig denk.. het is bijna lachwekkend.
[ afbeelding ]
Behoorlijk extreem idd. En dan te bedenken dat er een redelijke kans bestaat dat er in het begin van 2016 nog warmere maanden zullen zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef 8Mile het volgende:
November was niet alleen in Nederland zacht, globaal gezien was afgelopen november veruit de warmste ooit gemeten.
[ afbeelding ]
En hier is verder geen beschrijving bij nodig denk.. het is bijna lachwekkend.
[ afbeelding ]
Vind het toch erg lastig hoor, is het echt iets van deze tijd? Of wordt het groter gemaakt dan het eigenlijk is omdat we er zoveel aandacht aan besteden? Immers kwam het in 1975 ook voor. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we begin februari pas een flinke winter krijgen. Overigens vind ik het wel erg jammer dat we geen fikse sneeuw valt, vind het altijd erg mooie tijden!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:57 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Behoorlijk extreem idd. En dan te bedenken dat er een redelijke kans bestaat dat er in het begin van 2016 nog warmere maanden zullen zitten.
Hier (Midden-Limburg) zelfs 16! Buiten paard gereden zonder jas. Heerlijk!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Arnhem scheen de zon vanmiddag bij 15 graden
Volgens mij meer omdat er nu meer aandacht aan wordt besteed. Natuurlijk warmt de Aarde op, en dat komt ook voor een klein deel door de mens. Maar de Aarde kent ook zijn warme en koude periode's. En wij zitten nu in zo'n warmere periode, maar dan wel met een versterkt broeikas effect.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Vind het toch erg lastig hoor, is het echt iets van deze tijd? Of wordt het groter gemaakt dan het eigenlijk is omdat we er zoveel aandacht aan besteden? Immers kwam het in 1975 ook voor. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we begin februari pas een flinke winter krijgen. Overigens vind ik het wel erg jammer dat we geen fikse sneeuw valt, vind het altijd erg mooie tijden!
Kerstoutfit van dit jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
Momenteel gewoon 14 graden om tien uur savonds.... Poeh, dat zijn waardes die zelfs in juni of juli niet zouden misstaan... hashtag decemberzomer
Ik teken ervoor!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kerstoutfit van dit jaar
[ afbeelding ]
Niet te warm.
Haha! Waar is die foto gemaakt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
In delen van de Alpen merken ze het ook. Skien tussen het groen
[ afbeelding ]
Dat zal ik even moeten opzoeken. Kwam op twitter voorbij en heb het bericht niet opgeslagen o.i.d. Weet wel wat het nu is en niet van een ander jaarquote:
In zo'n pakje rondlopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |