S'avonds niet. dat ga je midden januari al wel merken. Op mijn verjaardag is het al 20 minuten langer licht savonds dan nu het geval isquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Erg snel al. Je merkt er pas begin midden februari pas iets van.
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:41 schreef DJMO het volgende:
Mijn jongens klagen al dagen dat ze in het donker naar school willenMaar het blijkt dus dat we de donkerste dag al weer bijna bereikt hebben?
En vanaf 15 december wordt het 's avonds alweer langer lichtquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.
ja maar .. dan hebben ze vakantiequote:Op dinsdag 8 december 2015 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Het langste donker smorgens is 2 januari pas.
Die tweede bevalt me echt totaal nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
Wat een onzekerheid op lange termijn. Elke run is weer anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijgen toch niet weer zo'n valse hoop winter he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
Wat een onzekerheid op lange termijn. Elke run is weer anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat betwijfel ik.quote:
nee. Maar negen van de tien keer kan het ook zomaar ineens omslaan hier in NL is mijn ervaringquote:
helemaal mee eensquote:
Buienluchtenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij deze luchten maar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |