Die heeft gedronken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:18 schreef aloa het volgende:
Dat ene lijntje richting de -10![]()
[ afbeelding ]
Die gedronken heeft.quote:
Je hebt zelf gezopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gedronken heeft.
Het is tevens de run die een gigantische smak neerslag verwacht voor maandag
Bizar inderdaad...quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:55 schreef Dven het volgende:
Eind december zo goed als geen nachtvorst in Europa. Je moet letterlijk de bergen of heel ver Rusland in. Bizar..
[ afbeelding ]
Komt u maar blauwe deel aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Dven het volgende:
Temperatuurafwijkingen voor deze week.
[ afbeelding ]
En voor volgende week
[ afbeelding ]
Zelfs in Scandinavië,Lapland helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:55 schreef Dven het volgende:
Eind december zo goed als geen nachtvorst in Europa. Je moet letterlijk de bergen of heel ver Rusland in. Bizar..
[ afbeelding ]
Die blijft voorlopig ver weg. Week nadien :quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Komt u maar blauwe deel aan de linkerkant.
Ja hallo dat is de afspraak niet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Die blijft voorlopig ver weg. Week nadien :
[ afbeelding ]
Hier staat de ijsbaan al weer netjes geinstalleerd hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Adrie072 het volgende:
Wat is dit nou, ik durf het woord ijs amper te bezigen, laat staan schaatsen....
Same here. Boeie... f*ck schaatsenquote:Op woensdag 16 december 2015 07:11 schreef JDude het volgende:
Ik kan überhaupt niet schaatsen. Denk dat ik m'n paspoort maar moet inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |